Skip to content

1ο Διαδραστικό Συνέδριο «Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση – Η Επόμενη Μέρα» από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

H Υδρόγειος Ασφαλιστική και η Υδρόγειος Ασφαλιστική Κύπρου συνδιοργάνωσαν στην Αθήνα το 1ο Διαδραστικό Συνέδριο με θέμα «Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση – Η επόμενη μέρα».

Οι δύο εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους σε μία πρωτότυπη πρωτοβουλία που έθεσε στο επίκεντρο τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή και το ρόλο του μέσα στο ταχύτατα μεταβαλλόμενο τοπίο της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Μέσα από μια συμμετοχική διαδικασία, το Διαδραστικό Συνέδριο έδωσε βήμα και φωνή στους ίδιους τους συμμετέχοντες ασφαλιστές, καταλήγοντας στην εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων, τη διατύπωση νέων ιδεών και την ανάδειξη προτάσεων, οι οποίες πρόκειται να μετουσιωθούν σε συγκεκριμένες πρακτικές και να αξιοποιηθούν με στόχο μία ακόμη πιο γόνιμη συνεργασία μεταξύ των εταιρειών και των συνεργατών τους.

Το Συνέδριο αναπτύχθηκε σε δύο ημέρες, στις 14 και 15 Νοεμβρίου 2017. Η πρώτη μέρα αφιερώθηκε στην παρουσίαση, από στελέχη των δύο εταιρειών, και την επεξεργασία, από τις ομάδες εργασίας, σειράς θεμάτων που αφορούν τον σύγχρονο επαγγελματία της ασφάλισης: από τις τεχνολογικές εξελίξεις που αλλάζουν το ασφαλιστικό τοπίο και τα νέα εναλλακτικά κανάλια πώλησης, έως τους τρόπους δόμησης ενός ισορροπημένου χαρτοφυλακίου, τα επακόλουθα της μείωσης των τιμολογίων και τη σωστή υποδομή ενός σύγχρονου ασφαλιστικού γραφείου.

Νάκης Αντωνίου, Διευθύνων Σύμβουλος, Υδρόγειος Ασφαλιστική Κύπρου και Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Υδρόγειος Ασφαλιστική, κατά την έναρξη του Συνεδρίου

Κατά τη δεύτερη ημέρα, οι σύνεδροι ενημερώθηκαν για τη νέα Οδηγία Διανομής Ασφαλιστικών Προϊόντων (IDD) ενώ, στη συνέχεια, οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι της Υδρογείου Ασφαλιστικής και Υδρογείου Ασφαλιστικής Κύπρου, κ. Παύλος Κασκαρέλης και Δρ. Νάκης Αντωνίου, αντίστοιχα, κλήθηκαν να τοποθετηθούν επί των βασικών πορισμάτων του συνεδρίου παρουσιάζοντας τις πρωτοβουλίες και δράσεις που αναπτύσσει ή προτίθεται να αναπτύξει η κάθε εταιρεία προς υλοποίηση των προτάσεων που προέκυψαν.

«Το Συνέδριο αυτό αποτελεί άλλη μια απόδειξη της δέσμευσης και της αμέριστης υποστήριξης που προσφέρει η Υδρόγειος Ασφαλιστική στους συνεργάτες της, τους οποίους θεωρεί συμμέτοχους και συνοδοιπόρους σε κάθε της βήμα στα 45 χρόνια πορείας της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και τα αντίστοιχα 15 χρόνια στην Κύπρο» δήλωσε σχετικά ο κ. Αναστάσιος Κασκαρέλης, Πρόεδρος Δ.Σ., ο οποίος, κατά την έναρξη του Συνεδρίου, αναφέρθηκε στο παρελθόν και το παρόν της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, τις προκλήσεις αλλά και τις προοπτικές του επαγγέλματος.

Αναστάσιος Κασκαρέλης, Πρόεδρος Δ.Σ.

«Με το 1ο Διαδραστικό Συνέδριο φέρνουμε μαζί την τεχνογνωσία όχι μόνο των δύο ασφαλιστικών αγορών αλλά και των κορυφαίων ασφαλιστικών μας διαμεσολαβητών σε Ελλάδα και Κύπρο» τόνισε σχετικά με τη διοργάνωση ο κ. Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Υδρογείου Ασφαλιστικής, ο οποίος υπογράμμισε ότι «το Συνέδριο αποτελεί ήδη για εμάς θεσμό και πρόκειται να επαναληφθεί με στόχο να αποτελέσει μία συνεχή δεξαμενή γνώσης καθώς και κίνητρο για την ανάπτυξη νέων καινοτόμων ιδεών για τις εταιρείες μας. Στην Υδρόγειο η συνεχής βελτίωση και ενίσχυση των υπηρεσιών μας περνάει μέσα από την ομαδικότητα και την αμφίδρομη σχέση που θέλουμε να διατηρούμε με τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής, τους συνεργάτες μας».

Στην πρωτοτυπία και την επιτυχία της πρωτοβουλίας αναφέρθηκε και ο Δρ. Νάκης Αντωνίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Υδρογείου Ασφαλιστικής Κύπρου, τονίζοντας ότι «στο επίτευγμα αυτό, συνέβαλαν όλοι οι σύνεδροι, των οποίων ο επαγγελματισμός, οι γνώσεις και το ενδιαφέρον είναι οι καλύτεροι μας σύμμαχοι, στην αναζήτηση οδών προς την αριστεία». Ο Δρ. Αντωνίου, ευχαρίστησε «όλους τους συμμετέχοντες, τους εισηγητές, τους ομιλητές, αλλά και όλους τους αφανείς συντελεστές, που δούλεψαν σκληρά και συνέβαλαν σε αυτό το εγχείρημα» καταλήγοντας ότι «Έχουμε αποδείξει, ότι η συναδελφικότητα, η ομαδική δουλειά και η σύμπνοια είναι τα στοιχεία που οδηγούν τις εταιρείες μας με επιτυχία στο μέλλον. Και μην ξεχνάτε Συνάδελφοι: Η ασφάλεια είναι προϊόν που προσφέρεται από άνθρωπο σε άνθρωπο».

Νάκης Αντωνίου, Διευθύνων Σύμβουλος, Υδρόγειος Ασφαλιστική Κύπρου και Λουκάς Κορομπίλης, Γενικός Διευθυντής, Υδρόγειος Ασφαλιστική

Το κλείσιμο του Συνεδρίου έγινε από τον κ. Λουκά Κορομπίλη, Γενικό Διευθυντή της Υδρογείου Ασφαλιστικής, ο οποίος επεσήμανε ότι η «δράση προσέφερε αυθεντική επικοινωνία και καλλιέργησε τις αξίες και τις δεξιότητες συνεργασίας». «Με γνώμονα τα πορίσματα», συνέχισε ο κ. Κορομπίλης, «οι εταιρείες μας θα εντείνουν την προσπάθειά τους για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, διατηρώντας τον ανθρωποκεντρικό τους χαρακτήρα ώστε να λειτουργούν με τρόπο που συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξή τους και την προσφορά προς την κοινωνία».

Τα θέματα που παρουσιάσθηκαν στο Συνέδριο και αποτέλεσαν το αντικείμενο επεξεργασίας από τις ομάδες εργασίας των συνέδρων:

Ο κ. Σεραφείμ Αίσωπος, Σύμβουλος Διοίκησης & Ανάπτυξης της Υδρογείου Ασφαλιστικής εισήγαγε το θέμα των αλλαγών που φέρνουν οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και των διαδικτυακών πωλήσεων και των τρόπων αντιμετώπισης αυτών.

Ο κ. Πάνος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής της Υδρογείου Ασφαλιστικής, έθεσε το ζήτημα των παραγόντων που απαρτίζουν ένα σωστό και ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο.

Ο κ. Χρυσόστομος Παρπούνας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής & Διευθυντής Marketing της Υδρογείου Ασφαλιστικής Κύπρου, εισήγαγε το θέμα της μείωσης των τιμολογίων και των επακόλουθων αυτής ενώ, σε μία δεύτερη εισήγηση, αναφέρθηκε στα προγράμματα υγείας και τα ζητήματα που τίθενται στην Κυπριακή ασφαλιστική αγορά ενόψει της εφαρμογής του νέου Γενικού Συστήματος Υγείας.

Ο κ. Πανίκος Παπαπέτρου, Διευθυντής Τμήματος Αποδοχής Κινδύνων της Υδρογείου Ασφαλιστικής Κύπρου, εισήγαγε το θέμα της σωστής υποδομής ενός ασφαλιστικού γραφείου καθώς και της επιλογής της ιδανικής ασφαλιστικής εταιρείας.

Για τους στόχους της νέας Οδηγίας Διανομής Ασφαλιστικών Προϊόντων (IDD) και το τι προσπαθεί αυτή να διασφαλίσει μίλησε, κατά τη δεύτερη ημέρα, η κα. Ελίνα Ντασιώτη, δικηγόρος και Υπεύθυνη Κανονιστικής Συμμόρφωσης της Υδρογείου Ασφαλιστικής.

Σεραφείμ Αίσωπος, Σύμβουλος Διοίκησης & Ανάπτυξης, Υδρόγειος Ασφαλιστική: «Η τεχνολογία διευκολύνει αλλά δεν αντικαθιστά»

Σεραφείμ Αίσωπος, Σύμβουλος Διοίκησης και Ανάπτυξης, Υδρόγειος Ασφαλιστική
  • «Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και την ταχύτητα διακίνησης πληθώρας πληροφοριών. Ο πελάτης πλέον έχει την δυνατότητα να αντλεί πληροφορίες σχετικές με την ασφάλισή του από το διαδίκτυο. Ο ασφαλιστής οφείλει να ακολουθήσει την εξέλιξη ώστε να συμβαδίζει με τις απαιτήσεις της εποχής.»
  • «Ο ασφαλιστικός κλάδος έχει προχωρήσει ήδη τεχνολογικά και αναμένεται να προχωρήσει ακόμη περισσότερο με ραγδαίες εξελίξεις, οι οποίες θα επηρεάζουν καθοριστικά τον τρόπο λειτουργίας ενός ασφαλιστικού πρακτορείου. Γραφειοκρατικές διαδικασίες επιλύονται αναπτύσσοντας τεχνολογικές λύσεις, οι οποίες μειώνουν το λειτουργικό κόστος και αυξάνουν την ταχύτητα, μέσα από αυτοματοποίηση διαδικασιών. Οι εταιρείες έχουν αναπτύξει τα δικά τους portal και προηγμένα πληροφοριακά συστήματα κι αυτό σημαίνει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, πιο εύκολη και γρηγορότερη δουλειά για να διεκπεραιωθούν χρονοβόρες διαδικασίες.»
  • «Η εκπαίδευση γίνεται απομακρυσμένα με τη χρήση πολυμέσων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται ως εργαλεία έρευνας των συνηθειών των καταναλωτών. Η ανάληψη κινδύνου γίνεται ηλεκτρονικά και αυτόματα. Οι υπολογιστές, τα email, τα sms, οι εφαρμογές κινητών γίνονται ολοένα και περισσότερο εργαλεία ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πελατών.»
  • «Παρ’ όλους όμως τους δημιουργικούς και ωραίους τρόπους για να βρούμε πελάτες, η απαραίτητη προϋπόθεση παραμένει να είμαστε εκτός γραφείου. Η τεχνολογία διευκολύνει αλλά δεν αντικαθιστά. Δίνει πληροφορίες αλλά δεν βγάζει συμπεράσματα, ούτε προτείνει λύσεις. Οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές διευκολύνουν τους επαγγελματίες ασφαλιστές , δεν τους ακυρώνουν»
  • «Ο ασφαλιστής μπορεί να έχει πρόσβαση σε δεκάδες πληροφορίες. Αλλά την τελική απόφαση για την καταλληλόλητα του προϊόντος που θα προτείνει θα την πάρει ο ίδιος.»

«Οι διαδικτυακές πωλήσεις αποτελούν μια πραγματικότητα»

  • «Το θέμα των διαδικτυακών πωλήσεων παραμένει ψηλά στην επικαιρότητα και στις συζητήσεις των ασφαλιστών και αποτελεί μία πραγματικότητα στη σημερινή εποχή, την οποία πρέπει να αναλύσουμε και να προσεγγίσουμε με ψυχραιμία αναζητώντας εκείνες τις δράσεις, οι οποίες θα μας δώσουν προστιθέμενη αξία, δεδομένου ότι η εταιρεία μας έχει αποφασίσει να πορεύεται στην αγορά μαζί με το δίκτυό της και όχι χωρίς αυτό.»
  • «Είναι γεγονός ότι πολλοί ασφαλιστικοί πράκτορες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως εργαλείο πώλησης και σύγκρισης τιμών για τον καταναλωτή, υποψήφιο πελάτη, όπως επίσης και η ύπαρξη μερίδας καταναλωτών, οι οποίοι πραγματοποιούν τις αγορές τους από το διαδίκτυο.
    Χαρακτηριστικά, η γενιά των millennials, δηλαδή οι γεννημένοι μεταξύ 1980 και 2000 θεωρούνται η γενιά που έχουν μάθει περισσότερα στη ζωή τους μέσα από το internet παρά από βιβλία και είναι οι παραδοσιακοί αγοραστές του internet.
    H γενιά Ζ των σημερινών εφήβων, οι οποίοι αποτελούν τους μελλοντικούς μας πελάτες, χρησιμοποιούν το internet στο 80% των λειτουργιών τους και της καθημερινότητάς τους αλλά όμως διαμορφώνουν και την τάση της πολυτέλειας. Δηλαδή ενημερώνονται από το internet αλλά αγοράζουν από συμβούλους, οι οποίοι τους ικανοποιούν το αίσθημα της καταναλωτικής τους πολυτέλειας.»
  • «Η διαμεσολάβηση για να αντιμετωπίσει τα διαδικτυακά συστήματα προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων καλείται να αναθεωρήσει τη στρατηγική της, ώστε να υποστηρίξει τον πελάτη, εξυπηρετώντας πραγματικά ανάγκες του και όχι αυτές που μπορούν να καλυφθούν αυτόματα από διαδικτυακά συστήματα»
Πάνος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής, Υδρόγειος Ασφαλιστική

Πάνος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής, Υδρόγειος Ασφαλιστική: «Πώς χτίζεται το ιδανικό χαρτοφυλάκιο»

  • «Το βασικότερο «κεφάλαιο» ενός ασφαλιστικού γραφείου, άρα, κατ’ επέκταση αυτό που συνιστά ένα χαρτοφυλάκιο είναι οι πελάτες του. Γι’ αυτό και πλέον έχουμε περάσει από τον προσανατολισμό στις πωλήσεις στον προσανατολισμό στον πελάτη. Οι πελάτες σήμερα γνωρίζουν πολλά, ξέρουν πώς να ψάξουν για να ενημερωθούν, έχουν περισσότερες επιλογές αλλά λιγότερο χρόνο. Κατά συνέπεια, για να σταθείς απέναντι σε έναν τέτοιο πελάτη, πρέπει να χτίσεις ποιοτικές σχέσεις και εμπιστοσύνη. Διασπορά κινδύνου, cross selling, δυνατότητα σωστής εξυπηρέτησης των πελατών, χαμηλά λειτουργικά κόστη σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο δυνατό εισόδημα, αποτελούν ορισμένες φράσεις – κλειδιά που αναφέρονται στο τι μπορεί να συνιστά ένα ιδανικό χαρτοφυλάκιο για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.»
  • «Μεταξύ άλλων θα λέγαμε συνοπτικά ότι το ιδανικό χαρτοφυλάκιο είναι αυτό στο οποίο:
    – Η απώλεια ενός πελάτη ή ενός συμβολαίου δεν θέτει σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα του γραφείου.
    – Έχει τη μικρότερη δυνατή διαχείριση, κατ’ επέκταση παρουσιάζει το χαμηλότερο δυνατό διαχειριστικό κόστος, δηλαδή λιγότερα έξοδα.
    – Απολαμβάνει τα υψηλότερα δυνατά κέρδη και μάλιστα μακροπρόθεσμα κέρδη»
  • Χρυσόστομος Παρπούνας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής & Διευθυντής Marketing, Υδρόγειος Ασφαλιστική Κύπρου: «Η πολιτική των φθηνών ασφαλίστρων βρίσκει σαφώς πρόσφορο έδαφος»

    Χρυσόστομος Παρπούνας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής & Διευθυντής Marketing, Υδρόγειος Ασφαλιστική Κύπρου, με το συνεργάτη Γιώργο Μαλακτό από τη Λεμεσσό.
  • «Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια μείωση των ασφαλίστρων κυρίως στην ασφάλιση οχημάτων.
    Οι κύριες αιτίες είναι, κατά πρώτο λόγο, η οικονομική κρίση και, κατά δεύτερο, η είσοδος στην αγορά νέων παικτών και εναλλακτικών καναλιών πώλησης που έχουν συμπιέσει τα τιμολόγια, οδηγώντας τις εταιρείες σε ένα εξοντωτικό πόλεμο τιμών.»
  • «Η πολιτική των φθηνών ασφαλίστρων βρίσκει σαφώς πρόσφορο έδαφος εν μέσω του δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές. Από την άλλη πλευρά όμως, αυτή είναι μία πραγματικότητα απέναντι στην οποία καλούμαστε να τοποθετηθούμε και να αντιδράσουμε τόσο οι ασφαλιστικές εταιρείες όσο και οι ασφαλιστές για να διαφυλάξουμε τα χαρτοφυλάκια, τα εισοδήματα, την βιωσιμότητα και εν τέλει το κύρος του επαγγέλματός μας.»
  • «Τασσόμαστε ανεπιφύλακτα υπέρ του νέου Γενικού Συστήματος Υγείας στην Κύπρο»

    • «Ως ασφαλιστικές εταιρείες τασσόμαστε ανεπιφύλακτα υπέρ της εφαρμογής του ΓεΣΥ, από την άλλη όμως θα πρέπει να δούμε πως θα αντιδράσουν οι κάτοχοι ιδιωτικών σχεδίων υγείας. Είναι σίγουρο ότι τα ομαδικά σχέδια υγείας θα τερματιστούν διότι ο εργοδότης δεν θα είναι διατεθειμένος να συνεισφέρει εισφορές τόσο για το ΓεΣΥ όσο και για το ιδιωτικό ομαδικό σχέδιο υγείας.
      Αρνητικά αναμένεται να επηρεαστούν και τα ατομικά σχέδια ή να διαφοροποιηθούν ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα του πελάτη.
      Με βάση τα πιο πάνω διαφαίνεται ότι, τόσο οι ασφαλιστικές εταιρείες όσο και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, θα απωλέσουν χαρτοφυλάκια και εισοδήματα.»
    • «Αρνητικές επιπτώσεις ίσως να αντιμετωπίσουν και οι καταναλωτές/πελάτες με την άμεση ακύρωση των συμβολαίων τους. Τι θα συμβεί, αν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα εφαρμογής του ΓεΣΥ, ένας πελάτης θελήσει να επανέλθει στην ιδιωτική ασφάλιση; Τι θα συμβεί με τα προϋπάρχοντα περιστατικά;
      Τόσο λοιπόν οι ασφαλιστικές εταιρείες όσο και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές στην Κύπρο, καλούνται να εξετάσουν επιλογές και τρόπους τοποθέτησης απέναντι στη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται.»
    Πανίκος Παπαπέτρου, Διευθυντής Τμήματος Αποδοχής Κινδύνων, Υδρόγειος Ασφαλιστική Κύπρου

    Πανίκος Παπαπέτρου, Διευθυντής Τμήματος Αποδοχής Κινδύνων, Υδρόγειος Ασφαλιστική Κύπρου:
    «Η σωστή υποδομή ενός σύγχρονου ασφαλιστικού γραφείου είναι απαραίτητη»

  • «Η σωστή υποδομή ενός σύγχρονου ασφαλιστικού γραφείου αφορά τόσο στη κατάλληλη στελέχωσή του με υποστηρικτικό και καλά εκπαιδευμένο προσωπικό όσο και στην υλικοτεχνική υποδομή και τον τεχνολογικό εξοπλισμό του. Η ύπαρξη μιας τέτοιας υποδομής είναι απαραίτητη ώστε να δίνεται η δυνατότητα στον ασφαλιστή να παρέχει τη σωστή επικοινωνία και εξυπηρέτηση στον πελάτη του αλλά και να αναπτύσσει αποτελεσματικά τις πωλήσεις του, ευρισκόμενος αρκετή ώρα έξω από το γραφείο του.»
  • «Ένα άλλο σημαντικό σημείο, που ίσως πολλοί δεν σκεφτόμαστε, είναι να φροντίσουμε να υπάρχει διαδοχή στο γραφείο μας. Το χαρτοφυλάκιο και η φήμη που έχει χτίσει ένας ασφαλιστής είναι σημαντικά περιουσιακά στοιχεία και έργο ζωής. Αντιλαμβανόμαστε πόσο σημασία έχει για το μέλλον του επαγγέλματος γενικότερα, να υπάρχουν τα νέα, φιλόδοξα και κατάλληλα καταρτισμένα στελέχη που θα συνεχίσουν το έργο αυτό»
  • «Η ιδανική ασφαλιστική εταιρεία για μας πρέπει να έχει αρχές και ανθρώπινο πρόσωπο»

    • «Τι απαρτίζει το προφίλ της ιδανικής ασφαλιστικής εταιρείας; Κατά την άποψή μας, ένα σύνολο παραγόντων και κριτηρίων, ανάμεσά τους: Η φερεγγυότητα και η οικονομική ευρωστία καθώς και η ύπαρξη σωστής αντασφαλιστικής κάλυψης της εταιρείας. Η ποιότητα των σχέσεων που διατηρεί η εταιρεία με το δίκτυό της, η εμπιστοσύνη που αποπνέει η Διοίκησή της, η χρηστή εταιρική διακυβέρνηση. Το ανθρώπινο δυναμικό της, η αμεσότητα και η ανταπόκρισή του στις ανάγκες συνεργατών και πελατών και η διαρκής και άριστη επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων της. Η ευελιξία στη λήψη αποφάσεων, η εγρήγορση απέναντι στις τεχνολογικές και άλλες σημαντικές εξελίξεις του κλάδου μας.»
    • «Η ιδανική ασφαλιστική εταιρεία για μας πρέπει να έχει αρχές και ανθρώπινο πρόσωπο, συμμετέχοντας ενεργά στην κοινωνία.»

    Ελίνα Ντασιώτη, Υπεύθυνη Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Υδρόγειος Ασφαλιστική
    «Το βέλτιστο συμφέρον του πελάτη είναι ο κεντρικός πυρήνας της Οδηγίας Διανομής ασφαλιστικών προϊόντων»

    • Το βέλτιστο συμφέρον του πελάτη είναι ο κεντρικός πυρήνας της Οδηγίας Διανομής ασφαλιστικών προϊόντων καθώς και η προστασία αυτού από αθέμιτες πρακτικές και κίνητρα πωλήσεων που μπορούν να αποβούν επιζήμια στα συμφέροντα και τις ανάγκες του. Ως εκ τούτου, η διασφάλιση αποφυγής σύγκρουσης συμφερόντων μέσω πολιτικών και διαδικασιών από τους διανομείς, ώστε να μην επηρεάζεται η αμερόληπτη συμβουλή ή η αντικειμενική πρόταση που λαμβάνει ο πελάτης σε σχέση με το ασφαλιστικό προϊόν, επιτάσσει τη διαμόρφωση κανόνων ώστε κανένα σύστημα αμοιβής ή άλλου είδους παροχής να μην ελλοχεύει τον κίνδυνο μη ορθής αντιστοίχισης προϊόντος και αναγκών του πελάτη.»
    • «Κατά το προσυμβατικό στάδιο παρέχεται πλήρης και κατανοητή ενημέρωση αναφορικά με το ασφαλιστικό προϊόν από τον διαμεσολαβητή και επιπλέον παρέχεται το νέο τυποποιημένο έντυπο πληροφοριών (για τις ασφάλειες ζημιών) ώστε ο πελάτης να κατανοεί πλήρως τα χαρακτηριστικά του ασφαλιστικού προϊόντος και να λαμβάνει ενήμερη απόφαση για την σύναψη παροχής ασφάλισης.»
    • «Η επιβολή ίσων όρων ανταγωνισμού για όλα τα κανάλια διανομής εξασφαλίζει ότι ο πελάτης θα έχει ευκολότερη πρόσβαση σε συγκρίσιμα προϊόντα και θα ωφελείται από ένα σύστημα πλήρους διαφάνειας στη μεταξύ του σχέση με τον διαμεσολαβητή καθώς και από την επάρκεια των πληροφοριών που λαμβάνει αναφορικά με το ασφαλιστικό προϊόν και το κόστος του.»

    Στιγμιότυπα από τις εργασίες του 1ου Διαδραστικού Συνεδρίου της Υδρογείου Ασφαλιστικής

    Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 14 & 15 Νοεμβρίου 2017 στην Αθήνα
    1ο Διαδραστικό Συνέδριο Υδρογείου Ασφαλιστικής

     

    No comment yet, add your voice below!


    Add a Comment

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *