Skip to content

Έτσι θα γίνει μια εταιρεία το πρώτο όνομα στις ασφάλειες ζωής (και όχι μόνο)

Στην εποχή μας δεν αρκεί να διαθέτεις ένα καλό προϊόν. Αυτό πλέον θεωρείται δεδομένο.

Το ζητούμενο είναι να ξεχωρίζεις από το πλήθος. Να κερδίζεις την προσοχή, την συμπάθεια, και εάν τα καταφέρεις, τον θαυμασμό του κοινού.

Το κοινό όμως δεν θέλει να δει άλλες βαρετές διαφημίσεις. Δεν θέλει να διαβάσει άλλα δελτία τύπου, πληρωμένες παρουσιάσεις και ενέργειες κοινωνικής ευθύνης. Θέλει να δει πράγματα που έχουν σημασία για τη ζωή του. Ενέργειες που κάνουν τη διαφορά. Παραδείγματα προς μίμηση.

Ένα τέτοιο παράδειγμα έρχεται από την Νότια Κορέα και την πολυβραβευμένη διαφημιστική ενέργεια της περασμένης χρονιάς με τίτλο “Η Γέφυρα της Ζωής” (the Bridge of Life) που οργάνωσε η εταιρεία Samsung Life Insurance. Μια διαφήμιση που παρήγαγε παγκόσμια δημοσιότητα για την εταιρεία και την “τοποθέτησε” στην καρδιά των καταναλωτών της ασιατικής χώρας.

Η ενέργεια στηρίζεται σε μια καταπληκτική ιδέα:

Η Νότιος Κορέα είναι η “πρωταθλήτρια” στις αυτοκτονίες στον αναπτυγμένο κόσμο, και η γέφυρα Mapo είναι η πρώτη επιλογή για τους αυτόχειρες. Η Samsung Life Insurance σκέφτηκε έναν έξυπνο τρόπο για να δώσει κουράγιο και τελικώς να μεταπείσει όλους όσους επισκέπτονται τη γέφυρα με σκοπό να βάλουν τέλος στη ζωή τους. Συγκεκριμένα, η εταιρεία “έντυσε” τη γέφυρα με φωτογραφίες χαμογελαστών ανθρώπων και εμψυχωτικά μηνύματα, τα οποία  εμφανίζονται διαδραστικά σε κάθε βήμα των περαστικών. Κάθε φορά δηλαδή που ένας πεζός διασχίζει τη γέφυρα, κάθε του βήμα ενεργοποιεί και από ένα μήνυμα, το οποίο πετάγεται μπροστά στα μάτια του. Αλληλεπιδρά με το περπάτημα του, και του κρατά συντροφιά σε όλη τη διαδρομή. Του δίνει κουράγιο να συνεχίσει.

Τα μηνύματα περιέχουν φράσεις όπως “Τα καλύτερα στη ζωή βρίσκονται μπροστά σου”, “πήγαινε να συναντήσεις αυτούς που σου λείπουν”, “Πες μας τι σε απασχολεί”, κα. Εκτείνονται σε όλο το μήκος της γέφυρας, δηλαδή σε 1.8 χιλιόμετρα, και καταλήγουν σε ένα άγαλμα δύο ανθρώπων που συμβολίζει το κουράγιο.

Αποτέλεσμα;

Ο αριθμός των αυτοκτονιών στην γέφυρα μειώθηκε κατά 77% και η εταιρεία έδειξε έμπρακτα σε όλο τον πλανήτη ότι υπολογίζει τη ζωή του πελάτη περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Η δωρεάν δημοσιότητα που πήρε το εγχείρημα (και η εταιρεία) αποτιμάται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ.

Δείτε τη διαφήμιση:

2 Comments

  1. Avatar

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΣΑΣ … ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ !


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *