Skip to content

Τα «όπλα» της Interasco προς τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή

Μόνο οι υγιείς επιχειρήσεις θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της αγοράς και να «οδηγήσουν», με τους συνοδοιπόρους τους, την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά στα επόμενα χρόνια, όπως τονίζει η κ. Ναταλία Γιαννιού, μιλώντας στο Underwriter.gr. Μεγάλο «στοίχημα» για τη χώρα μας αποτελούν οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται, σε σχέση με άλλες αγορές της Ευρώπη, λόγω των συνθηκών ανάπτυξης που διαμορφώνει η μεταμνημονιακή εποχή. Στόχος της Interasco, είναι να αποτελέσει μια εταιρεία «συνοδοιπόρο του Συνεργάτη και Πελάτη», επιστεγάζοντας το κύριο χαρακτηριστικό της, που δεν είναι άλλο από την επένδυση της στον παράγοντα Άνθρωπο!

Συνέντευξη της Ναταλίας Γιαννιού,  Διευθύντριας Πωλήσεων & Marketing της Interasco Insurance Company στον Κοσμά Ζακυνθινό

• Κυρία Γιαννιού, πρόσφατα η Interasco χαρακτήρισε το 2017 ως «πικρή χρονιά» για την ασφαλιστική αγορά και την οικονομία. Δεδομένης της ευρείας εκτίμησης για νέα θεμέλια στην οικονομία και μετάβαση σε μια εποχή ανάπτυξης, ποιες οι εκτιμήσεις σας για το 2018;

Ο ρυθμός ανάπτυξης αναμένεται να επιταχυνθεί το 2018 και το 2019, με τη συμβολή των εξαγωγών, της ιδιωτικής κατανάλωσης και των επενδύσεων. Ανάπτυξη της οικονομίας σημαίνει ανάπτυξη και της ασφαλιστικής αγοράς. Μιας αγοράς όμως που απαρτίζεται από έναν μεγάλο αριθμό εταιρειών με τζίρο λιγότερο από 4 δισ. ευρώ και που ο αριθμός αυτός, κυρίως λόγω των εξελίξεων που διαμορφώνονται στο κανονιστικό και οικονομικό πλαίσιο, προβλέπεται να μειωθεί.

• Πόσο σύντομα μπορεί ο ασφαλιστικός κλάδος στην Ελλάδα να κλείσει την «ψαλίδα» της ασφαλιστικής παραγωγής που ανέρχεται στο 2,2% προς το ΑΠΕ στη χώρα μας, τη στιγμή που ο μέσος όρος της ευρωζώνης είναι στο 7,5%;

Ο κλάδος μας, αν και περνά δυσκολίες, διατηρεί στο ακέραιο τις προοπτικές του. Το γεγονός ότι η Ελλάδα συγκρινόμενη με άλλες χώρες της Ευρώπης βρίσκεται τόσο αισθητά πίσω, αποτελεί από μόνο του την πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς να εκμεταλλευτεί όλες τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για ανάπτυξη.
Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι μόνο υγιείς εταιρείες, όπως η Interasco, θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν, με τους πόρους που διαθέτουν, κάθε σύγχρονη πρόκληση και να οδηγήσουν την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά σε σημαντική αύξηση παραγωγής, με σωστή αναλογία και σύνθεση προϊοντικών γραμμών.

• Στα χρόνια της κρίσης, η ιδιωτική ασφάλιση κατάφερε να υποκαταστήσει τους κοινωνικούς φορείς και να έχει καθοριστικό ρόλο στην κοινωνική ασφάλιση;

Ουδέποτε αποτέλεσε φιλοδοξία της ιδιωτικής ασφάλισης να υποκαταστήσει τους κοινωνικούς φορείς και ούτε μπορεί να το κάνει. Όμως μπορεί να συνδράμει ουσιαστικά και να παίξει ρόλο καθοριστικό, συμπληρώνοντας την κοινωνική ασφάλιση και προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σωστά τιμολογημένες στους τομείς σύνταξης και υγείας, με προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του σημερινού ελληνικού πληθυσμού.

Για να συμβεί ωστόσο αυτό χρειάζονται εταιρείες ισχυρές, κεφαλαιακά αυτάρκεις, λειτουργικά κερδοφόρες και κανονιστικά πλήρως συμμορφωμένες στις απαιτήσεις του μέλλοντος

• Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον πώς «απαντά» η Interasco, με νέα προϊόντα; Ποιοι τομείς θα εμφανίσουν την μεγαλύτερη κινητικότητα στο εγγύς μέλλον;

Η Ιnterasco, όπως θα έχετε σίγουρα διαπιστώσει, πολύ συχνά ακολουθεί τον δικό της δρόμο, έναν δρόμο όμως με ξεκάθαρη και στοχευμένη στρατηγική, που εστιάζει στην παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών προς τους συνεργάτες και ασφαλισμένους και εξειδικεύει την παροχή αυτή μέσα από ανταγωνιστικά και καινοτόμα προϊόντα, από άμεση επικοινωνία και επαφή με τους ανθρώπους της εταιρείας, από ευέλικτες διαδικασίες.

Πως όμως ανταποκρινόμαστε στις «καλές μας προθέσεις», σε όσα υποσχόμαστε; Με διαρκείς εκσυγχρονισμούς και αναβαθμίσεις σε όλα μας τα προγράμματα και τις διαδικασίες και εστίαση σε τομείς που θα έχουν μεγάλη ζήτηση. Πιο συγκεκριμένα:

Στον τομέα της Υγείας, στα νοσοκομειακά προγράμματα, προσφέρουμε στους ασφαλισμένους μας συμβόλαια που περιέχουν τους ισχυρότερους όρους της αγοράς, με παροχές μοναδικές για το σήμερα αλλά και το αύριο και ασφάλιστρα που διασφαλίζουν μακροχρόνια διατηρησιμότητα.

Στον τομέα των Ευθυνών, που παίζουν και θα παίξουν τόσο σημαντικό ρόλο στην αγορά μας, είμαστε έτοιμοι για όλες τις προκλήσεις, με μια γκάμα νέων προτιμολογημένων προγραμμάτων Γενικής & Εργοδοτικής Ευθύνης, με λύσεις για καλύψεις Ευθύνης Προϊόντος, Επαγγελματικής Ευθύνης (Λογιστές, Δικηγόροι, Μηχανικοί/ Αρχιτέκτονες, κ.α.), Ευθύνης Στελεχών και Μελών Διοικητικού Συμβουλίου, νέους τομείς όπως η ασφάλιση απειλών στον κυβερνοχώρο – cyber risk insurance!

Στον τομέα της Περιουσίας, προσφέρουμε λύσεις που καλύπτουν από μια απλή κατοικία μέχρι την πιο πολύπλοκη βιομηχανική μονάδα. Η απήχηση των πρόσφατων προγραμμάτων Κατοικίας «Προστασία Στέγης», τα κατατάσσει μεταξύ των καλύτερων της αγοράς μας, ενώ στις επιχειρήσεις, η τεχνογνωσία και η στήριξη του μητρικού μας Ομίλου Harel και των εξειδικευμένων underwriters μας βοηθά να προσφέρουμε λύσεις.

Στα προγράμματα αυτοκινήτου, όπου ο γνώμονας ήταν και είναι η επιβράβευση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του πληθυσμού, προσφέρουμε ένα άκρως ανταγωνιστικό τιμολόγιο, οι τελευταίες βελτιώσεις του οποίου έχουν τύχει εξαιρετικής ανταπόκρισης από όλους σας.

• Ποιες αλλαγές επέφερε η ψηφιοποίηση στην Interasco και πως μεταφράζεται αυτό πρακτικά στα νέα portals των συνεργατών και πελατών που αναπτύσσει η επιχείρηση;

Η Interasco, με την ένταξη της στη νέα Digital Εποχή, μέσα από την ανανεωμένη και αναβαθμισμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα συνεργασίας «My Interasco» τόσο με το Δίκτυο Πωλήσεων των Ελεύθερων Διαμεσολαβητών, όσο και με τους πελάτες, αποδεικνύει έμπρακτα, την δέσμευσή της για διαρκή επένδυση σε όλα τα μέσα και τεχνολογίες, σε παροχές με όλα τα απαραίτητα εργαλεία, που θα διασφαλίσουν και εξασφαλίσουν στον συνεργάτη της τον εκσυγχρονισμό του και το πιο βασικό, την διακράτηση και ανάπτυξή του στο ολοένα με αυξανόμενες απαιτήσεις και απίστευτα γρήγορες εξελίξεις, περιβάλλον που δημιουργείται στην ασφαλιστική βιομηχανία.

Τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα «My Interasco» του συνεργάτη και πελάτη είναι αλληλένδετα και όλα μαζί αποτελούν την εξασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης κάθε επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που συνεργάζεται με την Interasco, απόλυτα συνυφασμένης με την ποιότητα, φερεγγυότητα και αξιοπιστία.

• Σε μια σύντομη αποτίμηση της εξάμηνης εμπειρίας σας από τη θέση της Διεύθυνσης Πωλήσεων και Marketing στην Interasco, ποιες «αλλαγές» θα χαρακτηρίζατε ως αξιοσημείωτες στο ενεργητικό της Ναταλίας Γιαννιού;

Στόχος τόσο της Interasco, όσο και δικός μου, μέσα από τον ρόλο και τις αρμοδιότητές μου ως Δ/ντρια Πωλήσεων & Marketing, είναι η Εταιρεία, πολύ σύντομα, να αποτελεί όχι «απλώς μια Εταιρεία που αποζημιώνει», αλλά μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του Συνεργάτη και Πελάτη», επιστεγάζοντας το κύριο χαρακτηριστικό της, που δεν είναι άλλο από την επένδυση της στον παράγοντα Άνθρωπο! Για την επίτευξη του στόχου αυτού, η συμμετοχή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών ήταν, είναι και θα είναι καθοριστική.
Η βαρύτητα λοιπόν από μέρους μου έχει δοθεί στο να συνεχίσει η Interasco να αποτελεί μια αξιόπιστη και φερέγγυα εταιρεία που τιμάει το όνομα και την πολύχρονη ιστορία της και που ξέρει να δίνει τις μάχες της για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, παρέχοντάς του όπλα, όπως:

– Τον Μαραθώνιο Παρουσιάσεων σε πάνω από 1000 συνεργάτες, των νέων προϊόντων ασφάλισης Υγείας, σε στενή συνεργασία με όλη την ομάδα του Κλάδου Υγείας, τα οποία υποδέχθηκαν με μεγάλη ικανοποίηση όλοι οι συνεργάτες, όχι μόνο για τις νέες καλύψεις που παρέχουν αλλά κυρίως για τη νέα φιλοσοφία τόσο για την ασφαλιστική κάλυψη όσο και την ίδια την ασφάλιση που αποπνέουν.

– Τη διαρκή Εκπαίδευση, μέσα από εκπαιδευτικό πλάνο, με τη μορφή ετήσιου προγραμματισμού, που περιλαμβάνει, εκτός από προϊοντικές ενότητες, θεματολογίες άκρως ενδιαφέρουσες, όπως η χρήση ψηφιακών μέσων, επιχειρηματικές δεξιότητες, δεξιότητες πωλήσεων, ενημέρωση σε θέματα εφαρμογής νέων νομοθετικών πλαισίων, κλπ.

– Την επένδυση στην ανθρώπινη και διαρκή επαφή όλης της ομάδας της Δ/νσης Πωλήσεων με το δίκτυο συνεργατών, με συνεχείς επισκέψεις, καταστώντας το κάθε μέλος της Δ/νσης Πωλήσεων, «πρεσβευτή / εκπρόσωπο» της Interasco απέναντί του.

– Την προβολή της Interasco στα Social Media, προκειμένου να ενδυναμώσει και να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία του κοινού μας, των πελατών μας, και τη δημιουργία νέων εργαλείων υποστήριξης των πωλήσεων, με στόχο τη δημιουργία νέων υποψήφιων πελατών.

[box]Who is Who…

Η κα Ναταλία Γιαννιού εργάζεται από το 2014 μέχρι και σήμερα στην ασφαλιστική εταιρεία Interasco Α.Ε.Γ.Α., ενώ κατά το παρελθόν εργάστηκε στην AXA Greece Insurance Company S.A., στην Interamerican Insurance Company S.A. καθώς και στην AIG Greece Insurance Company S.A. ως Διευθύντρια Πωλήσεων Μεσιτών και Πρακτόρων. Είναι διπλωματούχος Γεωλόγος, του Πανεπιστημίου Αθηνών ενώ μιλά άπταιστα Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά. Από το 1999 μέχρι και σήμερα έχει παρακολουθήσει ποικιλία σεμιναρίων με θέματα Ασφαλιστικά, Μanagement, Marketing κλπ.[/box}

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *