Skip to content

Allianz Direct: Κέρδισε τα πρώτα της βραβεία μετά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και την αρωγή της Globe One Digital!

Η Allianz Direct αποτελεί το κανάλι απευθείας πωλήσεων της Allianz Ελλάδος. Η συνεργασία της Allianz Direct με τη Globe One Digital ξεκίνησε το 2019, θέτοντας ως βασικούς στόχους την ενδυνάμωση της ψηφιακής παρουσίας της, καθώς και την αύξηση των online πωλήσεων και των οργανικών αποτελεσμάτων.

Η συνεργασία εξελίχθηκε γρήγορα σε στρατηγική σύμπραξη καθοριστικής σημασίας, όταν η Globe One Digital έθεσε τις βάσεις για να γίνει ένας πλήρης ψηφιακός μετασχηματισμός της Allianz Direct. Το αποτέλεσμα ήταν να αναπτυχθούν και να υλοποιηθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες που οδήγησαν στον τριπλασιασμό των αποτελεσμάτων του συγκεκριμένου καναλιού πωλήσεων μέσα σε διάστημα μόλις τριών ετών.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, σχεδιάστηκε ένα εξειδικευμένο και ολοκληρωμένο πλάνο δράσης. Η Globe One Digital επιστράτευσε την εμπειρία και εξειδίκευση 25 ετών που έχει αποκτήσει στη διαχείριση έργων για το χώρο των ασφαλιστικών εταιρειών, αξιοποιώντας καινοτόμες πρακτικές performance marketing και εξελιγμένες ψηφιακές λύσεις. Η εφαρμογή πρακτικών και στρατηγικών που βασίζονται στην απόδοση της επένδυσης, σε συνδυασμό με ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα που ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά, έφεραν αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Allianz Direct μαζί με τη Globe One Digital κατάφεραν να πετύχουν με ακρίβεια τα αποτελέσματα των ετήσιων προβλέψεών τους, σημειώνοντας απόκλιση μικρότερη του 5%.

Η συνεργασία δεν περιορίστηκε μόνο στις online πωλήσεις, αλλά διευρύνθηκε και στη δημιουργία υποδομών για το εταιρικό website, τη διαχείριση των social media, την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, την εφαρμογή πρακτικών SEO, την ανάλυση δεδομένων, καθώς και στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Επιπλέον, αναβαθμίστηκαν οι υποδομές για συστήματα υποστήριξης πωλήσεων μέσω Call Center και υλοποιήθηκε σύστημα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο των online πωλήσεων, ενώ η Globe One Digital παρείχε και συμβουλευτικές υπηρεσίες προς την Allianz Direct.

Η συνεργασία επιβραβεύτηκε στα πρόσφατα Growth Hacking Awards, όπου η Allianz Direct απέσπασε 7 βραβεία, μεταξύ αυτών και το βραβείο του «Most Awarded Growth Hacking Brand» για τη συνεργασία της με τη Globe One Digital.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Globe One Digital, κ. Δημήτρης Παπουτσής, δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς που η συμμετοχή μας στα φετινά Growth Hacking Αwards στέφθηκε με 7 σημαντικές επιτυχίες και βραβεύσεις, αντανακλώντας το πάθος μας για δημιουργική και στρατηγική σκέψη. Η βράβευση της Allianz Direct ως το “Most Awarded Growth Hacking Brand” αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την αποτελεσματικότητα των καινοτόμων πρακτικών που θέσαμε σε εφαρμογή για να μετατρέψουμε ένα πολύπλευρο και πολύπλοκο case study σε ένα πραγματικά ανατρεπτικό success story. Ένα από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας μας είναι σαφώς η εμπειρία των 25 ετών που έχουμε ως Globe One Digital στον ψηφιακό μετασχηματισμό ασφαλιστικών εταιρειών και η εξειδίκευσή μας στη δημιουργία ευκαιριών ανάπτυξης για την απελευθέρωση της ψηφιακής δυναμικής τους».

Ο κ. Θωμάς Βασιλάκος, Bancassurance, Direct and Alternative Channels Manager της Allianz Direct, ανέφερε πως «Η στρατηγική ψηφιακή ανάπτυξη της Allianz Direct είναι ο στόχος που έχουμε θέσει εξαρχής, γνωρίζοντας πως για να το πετύχουμε θα πρέπει να στραφούμε σε συστηματική ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και υπηρεσιών. Αυτή η επιλογή εκφράζει την αποφασιστικότητά μας να είμαστε στο πλευρό των πελατών μας, με εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου, μέσα από καινοτόμες και έξυπνες λύσεις, οι οποίες συμβάλλουν παράλληλα και ουσιαστικά στην ανάπτυξη της εταιρείας. Είναι μεγάλη χαρά που η συνεργασία μας με την ομάδα της Globe One Digital οδήγησε σε σημαντικά αποτελέσματα online ανάπτυξης, γεγονός το οποίο αναγνωρίζεται και αναδεικνύεται και μέσα από αυτές τις 7 τιμητικές βραβεύσεις».

Σήμερα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Allianz Direct συνεχίζεται, με προγραμματισμό μέσα στο επόμενο εξάμηνο να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο στο online δίκτυο πωλήσεων. Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει μια νέα πλατφόρμα online πωλήσεων, η οποία έχει σχεδιαστεί με την αιχμή των καλύτερων πρακτικών παγκοσμίως αναφορικά με το user experience και το user interface.

1 Comment

  1. Avatar

    Καλομελέτα και έρχεται.
    Πίστη την λένε βρε παιδιά.
    Φορτώνει ότι σαπίλα δεν ασφαλίζεται.
    Γιατί άραγε;
    Υπαρχουν στόχοι
    Υπαρχουν δεσμεύσεις
    Υπαρχουν bonus.


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *