Skip to content

Την Ημέρα Ασφάλισης “έρχεται” η νέα καμπάνια της ΕΑΕΕ

Με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης στις 11/11 και πάντα στο πνεύμα της αποστολής της, η Ένωση επιμελήθηκε μια νέα καμπάνια για την ανάδειξη της αξίας της ασφάλισης και του ασφαλιστικού κλάδου γενικότερα και προκειμένου να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η σύνδεσή του με το κοινό.

Πρόκειται για μια φρέσκια και διαφορετική, τόσο σε σύλληψη όσο και σε υλοποίηση καμπάνια, η οποία εκτιμάται πως θα ευαισθητοποιήσει το κοινό με έξυπνη ματιά και χαριτωμένο χιούμορ.

«Έχουμε στα χέρια μας μια καμπάνια πρωτότυπη και ξεχωριστή, που θα δυναμώσει τη φωνή μας και θα ενισχύσει την αξία της ασφάλισης και του κλάδου μας στα μάτια του κοινού. Ας φροντίσουμε λοιπόν, τόσο σε επίπεδο εταιρειών-μελών όσο και ο καθένας προσωπικά, να μοιραστούμε το θετικό μήνυμά της στον περίγυρό μας, αλλά και στα social media. Γιατί και σε αυτή την περίπτωση… ασφαλίζω, σημαίνει φροντίζω!», είναι το μήνυμα που στέλνει η ΕΑΕΕ.

Περισσότερα για την καμπάνια

Κεντρικό concept της εκστρατείας είναι τα απρόβλεπτα γεγονότα ή αλλιώς τα απρόοπτα που συχνά παίρνουν σάρκα και οστά μπροστά στα μάτια μας και δημιουργούν τις δικές τους ανατροπές στην πορεία της ζωής μας.

Το θέμα αυτό αναδεικνύεται με τις πιο σύγχρονες τεχνικές (3d animation) για ένα οπτικά ενδιαφέρον αποτέλεσμα που θα έχει απήχηση και στα νεανικά κοινά. Υπογραφή και κεντρικό μήνυμα είναι το mοttο της Ένωσης, «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω».

Η καμπάνια θα ξεδιπλωθεί ως εξής:

  1. Φάση Teaser, 11 έως 18 Νοεμβρίου: Σειρά από posts στη σελίδα Facebook της Ένωσης  θα προετοιμάσουν το κοινό για την καμπάνια που έρχεται και θα καλλιεργήσουν το αίσθημα της προσμονής. Μείνετε συντονισμένοι, καθώς το πρώτο post θα αναρτηθεί πολύ σύντομα στις 11/11 (Ημέρα Ασφάλισης) και θα ακολουθήσουν 3 ακόμα δημοσιεύσεις (14/11, 17/11, 20/11).
  2. Λανσάρισμα 21/11: Η κύρια φάση ξεκινά με τη δημοσίευση του πρώτου νideο με θέμα τον σεισμό. Παράλληλα, λανσάρεται ένας εκπαιδευτικός διαγωνισμός μέσα από το microsite theoops.gr. Εκεί, το κοινό θα προσκαλείται να συμμετάσχει σε ένα διαδραστικό quiz γύρω από τα απρόβλεπτα γεγονότα της Ζωής με στόχο τόσο την ευαισθητοποίησή του όσο και την περαιτέρω εμπλοκή του (engagement) στην καμπάνια.

Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τρία ακόμα video, τα οποία θα προβάλλονται ανά δύο εβδομάδες (Θέματα: Σύνταξη, Αυτοκίνητο, Υγεία). Παράλληλα το μήνυμα της εκστρατείας θα ενισχύεται και με περιεχόμενο στον λογαριασμό Facebook της Ένωσης.

1 Comment


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *