Skip to content

Προνομιούχος ο ασφαλιστής που εκπροσωπεί πολλές εταιρείες

Ο σύγχρονος ασφαλιστής πρέπει να βρίσκεται στα social media για να ξέρει ο ασφαλισμένος ποιον θα εμπιστευτεί, ενώ είναι σε πλεονεκτική θέση αν έχει πρόσβαση σε όλες τις εταιρείες και όχι μόνο σε μία. Το 70% των πωλήσεων του αυτοκινήτου θα γίνεται στο μέλλον στο Ίντερνετ, δεν θα συμβεί όμως το ίδιο με τις ασφαλίσεις υγείας και περιουσίας. Ένας άνθρωπος της αγοράς, η Κατερίνα Χαραλαμπίδου, μεταφέρει τις απόψεις της στο Underwriter.gr

του Χρήστου Γαβαλά

Τη σημασία της αποτύπωσης των όσων πιστεύει ο κάθε ασφαλιστής στο διαδίκτυο ούτως ώστε ο δυνητικός πελάτης που θα τον βρει να γνωρίζει ποιος είναι αναδεικνύει στο underwriter.gr η Κατερίνα Χαραλαμπίδου, CEO της wedo.insure.

«Είναι απαραίτητη η διάδραση με τον ασφαλισμένο στα σόσιαλ. Δεν είναι θέμα επιλογής αυτό. Ο σύγχρονος ασφαλιστής πρέπει να μπορεί να αποτυπώνει τα πιστεύω του και τις απόψεις του στο διαδίκτυο με τέτοιο τρόπο ώστε ο άλλος πριν φθάσει σε αυτόν να ξέρει ποιανού την πόρτα θα χτυπήσει», είπε χαρακτηριστικά.

Αυτό μάλιστα που της έκανε εντύπωση, σύμφωνα με όσα δήλωσε είναι το γεγονός ότι της μιλούσαν συνάδελφοι και φίλοι της για πράγματα που έκανε στην εταιρεία της, χωρίς η ίδια να τους έχει ενημερώσει σχετικά. Εκεί κατάλαβε τη δύναμη της διάδρασης αυτής.

«Εμείς σιγά σιγά οργανωθήκαμε πριν 2-3 χρόνια και μου κάνει εντύπωση ότι πριν περίπου ένα χρόνο, όπου και αν υπήρχα, υπήρχε κόσμος που έβλεπε πληροφορίες από τα κοινωνικά δίκτυα και υπήρχε άμεση αλληλεπίδραση. Μου έλεγαν με ενθουσιασμό ότι μάθαιναν τα νέα μου, χωρίς να τους τα έχω πει εγώ. Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να παίρνει ο άλλος έτσι αυτή την πληροφόρηση» τόνισε.

«Το 70% των πελατών στον κλάδο αυτοκινήτου θα ψάχνει σε λίγο ασφάλειες στο Ίντερνετ»

Κάνοντας τις εκτιμήσεις της για το μελλον, είπε ότι «ο κλάδος του αυτοκινήτου μας έχει ήδη αφήσει», αναγνωρίζοντας ότι μπορεί και το δικό της γραφείο να έχει σημαντική παραγωγή στο αυτοκίνητο αλλά όπως είπε θεωρεί ότι είναι κάτι που απλά υπάρχει, δεν είναι κάτι που επιδιώκουν να αναπτύξουν γιατί όλος ο κόσμος στο μέλλον «θα είναι στο Ίντερνετ και θα ψάχνει εκεί αυτό που του ταιριάζει καλύτερα».

«Ήδη υπάρχουν πολύ δυνατές εταιρείες που έχουν τον ασφαλιστή τελείως εκτός. Έτσι, χωρίς προμήθειες, η ασφάλιση είναι πολύ πιο οικονομική για τον πελάτη – αν εξαιρέσουμε ένα ποσοστό 10%-30% ανθρώπων που θέλουν να έχουν τον ασφαλιστή τους και τον εμπιστεύονται, το 70% θα είναι όλο στο Ίντερνετ», εκτίμησε.

«Στις ασφαλίσεις Ζωής ή Περιουσίας, δεν θα επιλέξει το διαδίκτυο ο Έλληνας»

Εν τούτοις, μετέφερε την αντίστοιχη εκτίμησή της ότι δεν θα έρθει εύκολα στην Ελλάδα η στιγμή που κάποιος θα κοιτάει να βρίσκει στο διαδίκτυο προσφορές ασφάλισης για θέματα Υγείας, Ζωής ή Περιουσίας.

«Δεν πιστεύω όμως ότι θα έρθει και η στιγμή που ο κόσμος θα εμπιστεύεται περισσότερο μια πλατφόρμα στο διαδίκτυο για την τιμολόγηση της ασφάλειας ζωής του, την υγεία του, το σπίτι του. Είμαστε πολύ πίσω σε αυτό και θα αργήσουμε πολύ να φθάσουμε εκεί, αν φθάσουμε. Εκεί χρειάζεται ένας σύμβουλος, ιδανικά με πρόσβαση σε όλη την αγορά», επισήμανε.

«Σημαντικό ο σύμβουλος να έχει την εικόνα όλης της αγοράς»

Έδωσε μάλιστα ιδιαίτερη αξία στην προοπτική ένας τέτοιος σύμβουλος να έχει ακριβώς καθολική πρόσβαση στην αγορά, σε αντίθεση με αυτόν που γνωρίζει πολύ καλά τα προϊόντα μόνο μιας εταιρείας.

«Θεωρώ ότι αυτοί οι ασφαλιστές θα είναι προνομιούχοι και αν χτυπήσουν την πόρτα κάποιου του οποίου ο ασφαλιστής έχει πρόσβαση σε μια μόνο εταιρεία, τη δουλειά θα την πάρουν αυτοί κατά πάσα πιθανότητα. Όταν έχεις γνώση του τι συμβαίνει σε όλη την αγορά και μπορείς σε μια κουβέντα με έναν υποψήφιο πελάτη να του μεταφέρεις όλη την πληροφορία στοχευμένα στις δικές του τις ανάγκες γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές, αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να στο κάνει μια πλατφόρμα».

«Δουλέψαμε περισσότερο την περίοδο της υγειονομικής κρίσης»

Η κα Χαραλαμπίδου αποκάλυψε ότι την περίοδο της πανδημίας, ο Έλληνας εκτίμησε περισσότερο την ασφαλιστική αναγκαιότητα στον ιδιωτικό τομέα ενώ η εταιρεία της βρέθηκε να εργάζεται περισσότερο για την κάλυψη των αναγκών των πελατών της, πάντα με επίκεντρο το διαδίκτυο.

«Όποτε βρισκόμαστε σε περίοδο κρίσης, ειδικά τώρα που έχει να κάνει με την Υγεία, ο κόσμος γίνεται πολύ πιο φιλικός με την ιδέα να αποκτήσει ένα συμβόλαιο υγείας. Όλη την περίοδο της πανδημίας εμείς δουλέψαμε πολύ περισσότερο από ο,τι πρίν πρώτον επειδή ο κόσμος ένιωθε ανασφάλεια με την προοπτική να αρρωστήσει και να χρειαστεί να νοσηλευτεί σε δημόσιο νοσοκομείο την ώρα που πιεζόταν το ΕΣΥ, και δεύτερον γιατί ο κόσμος στην πρώτη φάση του εγκλεισμού είχε περισσότερο χρόνο για να συζητήσει το θέμα της ασφάλισής του», σημείωσε.

«Έχουμε ασφαλίσει δωρεάν 50 υιοθετημένα ζωάκια από τον Ιανουάριο»

Στο πλαίσιο του προγράμματος «we do care pet», η εταιρεία της κας Χαραλαμπίδου -λάτρης των σκύλων από μικρή ηλικία- προχωράει στην δωρεάν ασφάλιση για ένα έτος οποιουδήποτε υιοθετημένου ζώου. Από τον Ιανουάριο του 2021, έχουν μέχρι στιγμής επωφεληθεί περίπου 50 ζωάκια.

«Όλοι όσοι έχουν απευθυνθεί σε εμάς και τους έχουμε ασφαλίσει με υιοθεσίες είναι πάρα πολύ χαρούμενοι. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν ότι υπάρχει πρόγραμμα τέτοιο. Οπότε όλοι είναι ενθουσιασμένοι γιατί λένε υπάρχει τέτοια κάλυψη;», υπογράμμισε.

Κάνοντας μια αναδρομή του πώς έφθασε η εταιρεία της να χορηγεί ένα τέτοιο φιλοζωϊκό πρόγραμμα, τόνισε ότι αρχικά ο στόχος ήταν «να έχουμε δικά μας προϊόντα που να μας ξεχωρίζουν στην αγορά και γι’ αυτό αρχικά δημιουργήσαμε αυτό το προϊόν, το ονόμασαμε και ‘we do care pet’, πριν από δυο χρόνια».

Το MDRT δίνει την δυνατότητα σε κάθε μέλος του μια φορά τον χρόνο να προτείνει ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό για να χορηγηθεί χρηματικά από το MDRT Foundation, με την κ Χαραλαμπίδου να προτείνει το 2019 την Dog’s Voice. Στην πορεία η εταιρεία αποσύρθηκε και την πρωτοβουλία την συνέχισε η ίδια, ερχόμενη σε επαφή μέσω σόσιαλ μίντια με πολλές φιλοζωϊκές εταιρείες, προτείνοντας συνεργασία χωρίς εκείνες να έχουν καμία οικονομική επιβάρυνση

*Η Κατερίνα Χαραλαμπίδου είναι δεύτερης γενιάς ασφαλίστρια αφού η μητέρα της δημιούργησε το ασφαλιστικό της γραφείο το 1975 και ανέλαβε εκείνη εξ ολοκλήρου τη διαχείριση το 2003, όταν τελείωσε τις σπουδές της. Η wedo.insure έχει άδεια πρακτορειακή και ειδικεύεται στον κλάδο υγείας και ζωής.

2 Comments

  1. Avatar

    Συγχαρητήρια και πάλι συγχαρητήρια. Πάντα να είσαι έτσι και να δημιουργείς νέα πρωτοπορα συμβόλαια.


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *