Accenture: Πρέπει να κάνουμε την ασφάλιση πιο εύκολη

11 Ιουνίου 2021

Στη σημασία της ευκολίας και της ταχύτητας στην σύναψη ασφαλιστικών συμβολαίων στάθηκε ο Financial Services Lead της Accenture, Λάμπρος Τσόλκας παρουσιάζοντας την έρευνα της εταιρείας για την ασφαλιστική αγορά.

Διαβάστε: Διχασμένοι μεταξύ φυσικών και ψηφιακών δικτύων οι καταναλωτές

Σημείωσε ότι πλέον ο πελάτης δεν συγκρίνει ασφαλιστικές μεταξύ τους αλλά το επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνει απο μια ασφαλιστική σε σχέση με άλλους κλάδους! Θέλοντας μάλιστα να γίνει πιο παραστατικός εξήγησε ότι «όπως είμαι στο σπίτι μου το βράδυ και παραγγέλνω φαγητό από το e-food, νομίζω ότι ο πελάτης θέλει την ίδια εξυπηρέτηση, την ίδια ευκολία και την ίδια άμεση ανταπόκριση στην ασφάλιση».

«Οι ρευστές προσδοκίες είναι αυτό που ζητούν οι πελάτες και νομίζω ότι έχουμε μια χρυσή ευκαιρία να εκμεταλλευτούμε αυτά που έβαλε η ψηφιακή εποχή, ώστε να κάνουμε την ασφάλιση πιο εύκολη, πιο γρήγορη και να ασφαλίσουμε τον Έλληνα περισσότερο», τόνισε.

Ο κ. Τσόλκας χαρακτήρισε την εποχή στην οποία βρισκόμαστε ως μετα-ψηφιακή, «γιατί το digital που κυριάρχησε την περασμένη δεκαετία, έχει βάλει τις βάσεις, υπάρχει παντού, στα σπίτια μας, στα σχολεία, στο πώς αγοράζουμε, πώς οι καταναλωτές εξυπηρετούνται και επικοινωνούν, και πλέον υπάρχουν τα θεμέλια για να κτίσουμε μια νέα εποχή, η οποία είναι η λεγόμενη μετά-ψηφιακή».

Συμπλήρωσε ότι η Accenture είχε ήδη εντοπίσει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος υστερεί στο digital καθώς υπήρχαν κλάδοι «πολύ πιο γρήγοροι στο να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα θετικής αλλαγής σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, οι ασφαλιστικές ξέραμε ότι ακολουθούν».

Πλέον, όμως, -σημείωσε -«ανοίγει ένας νέος κύκλος για τις ασφαλιστικές εταιρείες, το digital επιταχύνεται και οι ασφαλιστικές εταιρείες τώρα ξεκινάνε, δεν σημαίνει ότι δεν έχουν κάνει πράγματα μέχρι τώρα, έχουν μπει τα θεμέλια όπως είχαμε πει, απλά τώρα ξεκινάει ο κύκλος των μεγάλων αλλαγών».

Ο κ. Τσόλκας σχολίασε και την θέση των διαμεσολαβητών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, λέγοντας ότι πλέον τον βλέπουν πιο πολύ σαν ευκαιρία και λιγότερο σαν απειλή σε σχέση με το παρελθόν. Όπως είπε, βλέπουν οι διαμεσολαβητές μια ευκαιρία να αλλάξουν τον ρόλο τους και να γίνουν περισσότερο Σύμβουλοι και όχι απλά διεκπεραιωτές διαδικασιών κρινόμενοι από την ταχύτητα σύνταξης των εγγράφων.
admin

Honest Digital Agency

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Η Bupa αποχωρεί από τον κλάδο των ταξιδιωτικών ασφαλειών

Την απόφασή της να αποχωρήσει από τον κλάδο της ταξιδιωτικής ασφάλισης ανακοίνωσε η BUPA Global, καθώς στόχος της είναι να...

Close