Skip to content

Allianz Ελλάδος: “Επαναλανσάρεται” στην αγορά με νέες παροχές και νέα στρατηγική

Ρεπορτάζ: Νίκος Εμμανουήλ
n.emmanuel@underwriter.gr

Πολύ συνειδητοποιημένα και στρατηγικά προχωρά η Allianz στην περαιτέρω διείσδυση στον κλάδο Υγείας με κινήσεις που έχουν ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο και θα

Στέφανος Μαλαχιάς, Εμπορικός Διευθυντής Allianz Ελλάδος

συνεχιστούν και οι οποίες απέδωσαν αύξηση παραγωγής + 17% (vs 2016). Όπως εξελίσσεται μέχρι στιγμής, η φετινή χρονιά δείχνει ότι αυτό το ποσοστό θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο.
Πέρυσι η Allianz είχε κύκλο εργασιών 159 εκ. ευρώ, διατήρησε δηλαδή την παραγωγή της σε Ελλάδα και Κύπρο αυξάνοντας ωστόσο την κερδοφορία της κατά 8,5 εκ ευρώ (+ 18% vs 2016).  Η παραγωγή αναλύεται σε 90,9 εκ ευρώ στις Γενικές και σε 68 εκ ευρώ στον κλάδο Ζωής και Υγείας.

Εκτός από τον κλάδο Υγείας, στόχος για το μέλλον είναι το λανσάρισμα νέων επενδυτικών και συνταξιοδοτικών προγραμμάτων και η ενίσχυση μεριδίου στον κλάδο αυτοκινήτου, κατοικίας και ασφάλισης επιχειρήσεων.

Η τεχνογνωσία για όλα τα ανωτέρω υπάρχει ήδη από τον Όμιλο -η εταιρεία οφείλει τώρα να προετοιμαστεί για την επόμενη μέρα της ασφαλιστικής αγοράς, ειδικά στον κλάδο Σύνταξης και Αποταμίευσης. Αυτό τόνισε στην έναρξη του φετινού Συνεδρίου της Allianz που πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη 7 Ιουνίου στο Μέγαρο Μουσικής, η Διευθύνουσα Σύμβουλος Φιλίππα Μιχάλη. Στόχος, εξήγησε, είναι το μερίδιο αγοράς σε όλους τους κλάδους να ενισχυθεί με τον τρόπο που το κάνει ήδη τόσα χρόνια η εταιρεία, δηλαδή βάζοντας νέες καλύψεις, ανταποδοτικές, που δίνουν προστιθέμενη αξία πίσω στον ασφαλισμένο.

Φιλίππα Μιχάλη: “Είμαστε μια ομάδα. Πρέπει να περιμένετε και να διεκδικείτε και να απαιτείτε πολλά πράγματα απο μας. Όλοι άλλωστε οφείλουμε να βελτιωνόμαστε, να ζητάμε πάντα από τον πελάτη ή συνεργάτη, ανατροφοδότηση, τι είναι δηλαδή αυτό που μπορούμε να προσφέρουμε περισσότερο ή καλύτερα. “

Το 2018 έχει ξεκινήσει δυναμικά για την εταιρεία, αφού μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους σημειώθηκε αύξηση της παραγωγής ασφαλίστρων συνολικά κατά 3,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, όπως επεσήμανε χθες στο Μέγαρο Μουσικής ο Εμπορικός Διευθυντής, Στέφανος Μαλαχιάς.

Αναλυτικότερα, στις Γενικές Ασφαλίσεις η παραγωγή ανέβηκε κατά 3,9% σε σχέση με το 2017, ενώ οι Ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας σημείωσαν αύξηση κατά 2,3%. Είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι τα νέα προγράμματα Υγείας «έτρεξαν» με αύξηση 14,2%, ενώ κατά τον Απρίλιο και τον Μάιο, το ποσοστό ανέβηκε ακόμα περισσότερο και έπιασε το 20%, όπως διευκρίνισε ο κ. Μαλαχιάς.

  • Στην Υγεία το καινούριο My Health έρχεται για να ανανεώσει εντελώς την πρόταση της Allianz στο συγκεκριμένο κλάδο, χαρακτηριζόμενη από μεγαλύτερη ευελιξία και ανταγωνιστικότητα.
  • Στο Αυτοκίνητο η εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικό και δίκαιο τιμολόγιο σε σχέση με τον ανταγωνισμό ανά την Ελλάδα, ενώ προσφέρει όλες τις υπηρεσίες αιχμής,  όπως ψηφιακή ενημέρωση για κάθε στάδιο αποζημίωσης και έκπτωση στο ασφάλιστρο με βάση την οδηγική συμπεριφορά (μέσω της εφαρμογής τηλεματικής All Safe που έρχεται προσεχώς). Σε περίπτωση ατυχήματος, η εφαρμογή RSA (Allianz Roadside Assistance),  λύνει τα χέρια στον οδηγό αφού με ένα μόνο κουμπί, δίνει το στίγμα του αυτοκινήτου για να φτάσει η οδική βοήθεια και διευκολύνει όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες. Επιπλέον,
  • Στα Επενδυτικά/ Συνταξιοδοτικά προγράμματα θα υπάρχει πλέον η Δυνατότητα του εφάπαξ ασφαλίστρου, ενώ
  • Στις ασφαλίσεις σπιτιών η νέα online πλατφόρμα, η οποία θα λανσαριστεί μέσα στον Ιούνιο, θα βοηθά να πραγματοποιείται η τιμολόγηση μέσα σε λίγα λεπτά, απευθυνόμενη τόσο στους συνεργάτες της εταιρείας όσο και σε επιχειρήσεις που θέλουν να δώσουν ως παροχή στους εργαζομένους τους τα προγράμματα κατοικίας της Allianz.
  • Στις ασφαλίσεις επιχειρήσεων στόχος είναι να πενταπλασιαστεί το μερίδιο αγοράς, με κινήσεις όπως μια πιο εμπορική ματιά στην αξιολόγηση των κινδύνων και με το λανσάρισμα νέων προϊόντων, τα οποία δημιουργήθηκαν χάρη στην τεχνογνωσία του ομίλου και τις συνεργασίες με άλλες εταιρείες του.
Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος & Στέφανος Μαλαχιάς, Εμπορικός Διευθυντής Allianz Eλλάδος, κατά τη διάρκεια του ετήσιου Συνεδρίου της εταιρείας, 4/6/18, στο Μέγαρο Μουσικής

Εντυπωσιακά ψηφιακά εργαλεία εκπαίδευσης

Η εκπαίδευση των συνεργατών είναι η πιο σημαντική προϋπόθεση για να υλοποιηθούν όλα τα παραπάνω – για αυτό θα αποτελεί από εδώ και στο εξής “το άλφα και το ωμέγα” για την εταιρεία. Άλλωστε, οι συνεργάτες θα πρέπει, εκτός από ανταγωνιστικά προϊόντα, να έχουν στη διάθεσή τους και τα κατάλληλα εργαλεία που θα τους διευκολύνουν στη δουλειά τους.

Σε αυτό θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο η τεχνολογία αφού ο κ. Μαλαχιάς υποσχέθηκε εμπλουτισμό της πλατφόρμας e-learning, η οποία μεταξύ άλλων θα δίνει πλέον τη δυνατότητα πρόσβασης οποτεδήποτε από οπουδήποτε.

Στο τέλος του 2018 θα λανσαριστεί ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό παιχνίδι πωλήσεων (online sales game), το οποίο θα στηρίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και θα φέρνει έναν εικονικό πελάτη απέναντι στον συνεργάτη, ενώ στο τέλος της όλης διαδικασίας πώλησης θα του δίνει ποσοστά αποτελεσματικότητας για να ξέρει ποια είναι τα απαραίτητα σημεία προς βελτίωση.

Στις αρχές του 2019 θα διατεθεί ένα online εργαλείο για ανάλυση αναγκών με τέτοιο τρόπο, ώστε την ίδια στιγμή να δίνεται η εικόνα του πως πρέπει να κάνει ο συνεργάτης cross selling και όλα αυτά απόλυτα εναρμονισμένα στη νέα οδηγία IDD.

Τέλος, η υπάρχουσα ψηφιακή πλατφόρμα των συνεργατών “Allianz On The Go” θα ανανεωθεί, ώστε να είναι ακόμα πιο εύχρηστη και λειτουργική και να εμπλουτιστεί με ακόμα περισσότερα εργαλεία, πάντα με γνώμονα την περαιτέρω διευκόλυνσης της δουλειάς των Συνεργατών. Άλλωστε, όπως επεσήμανε ο κ. Μαλαχιάς η τεχνολογία μπορεί να είναι σε θέση να μας προσφέρει άπειρες δυνατότητες, όμως, τη διαφορά την κάνει το ανθρώπινο δυναμικό.

Για αυτό το λόγο υποσχέθηκε πως η εταιρεία θα είναι συνεχώς στο πλευρό των συνεργατών οποτεδήποτε τη χρειαστούν, ώστε το φετινό μότο του Ετήσιου Συνεδρίου “Expect More” να γίνει πραγματικότητα και οι δείκτες ανάπτυξης να ανεβούν ακόμα περισσότερο –  με τον πελάτη πάντα στο  επίκεντρο, και ανοίγοντας στην εταιρεία τον “δρόμο για την κορυφή”, που ήταν άλλωστε και το κεντρικό θέμα της ομιλίας του.

(Κεντρική φωτό: Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος Allianz Eλλάδος, κατά τη διάρκεια του ετήσιου Συνεδρίου της εταιρείας, 6/6/18, στο Μέγαρο Μουσικής). 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *