Skip to content

“As-milisoume.gr” για την Eurolife – το αξίζει!

EUROLIFE_ERBΓια το καινοτόμο πρότζεκτ “www.as-milisoume.gr” της Eurolife ERB, πρωτογράψαμε εδώ. Πριν απο λίγες μέρες, με χαρά πληροφορηθήκαμε ότι η ομάδα πίσω από την υλοποίησή του (φωτογραφία) διακρίθηκε στα Digital Media Awards 2015 που έγιναν την περασμένη Τετάρτη 3 Ιουνίου  στο Balux Prive. (Τα βραβεία διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και σκοπό έχουν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. Tην βραδιά παρακολούθησαν περισσότερα από 400 στελέχη της αγοράς ενώ στην κριτική επιτροπή συμμετέχουν  Καθηγητές ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη από κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις).

Με αφορμή τη βράβευση αυτή ζητήσαμε από μια εκ των πρωταγωνιστών του εγχειρήματος, την Τατιάνα Δικαστοπούλου, Διευθύντρια Marketing & Ανάπτυξης Εργασιών της Eurolife, να μάθουμε περισσότερα για το σκεπτικό και τη φιλοσοφία πίσω από αυτή τη φιλόδοξη προσπάθεια:

Τι ακριβώς είναι το «ας μιλήσουμε» και σε ποιούς απευθύνεται;

Το www.as-milisoume.gr είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας με το κοινό, ένας διαδικτυακός τόπος που φιλοδοξεί να γίνει σημείο συνάντησης όσων μοιράζονται την ίδια στάση απέναντι στη ζωή, βλέπουν τη θετική πλευρά της και συμμετέχουν ενεργά σε όσα αυτή προσφέρει. Περιέχει ύλη γενικού ενδιαφέροντος και στόχο έχει να προκαλέσει το διάλογο γύρω από θέματα καθημερινά, αλλά όχι απαραίτητα απλά, που με τη συζήτηση μπορούν ν’ αντιμετωπιστούν ευκολότερα. Απώτερος στόχος της πρωτοβουλίας είναι εμμέσως να αφυπνίσει την ασφαλιστική συνείδηση της Ελληνικής κοινωνίας, ξεκινώντας από αυτούς που αντιλαμβάνονται ήδη τη σημασία της προνοητικότητας και του προγραμματισμού στην ποιότητα ζωής των ιδίων και των οικογενειών τους. Μέσω του «ας μιλήσουμε», η Eurolife ERB θέλει να γίνει ευρέως κατανοητό πως δε νοείται φροντίδα χωρίς πρόνοια, πως για να προσφέρεις το καλύτερο σε αυτούς που αγαπάς πρέπει να μπορείς να προβλέψεις και να προνοήσεις.

Φαίνεται σαν να είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας και προβολής ταυτόχρονα. Πόσο εύκολο είναι να διατηρείται η ισορροπία ανάμεσα στα δύο;

Η Eurolife ERB Ασφαλιστική είναι ένας από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους της ελληνικής αγοράς. Κατέχει την 3η θέση της αγοράς στο σύνολο ασφαλιστικών εργασιών και την 2η σε κερδοφορία. Αυτό της δίνει τη δύναμη να αναλαμβάνει εγχειρήματα όπως το «ας μιλήσουμε» το οποίο δεν έχει ως πρωταρχικό σκοπό την αυτοπροβολή της εταιρίας αλλά την συμμετοχή της στο δύσκολο έργο που έχει να διατελέσει η Ασφαλιστική αγορά για την καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης αλλά κυρίως, για την ενίσχυση της αξιοπιστίας της.

Έτσι, το κύριο μέλημα της ομάδας «ας μιλήσουμε» είναι να καλλιεργήσει σκέψεις και συμπεριφορές που σχετίζονται με αξίες όπως προνοητικότητα και προγραμματισμός. Να εμπνεύσει και να βοηθήσει στο να αναθεωρήσουμε σχεδόν τα πάντα στη ζωή μας και να ακούσουμε νέους τρόπους και λογικές. Σε αυτό το πλαίσιο η παρουσίαση προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρίας γίνεται μόνο αν το περιεχόμενο ενός άρθρου το επιτρέπει.

Ποιά είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για όλους εσάς που εργάζεστε για το «ας μιλήσουμε»;

Να επιτύχουμε να γίνει το «ας μιλήσουμε» ένα community ανθρώπων που ενδιαφέρονται να μοιραστούν προβληματισμούς, να βρουν πληροφόρηση, λύσεις και τρόπους να αντιμετωπίσουν τα θέματα που τους απασχολούν αλλά και τους εμπνέουν. Να γίνει ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του κοινού και της Eurolife ERB, χτίζοντας μεταξύ μας οικειότητα.

Μέχρι στιγμής πώς πάει το εγχείρημα;

Όπως αναφέρατε κι εσείς στην παρουσίαση που κάνατε για το «ας μιλήσουμε», δεν πρόκειται για ένα εύκολο project. Όχι μόνο γιατί όπως πολύ σωστά σημειώσατε το κόστος δεν είναι αμελητέο, αλλά κυρίως γιατί απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στο να βρεθεί το σωστό ύφος γραφής. Αυτό που θα μας εκφράζει ως εταιρία αλλά και παράλληλα θα αφορά και θα εμπνέει ως μας παρακολουθούν. Σε κάθε περίπτωση, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι ως ομάδα καθώς τα σχόλια και η κριτική που έχουμε λάβει μέχρι σήμερα είναι ιδιαίτερα θετική και αυτό μας δίνει τη διάθεση να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά για να πετύχει το εγχείρημα αυτό. Τα στατιστικά του site αλλά και της σελίδας του «ας μιλήσουμε» στο Facebook αυξάνονται καθημερινά και αυτό αποδεικνύει επίσης, ότι βρισκόμαστε στη σωστή κατεύθυνση.

Πώς θα γίνει περισσότερο γνωστό στο ευρύ κοινό;

Σε επίπεδο διαφημιστικής προβολής έχουμε σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, με εργαλεία και μεθόδους που θα χρησιμοποιηθούν σταδιακά για να συμβάλλουν στη γνωστοποίησή του στο κοινό. Είναι σημαντικό εδώ να σημειώσω ότι σε αυτό το εγχείρημα, δεν έχουμε το άγχος να έρθουν τα «νούμερα» αλλά να επιτύχουμε να καλλιεργήσουμε ένα νέο τρόπο σκέψης. Σκοπός μας είναι να βρεθούμε κοντά στον έλληνα πολίτη και να ανοίξουμε έναν ειλικρινή διάλογο μαζί του ενισχύοντας την αντίληψη ότι το να νιώθεις ελεύθερος εξαρτάται μόνο από τις προσωπικές σου επιλογές. Και αυτό παίρνει χρόνο!

Πείτε μας για την βράβευση που λάβατε πρόσφατα

Το Silver Award στην ενότητα Non Publisher Media Site που κερδίσαμε στα Dime Awards 2015 μας γέμισε ακόμα περισσότερη θετική ενέργεια. Επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη που έδειξε η Διοίκηση της Eurolife ERB στην ομάδα marketing της εταιρίας αλλά και στους πολύτιμους συμμέτοχους στην προσπάθεια Wedia, Tribe και Out of the Box. Για εμάς η διάκριση αυτή είναι μια ακόμα μικρή απόδειξη ότι αυτή η προσπάθεια αξίζει να συνεχιστεί.

Το «ας μιλήσουμε» είναι μια καινοτόμα και τολμηρή πρωτοβουλία για την ελληνική αγορά του ασφαλιστικού μάρκετινγκ. Τι σημαίνει «μάρκετινγκ» για την Eurolife ERB;

Αυτή η τολμηρή, όπως αναφέρεται πρωτοβουλία, αποδεικνύει καταρχήν τη δέσμευσή της Διοίκησης της εταιρίας, να αποτελεί η Eurolife ERB έναν σοβαρό πρωταγωνιστή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και παράλληλα, το σεβασμό και την εμπιστοσύνη που δείχνει στις «γνώσεις» και την εμπειρία των Διευθύνσεών της. Το Marketing στη Eurolife ERB, λειτουργεί με σκοπό να ικανοποιήσει το 3πτυχο: Πελάτης, Εταιρία, Δημιουργικότητα. Επιδιώκουμε ότι κάνουμε να στηρίζεται στην κατανόηση των αναγκών του καταναλωτή και να τις συνδυάζει με τους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρίας. Κάθε ενέργεια που πραγματοποιούμε δουλεύουμε εντατικά στο να απαντά σε ένα συγκεκριμένο Consumer Insight, να έχει ένα ξεκάθαρο Reason to Believe και να εκφράζεται έτσι ώστε να διαφοροποιείται τόσο ουσιαστικά όσο και αισθητικά.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *