Skip to content

Πάνω απ’ όλα η Αγορά

Όσοι αγόρασαν χθες την Κυριακάτικη έκδοση του “Πρώτου Θέματος” θα είδαν ότι η εφημερίδα προσέφερε κουπόνι της International Life, μέσω του οποίου οι αναγνώστες μπορούν να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους (υποχρεωτικές καλύψεις) για ένα μήνα και με αντίτιμο 16 ευρώ.

Το κουπόνι αφορά ΕΙΧ έως 2500 κυβικά και αρχικά την υποδοχή των τηλεφωνημάτων και την διαχείριση της ασφάλισης ήταν προγραμματισμένο να την κάνει η εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης Insurance Market η οποία εξειδικεύεται στις απευθείας πωλήσεις ασφαλειών.

Η εμπορική αυτή κίνηση, ήδη γνωστή με ανακοίνωση της εταιρείας από τα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας, προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις στο χώρο της Διαμεσολάβησης, μάλιστα σε συλλογικό επίπεδο.

Ίσως για αυτό μία μέρα πριν από την κυκλοφορία της εφημερίδας (την Παρασκευή) η εταιρεία με εγκύκλιό της διεμήνυσε μια σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό: Εκτός από την Insurance Market, παραλαβή και διαχείριση του κουπονιού μπορεί να κάνει και όποιος Διαμεσολαβητής συμβάλλεται με την εταιρεία, επι της ουσίας δηλαδή και το Δίκτυό της.

Στην ίδια εγκύκλιο τονίστηκε ότι αν ο πελάτης αποφασίσει να συνεχίσει την ασφάλισή του με την International Life μετά το πέρας του μήνα, η ανανέωση θα γίνει με βάση το ήδη υπάρχον τιμολόγιο της εταιρείας και όχι με κάποια ενδεχόμενη άλλη έκπτωση.

Απαραίτητες οι διευκρινίσεις μιας και ως γνωστόν οι εποπτικοί κανονισμοί επιβάλλουν στις εταιρείες ίδια τιμολόγηση ανεξαρτήτως καναλιού διανομής.

Όπως πρόσφατα είχε και πάλι γραφτεί στο Underwriter, με αφορμή όχι μόνο τη συγκεκριμένη αλλά και άλλες παρόμοιες ενέργειες, είναι αναπόφευκτο ο σκληρός, ειδικά στο αυτοκίνητο σκληρότατος, ανταγωνισμός, να οδηγεί και σε καινούργιες εμπορικές πρακτικές.

Και αυτές είναι σε μεγάλο βαθμό θεμιτές και δικαιολογημένες. (Αν είναι αποδοτικές, θα φανεί εκ των υστέρων). Αρκεί να μη φιλτράρονται μόνο νομικά (αρμόδια για αυτό είναι η Εποπτική Αρχή).

Να εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε:

Όλοι συμφωνούν ότι αυτή τη στιγμή η αγορά δεν έχει τη φήμη και τη διείσδυση που της αξίζει και μπορεί να φέρει εις πέρας και πρέπει πάση θυσία σιγά σιγά να αρχίσει να την αποκτά, για το καλό και δικό της και της κοινωνίας όλης.

Για το λόγο αυτό κάθε κίνηση εξωστρέφειας, εμπορική ή μη, πρέπει να αναδεικνύει την υψηλή αξία και χρησιμότητά της και να την προβάλει ως σταθερή και μεγάλη δύναμη.

Ο πολίτης δεν πρέπει να μάθει να την βλέπει ως άλλο ένα προϊόν στα ράφια, να αποφασίζει για αυτήν με βάση τη (χαμηλότερη) τιμή και μάλιστα μόνο για αυτά που τον υποχρεώνει η Πολιτεία. Χωρίς δηλαδή να αντιλαμβάνεται το θεσμό πέρα από την υποχρέωση του νόμου, χωρίς να συνειδητοποιεί άλλες ανάγκες του και χωρίς να μαθαίνει πόσα μπορεί να κάνει για αυτές η ιδιωτική ασφάλιση.

Η χθεσινή κίνηση εύκολα μπορεί να ανοίξει την όρεξη και σε άλλη εφημερίδα και σε άλλη εταιρεία, και μετέπειτα σε άλλη και σε άλλη, μέχρι που να φτάσουμε στο σημείο να βλέπουμε τον κόσμο να ακυρώνει το συμβόλαιό του και να πηγαίνει ανα μήνα ή ανα τρίμηνο σε άλλη ασφαλιστική, ανάλογα με την προσφορά της εβδομάδας, χωρίς να τον ενδιαφέρει ούτε η εταιρεία ούτε οι υπόλοιπες παροχές που έχει να προσφέρει.

Ο ανταγωνισμός, ειπώθηκε και παραπάνω, είναι αδυσώπητος τα τελευταία χρόνια και τείνει να ξεφύγει από τον κλάδο του αυτοκινήτου και να επεκταθεί και σε άλλους κλάδους, όπως η υγεία.

Ευχή και προτροπή είναι να μην ξεφεύγει πέρα από το σημείο εκείνο όπου ο σκοπός της εταιρείας, άθελά της και χωρίς να το συνειδητοποιεί, “τρακάρει” με τον τον συλλογικό σκοπό, που είναι η ιδιωτική ασφάλιση να ανέβει ψηλά στη συνείδηση του κάθε έλληνα πολίτη.  

6 Comments

  1. Avatar

    ΑΓΑΠΗΤΟ UNDERWRITER ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΑΝ ‘ΙΔΕΑ’ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΟΛΟΙ… ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΚΑΡΦΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΩ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΙΣΥΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Ή ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ INTERNATIONAL ΜΕΣΩ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ…. ΑΡΑ ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ή ΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ?? ΚΑΙ ΜΕΤΑ ‘ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ’ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΟΥΤΕ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ… ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • Avatar

      ΣΩΣΤΑ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ !!!!!!! – Δυστυχώς ο χώρος αντί να ξε-καθαρίσει , απλά οι ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΝ ΞΑΝΑ-ΒΡΩΜΙΖΟΥΝ δυστυχώς.

  2. Avatar

    ……….δηλαδή η International Life έκρουσε πρύμνα (;) μετά από διαμαρτυρίες διαμεσολαβητών ! και τι πρύμνα ; ότι θα μπορεί ο υποψήφιος πελάτης, με το κουπόνι να πάει και στον διαμεσολαβητή , τον ασφ/κο σύμβουλο εκτός από το interneτικό δίκτυο !!!!
    ε και λοιπόν ; τι σημαίνει αυτό ; ότι τα στελέχη που δημιούργησαν και προώθησαν αυτήν την εξυπνότατη ιδέα (και δεν μιλώ αποκλειστικά για τα συγκεκριμένα στελέχη αλλά για τη φιλοσοφία που διέπει μία τέτοια αντίληψη ) σέβονται την ασφαλιστική αγορά ; η μήπως ότι δεν τους νοιάζει και τόσο που η αγορά εξεφτελίζεται στο χειρότερο βαθμό και με τον χειρότερο τρόπο ;
    και πού είναι η εποπτική αρχή ;;; αφου : “ως γνωστόν οι εποπτικοί κανονισμοί επιβάλλουν στις εταιρείες ίδια τιμολόγηση ανεξαρτήτως καναλιού διανομής. ” ;; δηλαδή το κουπόνι και η εφημερίς ανάγονται σε κανάλι διανομής ; ε δεν πουλάμε βερύκοκα η σουβλάκια στα γραφεία μας ;; να γίνουμε και εμείς κανάλι διανομής …(απλά κάποιου άλλου τυχαίου προιόντος , !! ε ;;;; πως σας φαίνεται η ιδέα ;;; )
    Νομίζω ότι πλέον τα πράγματα δεν είναι απλά για κλάμματα , είναι τελείως για γέλια ! θα έχουν δίκηο οι πελάτες κάθε μήνα , βάσει των προσφορών στην εφημερίδα η στο μπακάλικο της γειτονιάς τους (α ξέχασα εξαφανίστηκε και αυτό ) η τέλος πάντων , στον τσαγκάρη , στον μανάβη , καπου να βρίσκουν την προσφορά της εβδομάδας !!!
    και εσύ καημένε ασφ. σύμβουλε , πράκτορα κλπ συγγενείς , πήγαινε να κάνεις σεμινάρια επαναπιστοποίησης αλλιώς δεν πρέπει να ασκείς το επάγγελμα που κάποιοι άλλοι ξεφτιλίζουν κρεμόντας το προιόν στα ράφια του s.market η στα μανταλάκια των περιπτέρων !!!
    Αν αυτή είναι η “αγορά” που θε΄λουν να υπηρετήσουν να την χαίρονται γιατί όσοι είμαστε (και είμαστε ουκ ολίγοι ) σοβαροί επαγγελματίες θέλουμε και υπηρετούμε μιά πιο σοβαρή αγορά αυτήν που χτίζουμε εμείς οι ίδιοι με τη φήμη που εξαπλώνουμε στην πελατεία μας , προσπαθώντας να κρατήσουμε έν α επίπεδο αξιοπρέπειας και κυρίως αξιοπιστίας όταν θά έρθει η δύσκολη στιγμή για τον πελάτη !
    Αλλα΄να ξέρουμε και εμείς ότι πρακτικές τέτοιου είδους δεν ανταποκρίνονται απλά στο μήνυμα μιας δήθεν ελευθερης αγοράς αλλά μιας αγοράς υπο την κηδεμονία του πρόσκαιρου συμφέροντος και της τελικής αυτοκαταστροφής της μιάς και μόνο τη διαχείριση και το κόστος διαχείρισης να σκεφτεί κανείς τέτοιων πρακτικών καταλήγει ασύμφορη βάσει του τελικού αποτελέσματος ! το έχουν υπολογίσει αυτό ; μαλλον όχι !!!

    • Avatar

      Απλά όπως όλα σχεδιάζονται ΕΠΙ ΠΟΔΟΣ αυτό έγινε και τώρα !!!! ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΨΑΧΝΟΥΝ !!!! Και στην πορεία πάνε να διορθώσουν τα “αδιόρθωτα”. Στην πορεία θα δούμε και άλλα πολλά , με τον ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΑ ΝΑ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ……Ο

  3. Avatar

    Πριν αρκετά χρόνια σε μία απόδειξη super market , με ένα ορισμένο ποσό , έδιναν δώρο μία ασφάλεια ατυχημάτων !!!!!! Το κάναμε μάθημα και το θεωρούσαμε “εξω-γηινο και χαμογελούσαμε ειρωνικά !!!!! Τα χρόνια πέρασαν αλλά οι τακτικές για να ΓΡΑΨΟΥΝ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ !!!!! Φυσικά το διαδίκτυο σε όλο τον κόσμο , αλλά και άλλοι χώροι πωλήσεων απέσπασε ένα σημαντικό κομμάτι από την αγορά . ΟΜΩΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ !!!!! Αυτό να μην το ξεχνάει καμία εταιρεία , γιατί όποια μέθοδο και αν “σκαριφιστούν ” τα νούμερα της θα είναι στάσιμα και προσωρινά , χωρίς τον ¨διαμεσολαβητή” ……Απλά θέλω να σταθώ στην ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ !!!!! Γιατί δεν παίρνουν θέση σε περίεργες πρακτικές των μελών τους ;;;;;; Ποιός είναι ο ρόλος της Ένωσης ;;;;; Για τον διαμεσολαβούντα όμως ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ο θεσμός σε κάθε του κίνηση !!!!!!! Ο καθένας ας πάρει την ευθύνη που του αναλογεί λοιπόν στην πορεία , αν ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΙΣΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.
    Με εκτίμηση για την φιλοξενία.

  4. Avatar

    Η cosmote και η interamerican συνεργάστηκαν στενά στην πώληση ασφαλειών μέσω του δικτύου της Εταιρίας τηλεπικοινωνιών .

    Η International life μέσω της εφημερίδας Θέματος πουλάει ασφάλειες αυτοκινήτων με 16 ευρώ τον μήνα .

    Τα carrefour μέσω των αγορών προσφέρουν πόντους για την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας.

    Οι τράπεζες πουλάνε μέσω του συστήματος τους ασφαλιστήρια αυτοκινήτων με προνομιακά πακέτα για πρωτοβάθμια ασφάλιση κλπ .

    Θα σας ρωτήσω γιατί στηρίζετε τις εταιρίες που προσπαθούν να κλείσουν τα μαγαζιά μας

    Αύριο το πρωί θα είμαστε όλοι στον δρόμο ,μπορούμε πολύ καλύτερα γιατί είμαστε πολλοί.

    Αποφασίστε να ενταχθείτε σε εταιρίες που σας στηρίζουν ,σας σκέφτονται και σας θεωρούν ισότιμα μέλη τους και όχι αναλώσιμα υλικά.

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *