Μια ενδιαφέρουσα “μάχη” ξεκινά μεταξύ δύο εναλλακτικών δικτύων διανομής, του Bancassurance και του Direct, καθώς αυτές τις ημέρες βρίσκεται στον αέρα η νέα τηλεοπτική διαφήμιση του Anytime. Η καμπάνια της Interamerican, η οποία τρέχει παράλληλα και στο Internet, καλεί το κοινό να εξοικονομήσει χρήματα από την ασφάλεια σπιτιού του στεγαστικού του δανείου, μεταπηδώντας στο Anytime.
Η διαφήμιση “χτυπάει” ξεκάθαρα το Bancassurance – είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τα δύο εναλλακτικά κανάλια να ανταγωνίζονται για να πάρει μερίδιο το ένα από το άλλο. Μέχρι σήμερα ο ανταγωνισμός ήταν μεταξύ “παραδοσιακών” δικτύων διανομής (face to face προσέγγιση) και εναλλακτικών καναλιών (Bancassurance και Internet). Πλέον, οι τόνοι του ανταγωνισμού ανεβαίνουν και μεταξύ των εναλλακτικών δικτύων.
Στη συγκυρία αυτή, θεωρούμε πως κρύβεται μια ευκαιρία για τους Διαμεσολαβούντες να αναδείξουν την υπεραξία που προσφέρουν σε σχέση με τα εναλλακτικά δίκτυα, τονίζοντας την προστασία που παρέχουν στον πελάτη, από πρακτικές υπασφάλισης της κατοικίας και από λανθασμένες καλύψεις που αφήνουν πρακτικά ακάλυπτο τον ασφαλισμένο, σε μία υπηρεσία που έτσι κι αλλιώς τα κόστη δεν είναι υψηλά.
Η σωστή πληροφόρηση και καθοδήγηση του πελάτη, για άλλη μια φορά, έχει τεράστια σημασία και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να κάνουν σημαία οι Διαμεσολαβούντες, σε κάθε επικοινωνία με τους πελάτες.
Η διαφήμιση:
https://www.anytimeonline.gr/
1 Comment
ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ INTERAMERICAN