Skip to content

Το Internet δεν δουλεύει για τους διαμεσολαβούντες. Παρόλα αυτά η ιστοσελίδα είναι αναγκαία.

Σε αυτό το άρθρο ΔΕΝ θα διαβάσετε για το πόσο μεγάλη ευκαιρία είναι η ιστοσελίδα και τα social media για τους πράκτορες (ή τους διαμεσολαβητές γενικότερα). Διότι στην πραγματικότητα, για το 99.9% της αγοράς, δεν είναι.

Ξεχάστε όλα αυτά που ακούτε στα συνέδρια για την μεγάλη ευκαιρία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που θα απογειώσουν τη δουλειά σας, διότι δεν θα το κάνουν. Όχι για τους περισσότερους, και όχι τώρα. Αρκεί μια ερώτηση στον συνάδελφο που ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το Facebook και το Google για το πρακτορείο του, για να το επιβεβαιώσετε.

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένας διαμεσολαβητής σε κλάδο εκτός του αυτοκινήτου που να χτίζει σημαντικό κομμάτι των εργασιών του από το Internet. Και αυτό είναι καλό νέο για όλους εσάς που έχετε αγχωθεί και φοβάστε πως μείνατε πίσω. Το Internet δεν δουλεύει για τους διαμεσολαβούντες. Δεν φέρνει νέους πελάτες.

Και όχι γιατί πρακτικά δεν γίνεται, αλλά διότι είναι πολύ δύσκολο. Θέλει γνώσεις marketing, τεχνικές γνώσεις για το Internet, γνώσεις διαφήμισης και συνεργασία με διαφημιστική εταιρεία, καθώς και αρκετά χρήματα για διαφήμιση στα κανάλια του Internet. Αν τα βάλουμε όλα αυτά κάτω τελικά καταλήγουμε στο ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προσέγγισης είναι ευκολότεροι.

Ακόμη και οι μεγαλύτεροι πράκτορες και μεσίτες της ελληνικής αγοράς, αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να υποστηρίξουν το χτίσιμο πελατολογίου μέσα από το Internet. Χρειάζεται ακόμη χρόνος και χρειάζονται πεπατημένες από το εξωτερικό, που θα δείξουν το δρόμο. Είναι νωρίς ακόμη.

Πάμε όμως στο βασικό θέμα που πραγματεύεται το άρθρο.

Μια ιστοσελίδα δεν πρόκειται να αυξήσει τις εργασίες σας, η απουσία της όμως, μπορεί να σας στερήσει πελάτες.

Ιδίως για τα πρακτορεία, διότι οι πελάτες αναρωτιούνται “ποια είναι αυτή η εταιρεία (ας την πούμε Added Value Life) η οποία πρόκειται να εμπλακεί στην ασφάλεια μου;”. Ένα ερώτημα το οποίο είναι απόλυτα λογικό να σχηματίσει κανείς στο μυαλό του, μετά το ραντεβού με τον συνεργάτη του γραφείου σας.

Ο πελάτης αναρωτιέται, “Καλά μου τα είπαν, είναι όμως η εταιρεία αξιόπιστη;”, “Θα υπάρχει σε 5 χρόνια;” κτλ.

Ποια είναι η επόμενη κίνηση του πελάτη για να πάρει απαντήσεις στις ερωτήσεις του;

Να ψάξει στο Internet.

Τότε λοιπόν έχει σημασία να σας βρει. Διότι αν ψάξει και δεν σας βρει, είναι πρόβλημα.

Πρέπει να έχετε ιστοσελίδα, πρέπει ακόμη να μπορεί ο υποψήφιος πελάτης να σας βρει στο Google. Είναι πολύ σημαντικό.

Η ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι όμορφη και να παρουσιάζει με ωραίο τρόπο την επιχείρηση. Να δείχνει κύρος και σοβαρότητα, και γιατί όχι να θέτει τις βάσεις για cross selling (με την παρουσίαση συμπληρωματικών προϊόντων) και την δημιουργία καναλιών οικονομικής και άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη (όπως για παράδειγμα η εγγραφή στο Newsletter της επιχείρησης).

Αν δούμε την ιστοσελίδα υπό αυτό το πρίσμα, δηλαδή από το service στον πελάτη, καταλαβαίνουμε 2 πράγματα:

1. Είναι απαραίτητη

2. Μπορεί να θέσει τις βάσεις για την ανάπτυξη των εργασιών, συμπληρωματικά με την παραδοσιακή πώληση.

Περισσότερα σε επόμενο άρθρο. Μείνετε συντονισμένοι.

 


 

Σημείωση:

Εκεί που πραγματικά μπορεί το Internet να κάνει θαύματα είναι στη στελέχωση. Αυτό είναι ένα θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε εκτενώς στο μέλλον. Έχει πολύ ενδιαφέρον.

1 Comment

  1. Avatar

    Συμφωνώ εν μέρει. Η ιστοσελίδα χρειάζεται οχι για να φέρνει πελάτες αλλά για να σε βρίσκει ο πελάτης. Οι σελίδες στο internet που φέρνουν πελάτες είναι ειδικές σελίδες και λέγονται sales pages. Είναι ειδικά φτιαγμένες για να τραβάνε την προσοχή των επισκεπτών και να τους κάνουν πελάτες. Χρειάζεται φυσικά και στοχευμένες τεχνικές marketing που οι περισσότεροι δεν τις κατέχουν. Αλλά μια sales page μπορεί να φέρει πελάτες αν ο ασφαλιστής την χειριστεί σωστά. Ένα παράδειγμα μπορείτε να δείτε εδώ:
    http://www.e-coach.gr/health ( Η σελίδα είναι demo)


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *