Skip to content

Οι διεθνείς κολοσσοί του Direct ανεβάζουν τιμές

Η Geico είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, με μερίδιο αγοράς 10,4%. Θυγατρική της Berkshire Hathaway (ο όμιλος του Warren Buffett) κάνει μόνο direct πωλήσεις και είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στο αμερικανικό κοινό, χάρη στη χαριτωμένη της μασκότ (μια σαύρα που μιλά με επαρχιώτικη προφορά) και των εξαιρετικά αστείων διαφημίσεων που φτιάχνει.

brass bellH Geico προσφέρει ασφάλιση αυτοκινήτου κατά μέσο όρο 15% φτηνότερη από τα παραδοσιακά κανάλια διανομής ωστόσο ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα αυξήσει το ασφάλιστρό της λόγω πτώσης των αποτελεσμάτων underwriting το πρώτο τετράμηνο του έτους.

Πιο συγκεκριμένα το κέρδος από το underwriting για το τετράμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου-Μαρτίου-Απριλίου ήταν 160 εκατ. δολάρια, μειωμένο κατά 193 εκ. δολάρια σε σύγκριση με το πρώτο τετράμηνο του 2014!

Το 2014 οι αποζημιώσεις αυξήθηκαν και σε συχνότητα και σε μέγεθος και το ποσοστό loss ratio αυξήθηκε σε 80,1% σε σύγκριση με 75,8 το 2014.

«H αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική ως προς τις τιμές και το service. Κάποιες εταιρείες επιδεινώνουν κατά πολύ τον ανταγωνισμό στην τιμή πουλώντας τα προϊόντα τους, για κάποιο διάστημα, σε τιμές που δεν είναι κατάλληλες. Η Geico δεν πρόκειται εις γνώση της να ακολουθήσει αυτή τη στρατηγική», ανακοίνωσε σχετικά η εταιρεία, προφανώς και για να διαλύσει τις όποιες φήμες ότι μπορεί να μην είχε τιμολογήσει σωστά τον κίνδυνο.

Σημειώνεται ότι η Geico χαλά περισσότερα λεφτά στη διαφήμιση – 1,18 δις το 2013 – απο οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ζημιών εδώ και χρόνια στην Αμερική.

Προς το παρόν πάντως δεν έχουν γίνει γνωστά ούτε το ποσό ούτε η ημερομηνία εφαρμογής των αυξήσεων.

Στα βήματα της Geico κινείται και η Allstate – εξίσου μεγάλη αμερικανική εταιρεία ασφάλισης αυτοκινήτου και περιουσίας η οποία το 2014 παρουσίασε πτώση 48% (!) στο “εισόδημα” underwriting (στην εξοικονόμηση “ζημιών”) στον κλάδο αυτοκινήτου, η παραγωγή του οποίου έφτασε τότε τα 144 εκ. δολάρια.

Ο λόγος είναι η αύξηση των ατυχημάτων τα τελευταία δύο χρόνια μιας και μετά το πέρας της κρίσης όλο και περισσότερος κόσμος επέστρεψε και επιστρέφει «στο τιμόνι».

Buffett_Warren-AP-Photo-580x386Κρίση στην Αντασφάλιση

Προβλέπει την επόμενη δεκαετία ο διάσημος δισεκατομυριούχος επενδυτής-φαινόμενο, Warren Buffett και αυτή η πρόβλεψη θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες αλλά και όλη την αγορά.

Οι εταιρείες αμοιβαίων κεφαλαίων στήνουν οργανισμούς offshore για να γλιτώσουν φόρους, αναλαμβάνοντας κάποιους κινδύνους μόνο για «βιτρίνα», είπε. Ο ανταγωνισμός πιέζει τις τιμές προς τα κάτω ενώ τα χαμηλά επιτόκια πιέζουν τα χαρτοφυλάκια ομολόγων.

Η Berkshire ωστόσο, τόνισε, είναι ακόμη σε θέση να αναλαμβάνει μεγάλους κινδύνους.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *