Skip to content

Στατιστικές πωλήσεων που πρέπει να γνωρίζουν οι Μάνατζερ

Τα δεδομένα που οδήγησαν στα παρακάτω χρήσιμα συμπεράσματα συλλέχθηκαν και μελετήθηκαν από τον πολυεθνικό όμιλο υπηρεσιών μάρκετινγκ Tas. Αφορούν τις πωλήσεις γενικότερα και παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον αν τα δει κανείς προσεκτικά:

1.Το 67% των πωλητών δεν πετυχαίνουν το στόχο τους. Το 23% των εταιριών δεν γνωρίζουν αν οι πωλητές τους πετυχαίνουν τους στόχους τους.

2.Περισσότεροι από τους μισούς πωλητές «κλείνουν» συμβόλαια σε ποσοστό μικρότερο του 40%:

17% κερδίζει λιγότερο από το ¼ των πιθανών συμβολαίων

37% κερδίζει λίγοτερο από το ½ των πιθανών υποψηφίων

46% κερδίζει περισσότερο απο το ½ των πιθανών υποψηφίων

3.Οι κορυφαίοι πωλητές είναι 250% καλύτεροι από τους υπόλοιπους στην αξιολόγηση υποψηφίων.

4.Το 40% των πωλητών δεν μπορεί να καταλάβει τον πόνο του πελάτη του:

Όταν προκύπτει πρόβλημα, είναι εύκολο να πανικοβληθεί κανείς και να προσφέρει την πρώτη εναλλακτική που του έρχεται στο μυαλό. Αυτό μπορει να αποδειχθεί καταστροφικό. Μόνο το 61% των πωλητών αισθάνονται ικανοί ως προς το να επιλύουν τα προβλήματα του πελάτη τους. Αυτοί οι πωλητές έχουν 28% μεγαλύτερη πιθανότητα να πετύχουν τους στόχους τους.

5.Μόνο το 46% των πωλητών αισθάνονται καθημερινά ότι βαδίζουν σε σωστό δρόμο. Σύμφωνα με μια μελέτη, οι πωλητές ξοδεύουν ανά μέσο όρο περί τις 2,5 ώρες κάθε εβδομάδα προσπαθώντας να προβλέψουν πόσοι από τους υποψήφιους πελάτες τους θα αγοράσουν.

6.Το 40% των πωλητών δεν ακολουθεί συγκεκριμένη διαδικασία πώλησης.

7. Σχεδόν 1 στους 2 πωλητές αισθάνεται ικανός να «φτάσει» στους «decision makers» κάθε εταιρίας. Οι «κορυφαίοι» αναφέρουν ότι φτάνουν στις κεφαλές κάθε εταιρίας σε ποσοστό 60% – οι «αδύναμοι» σε ποσοστό χαμηλότερο του 40%.

8.Η στενή και ομαλή συνεργασία των τμημάτων marketing και πωλήσεων αυξάνει την απόδοση των εργασιών κατά 25%. Οι κορυφαίοι, έχουν 57% περισσότερες πιθανότητες να προέρχονται από εταιρίες όπου το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις είναι ευθυγραμμισμένα. Στις εταιρίες αυτές, οι πιθανότητες επιτυχίας αυξάνονται κατά 15%.

9.Αν ο ανταγωνισμός ενσωματώνεται στην στρατηγική αυξάνει τους κορυφαίους σε ποσοστό 39%. Η ανταγωνιστική στρατηγική με βάση συγκεκριμένες διαδικασίες πωλήσεων και με την υποστήριξη ενός σωστά δομημένου μηχανισμού, είναι συνταγή που όλες οι εταιρίες θα πρέπει να ακολουθήσουν.

10.Η συνεισφορά του δικτύου πωλήσεων στην διαμόρφωση της στρατηγικής αυξάνει κατά 15% το ποσοστό των πωλητών που πετυχαίνουν τους στόχους τους.

πηγή:www.thetasgroup.com

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *