Skip to content

Οι διακρίσεις στη διανομή προκαλούν σύγχυση και δυσαρέσκεια

Το ότι οι εταιρείες κάνουν επιλεκτική διαχείριση των δικτύων διανομής είναι γνωστό χρόνια τώρα. Ανάλογα με τις συνθήκες το φαινόμενο αυτό είναι είτε σε ύφεση, είτε σε έξαρση, όπως για παράδειγμα συμβαίνει αυτήν την περίοδο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ.

Οι εταιρείες λοιπόν, είτε με δική τους πρωτοβουλία είτε κατόπιν πιέσεων από τους διαμεσολαβούντες, προωθούν διαφορετικά προϊόντα από διαφορετικά δίκτυα – παραδείγματα είχαμε και πρόσφατα, από εταιρείες που προωθούσαν προϊόντα στο διαδίκτυο που δεν ήταν διαθέσιμα στους διαμεσολαβητές.

Ομοίως, μονάδες διαμεσολάβησης συχνά έχουν κατ’ αποκλειστικότητα ένα προϊόν, είτε σε επίπεδο παροχών είτε σε επίπεδο τιμολόγησης, ενώ άλλοι συνεργάτες, της ίδιας εταιρείας, όχι.

Τέτοιου είδους πρακτικές δεν βοηθούν ούτε την υγιή ανάπτυξη της αγοράς, ούτε την διαφάνεια απέναντι στον καταναλωτή τον οποίο οφείλει η αγορά να βάζει πάνω απ’ όλα, αν θέλει να ρίξει μαύρη πέτρα στο παρελθόν και να χτίσει ασφαλιστική συνείδηση.

Η  πολυπόθητη ανάπτυξη δεν μπορεί να επιτευχθεί και η πολύτιμη εμπιστοσύνη δεν μπορεί να εδραιωθεί όταν φτάνουν αντικρουόμενα μηνύματα ή μηνύματα σύγχυσης στον ασφαλισμένο.

Τέλος, οι πρακτικές αυτές δεν είναι καν νόμιμες. Δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Σύμφωνα με τον κανονισμό, κάθε ασφαλιστική εταιρεία οφείλει να προσφέρει σε δίκτυα και Εποπτική Αρχή την εμπορική της πολιτική και τον κανονισμό πωλήσεων, από τους οποίους να προκύπτει ή όχι η πρόθεσή της να έχει διακριτή συμπεριφορά μεταξύ των δικτύων της.

Το Underwriter θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις εξελίξεις και σε κάθε περίπτωση θα τοποθετείται τεκμηριωμένα, συμβάλλοντας με τη σειρά του στη σωστή λειτουργία της αγοράς.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *