
- Το 2007 για να προσεγγίσεις μόνο έναν υποψήφιο από το τηλέφωνο, χρειάζονταν κατά μέσο όρο 3,5 προσπάθειες. Σήμερα χρειάζονται 8.
- Ο μέσος πωλητής κάνει 8 τηλέφωνα την ώρα και εργάζεται περί τις 6,5 ώρες προκειμένου να κλείσει 1 ραντεβού.
- 80% των πωλήσεων χρειάζονται 5 follow up τηλέφωνα μετά το ραντεβού. Το 44% των πωλητών τα παρατούν μετά το πρώτο follow up τηλέφωνο.
- Ο μέσος πωλητής κάνει μόνο 2 προσπάθειες για να προσεγγίσει έναν υποψήφιο.
- 91% των πελατών λένε ότι θα έδιναν συστάσεις αν τους το ζητούσαν. Μόνο το 11% των πωλητών, ζητά συστάσεις.
- Το 50% των πωλήσεων πηγαίνει στον πρώτο πωλητή που θα προσεγγίσει τον υποψήφιο.
- Μετά από μια παρουσίαση, το 63% των υποψηφίων θυμάται ιστορίες. Μόνο το 5% θυμάται στατιστικές.
- Το Email Marketing έχει διπλάσιο ROI (επιστροφή επένδυσης) από το τηλεφώνημα και τις δημόσιες σχέσεις.
- Σε εταιρείες με 100 έως 500 υπαλλήλους, στη λήψη αποφάσεων εμπλέκονται κατά μέσο όρο μόλις 5 έως 7 άτομα!
- Ο εγκέφαλος επεξεργάζεται τα εικαστικά 60.000 πιο γρήγορα από το κείμενο. Συμπέρασμα: Χρησιμοποιήστε περισσότερες εικόνες στις παρουσιάσεις σας.
- Το κομμάτι που μένει περισσότερο χαραγμένο στη μνήμη απο μια ολόκληρη παρουσίαση είναι τα τελευταία 5 λεπτά. Συμπέρασμα: Κάντε εντυπωσιακό φινάλε!
- Στο εξωτερικό οι κορυφαίοι πωλητές χρησιμοποιούν το LinkedIn 6 ώρες την εβδομάδα. Εσείς;