Skip to content

Χρυσό και Πλατινένιο το Marketing της AXA Ελλάδος

Γράφει ο Νίκος Ξυδάς

Στον κατάμεστο χώρο του Fantasia Live στην Λεωφόρο Ποσειδώνος συγκεντρώθηκε εχθές η ελίτ των στελεχών Marketing και Επικοινωνίας της ελληνικής αγοράς.

Το επίπεδο ήταν πολύ υψηλό, τα βραβεία ήταν λίγα (συγκριτικά με τον αριθμό των υποψηφίων) και οι πανηγυρισμοί των νικητών ήταν έντονοι.

Ανάμεσά τους και το Marketing team της AXA, το οποίο κατάφερε να αποσπάσει ένα από τα 10 σημαντικότερα βραβεία της βραδιάς, το Platinum Award (Πλατινένιο βραβείο), στην κατηγορία “Best use of Social Media for PR” (Καλύτερη χρήση των Social Media για τις Δημόσιες Σχέσεις)!

Δεν σταμάτησε όμως εκεί, καθώς βραβεύθηκε και με Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.

Τα βραβεία αφορούν στην καμπάνια της AXA με τίτλο “Άσε τις βλακείες”, η οποία υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Μάρτιο έλαβε την ανώτατη διάκριση στην εγχώρια αγορά Marketing & Επικοινωνίας, κατακτώντας ένα από τα βραβεία των Ermis Awards. Μπορείτε να δείτε την καμπάνια εδώ: https://asetisvlakeies.gr/

Η κάμερα του Underwriter ήταν εκεί και κατέγραψε τις στιγμές:

H κα. Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της AXA, με τον κ. Χαράλαμπο Αναστασιάδη, Διευθυντή Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της AXA, κρατούν το Χρυσό βραβείο.
Το Marketing Team της AXA κερδίζει ένα από τα 10 σημαντικότερα βραβεία της βραδιάς
H κα. Λένα Πλαΐτη με τον κ. Χαράλαμπο Αναστασιάδη με το Πλατινένιο και το Χρυσό βραβείο!
Μετά τη βράβευση ακολούθησε συνέντευξη με τους νικητές.

 

1 Comment

  1. […] Βεβαίως, όσοι ξέρουν και παρακολουθούν την ΑΧΑ Ασφαλιστική από κοντά δεν ένιωσαν έκπληξη. Η εταιρεία μας έχει συνηθίσει σε πρωτοποριακές κινήσεις. Όπως πέρυσι για παράδειγμα, που έκανε ένα Συνέδριο – θεατρική παράσταση σε έναν εναλλακτικό industrial χώρο στον Κεραμεικό, (Διαβάστε: Υποψηφιότητα για την καλύτερη εκδήλωση) εγκαινιάζοντας παράλληλα μια πλατφόρμα ζωντανής και χωρίς λογοκρισία, αξιολόγησης από τους πελάτες της. (Διαβάστε: Η ΑΧΑ αλλάζει για πάντα την ασφαλιστική αγορά) Πριν δύο χρόνια, η πρωτότυπη καμπάνια της με τίτλο "AseTisVlakeies" βραβεύτηκε ως η καλύτερη στα social media και τάραξε τα νερά του… ασφαλιστικού μάρκετινγκ. (Διαβάστε: Χρυσό και Πλατινένιο το Marketing της AXA Ελλάδος) […]


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *