12 στατιστικές για να αλλάξετε τον τρόπο που πουλάτε

11 Νοεμβρίου 2014

  1. Το 2007 για να προσεγγίσεις μόνο έναν υποψήφιο από το τηλέφωνο, χρειάζονταν κατά μέσο όρο 3,5 προσπάθειες. Σήμερα χρειάζονται 8.
  2. Ο μέσος πωλητής κάνει 8 τηλέφωνα την ώρα και εργάζεται περί τις 6,5 ώρες προκειμένου να κλείσει 1 ραντεβού.
  3. 80% των πωλήσεων χρειάζονται 5 follow up τηλέφωνα μετά το ραντεβού. Το 44% των πωλητών τα παρατούν μετά το πρώτο follow up τηλέφωνο.
  4. Ο μέσος πωλητής κάνει μόνο 2 προσπάθειες για να προσεγγίσει έναν υποψήφιο.
  5. 91% των πελατών λένε ότι θα έδιναν συστάσεις αν τους το ζητούσαν. Μόνο το 11% των πωλητών, ζητά συστάσεις.
  6. Το 50% των πωλήσεων πηγαίνει στον πρώτο πωλητή που θα προσεγγίσει τον υποψήφιο.
  7. Μετά από μια παρουσίαση, το 63% των υποψηφίων θυμάται ιστορίες. Μόνο το 5% θυμάται στατιστικές.
  8. Το Email Marketing έχει διπλάσιο ROI (επιστροφή επένδυσης) από το τηλεφώνημα και τις δημόσιες σχέσεις.
  9. Σε εταιρείες με 100 έως 500 υπαλλήλους, στη λήψη αποφάσεων εμπλέκονται κατά μέσο όρο μόλις 5 έως 7 άτομα!
  10. Ο εγκέφαλος επεξεργάζεται τα εικαστικά 60.000 πιο γρήγορα από το κείμενο. Συμπέρασμα: Χρησιμοποιήστε περισσότερες εικόνες στις παρουσιάσεις σας.
  11. Το κομμάτι που μένει περισσότερο χαραγμένο στη μνήμη απο μια ολόκληρη παρουσίαση είναι τα τελευταία 5 λεπτά. Συμπέρασμα: Κάντε εντυπωσιακό φινάλε!
  12. Στο εξωτερικό οι κορυφαίοι πωλητές χρησιμοποιούν το LinkedIn 6 ώρες την εβδομάδα. Εσείς;
Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Αυτά είναι τα ωφέλη του αυτόματου underwriting

Παρότι έχει γίνει μεγάλη πρόοδος στον τομέα του αυτόματου underwriting ζωής, οι Εταιρείες δεν ανταποκρίνονται όπως αναμενόταν (με ελάχιστες εξαιρέσεις)...

Close