Skip to content

Πολύ Μεγάλη Διάκριση για το Marketing της AXA Ελλάδος

17309723_10211947280696500_4763811479064341394_n Γράφει ο Νίκος Ξυδάς

Την ανώτατη διάκριση στην εγχώρια αγορά της Διαφήμισης και Επικοινωνίας απέσπασε η AXA Ελλάδος εχθές το βράδυ στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» κατά τη διάρκεια των βραβεύσεων Ermis Awards.

Τα βραβεία Ermis, αποτελούν τον μεγαλύτερο θεσμό της ελληνικής αγοράς του Marketing και της Επικοινωνίας. Είναι σαν τα “Όσκαρ” της Διαφήμισης, και γι’ αυτό αποτελεί στόχο καριέρας και όνειρο ζωής η διάκριση σε αυτά για κάθε Στέλεχος του Marketing και για κάθε Διαφημιστή της ελληνικής αγοράς.

Η διάκριση αφορούσε την ευρηματική καμπάνια της AXA με τίτλο #asetisvlakeies η οποία “έτρεξε” στα τέλη του προηγούμενου Σεπτεμβρίου, σε συνεργασία με τον γνωστό κωμικό Λευτέρη Ελευθερίου.

Η AXA συγκέντρωσε σε ένα συμβολικό (ιδιαιτέρως “πιασάρικο” και φωτεινό) e-shop πολλές μικρές ή μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε καθημερινά οι Έλληνες (π.χ. κάπνισμα, καθιστική ζωή, απρόσεκτη οδήγηση) με στόχο να μας θυμίσει πόσες απο αυτές “αγοράζουμε” καθημερινά χωρίς όμως να ξέρουμε πότε και πόσο ακριβά θα τις πληρώσουμε!

Δείτε την καμπάνια εδώ: https://asetisvlakeies.gr/

Πολύ έξυπνη ιδέα και πολύ άψογη εκτέλεση  – δίκαια η απόκτηση του “δύσκολου” βραβείου Ermis από την ΑΧΑ στην οποία αξίζουν τα θερμά μας συγχαρητήρια. 

Όπως έχουμε τονίσει πολλές φορές εδώ στο Underwriter, η Ασφαλιστική Αγορά έχει ανάγκη για περισσότερη Δημιουργικότητα στη Διαφήμιση. Η AXA αποτελεί παράδειγμα και είμαστε βέβαιοι πως θα ακολουθήσουν κι άλλες εταιρείες!

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *