Skip to content

Eurolife: “Πέρα από κάθε προσδοκία” τα περυσινά αποτελέσματα

Την πίστη τους στο ανθρώπινο δίκτυο πωλήσεων κατέδειξαν για μία ακόμη φορά τα διοικητικά στελέχη της Eurolife ERB Ασφαλιστική, μιλώντας σε εκδήλωση για τις βραβεύσεις επίλεκτων Συνεργατών, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Grand Hyatt.

Η Eurolife, από τις νεώτερες εταιρείες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, μπορεί στο «βιογραφικό» της να καυχιέται ότι συνδυάζει την τεχνολογική πρωτοπορία με την ανάπτυξη και στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού και των Συνεργατών της: Ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια βασισμένη κατά 80% στο bancassurance και τώρα οι πωλήσεις προέρχονται κατά 50% από το bancassurance και 50% από τους συνεργάτες της.

Είναι αποδεδειγμένο, τόνισε απευθυνόμενος στους Συνεργάτες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: όλες οι έρευνες  ποιότητας των πωλήσεων, δείχνουν πόσο καλύτερες ποιοτικά και ποσοτικά είναι οι πωλήσεις από το ανθρώπινο δίκτυο σε πολύπλοκα προϊόντα”.  Για αυτό και είναι στρατηγική επιλογή της εταιρείας, να βασιστεί η ανάπτυξη της ίδιας, των πελατών και των μετόχων της, πάνω στους συνεργάτες της, διαμεσολαβητές.

«Για αυτό ακούμε προσεκτικά τους Συνεργάτες μας και έτσι θα συνεχίσουμε», τόνισε ο Διευθύνων, συμπληρώνοντας πως για να είναι η εταιρεία πάντα «μέσα στην αγορά», τεχνικά κλιμάκια είναι συνεχώς σε επαφή με τα δίκτυα. Άλλωστε, έως και το 80% των επενδύσεων που πραγματοποιεί η εταιρεία είναι πάνω στους Συνεργάτες.

Κατά τα άλλα ο κ. Σαρρηγεωργίου στάθηκε και πάλι στη σημασία που έχουν τα καλά τεχνικά αποτελέσματα, τα οποία τα θεωρεί προϋπόθεση για υγιή ανάπτυξη και όχι ανάπτυξη «πυροτέχνημα», όπως χαρακτηριστικά είπε.

[box]Για του λόγου το αληθές συμπλήρωσε πως την περασμένη χρονιά στη Eurolife, από τα 90 περίπου εκ. ευρώ κέρδη, τα 60 εκ. προέρχονταν από τα τεχνικά αποτελέσματα, ήταν δηλαδή οργανικά και όχι επενδυτικά κέρδη. [/box]

Το 2018 ήταν μία χρονιά πέρα από κάθε προσδοκία, τόνισε, για την πορεία των αποτελεσμάτων, τα οποία θα δοθούν στη δημοσιότητα αναλυτικά το επόμενο διάστημα. «Τα σωστά προϊόντα δίνουν αξία» υπογράμμισε ενώ αναφερόμενος στη διαμεσολάβηση, υποστήριξε πως ο πραγματικός επαγγελματίας έχει ένα πολύ καλό μέλλον, αρκεί να συμφιλιωθεί και να εξοικειωθεί με τις απαιτήσεις των κανονισμών, όπως της IDD. Η αγορά μπορεί να είναι κάτω από τις προσδοκίες επί του παρόντος, θα «γυρίσει» ωστόσο από συγκεκριμένους κλάδους οι οποίοι “φεύγουν μπροστά”.

[box] Το 2018 η Eurolife σημείωσε αύξηση χαρτοφυλακίου +14% στα αποταμιευτικά, +8% στην υγεία, +12% στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, +24% στα ομαδικά συνταξιοδοτικά και +10% στα ομαδικά υγείας. [/box]

Σάρωσαν τα ομαδικά συνταξιοδοτικά

Για τη Eurolife οι κλάδοι αυτοί πέρυσι ήταν τα ομαδικά συνταξιοδοτικά και τα προϊόντα υγείας, όπως τόνισε ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης. Νίκος Δελένδας. Στις Γενικές Ασφαλίσεις, στόχος είναι η επέκταση σε όλους τους επιμέρους κλάδους ασφαλίσεων και όχι μόνο στο αυτοκίνητο, ενώ σταθερή προτεραιότητα παραμένουν Ζωή και Υγεία.

Ειδικά στην τελευταία, το κόστος των προϊόντων φαίνεται να έχει ιδιαίτερα αυξητικές τάσεις, τη στιγμή που ο κόσμος έχει ανάγκη από πιο ολοκληρωμένες και πιο οικονομικές λύσεις. Πρόκειται μια προφανώς δύσκολη εξίσωση, που όμως δεν αλλάζει τα σχέδια της εταιρείας, μιας και η αγορά δείχνει να ζητά την κάλυψη υγείας και την αποταμίευση. Αυτό σχολίασε μεταξύ άλλων η Aμαλία Μόφορη, Γενική Διευθύντρια Τεχνικής Διεύθυνσης Ζωής και Υγείας.

Με την προτροπή των συνεργατών της, η Eurolife έβγαλε φέτος στην αγορά το Extra Care, συμπληρωματική κάλυψη που αποδείχτηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη, για αυτό και συμπεριλαμβανόταν στο 50% των εργασιών του δικτύου. Το επόμενο διάστημα θα υπάρξει επανατοποθέτηση στα διαγνωστικά και πρωτοβάθμια προγράμματα, με σκοπό να δοθούν στην αγορά νέες, “value for money” λύσεις. Αξίζει να σημειωθεί πως η Eurolife έχει από τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων ζωής και αποταμίευσης στην ελληνική αγορά.

«Στην υγεία έχουμε πολλή δουλειά. Θέλουμε ανάπτυξη δομημένη και βιώσιμη. Αυτό σημαίνει παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου, ανάλυση των ζημιών και πιο σοφιστικέ τιμολόγηση, δηλαδή αύξηση παραγωγικότητας του τιμολογίου», τόνισε η Αμαλία Μόφορη.

[box]Στα ομαδικά συνταξιοδοτικά πέρυσι, περίπου το 50% των πωλήσεων που έγιναν συνολικά στην αγορά έγιναν από τη Eurolife, αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που έχει στα ατομικά συμβόλαια, σε συνδυασμό βεβαίως, με τη στήριξη του δικτύου πωλήσεων. [/box]

Αυτοκίνητο και Κατοικία

Η εισροή νέων εργασιών στο αυτοκίνητο την περασμένη χρονιά ήταν αυξημένη κατά 132% και η διατηρησιμότητα κατά 3,6%. Το πιο σημαντικό είναι το τεχνικό αποτέλεσμα, το οποίο ευνόησε η μείωση των ζημιών κατά μια ποσοστιαία μονάδα. Αυτό θα επιτρέψει, σύμφωνα με τον Γιώργο Κροντήρη, Τεχνικό Διευθυντή Γενικών Ασφαλίσεων μια “συνεπή και ομαλή τιμολογιακή πολιτική χωρίς απότομες εκπλήξεις” για συνεργάτες και ασφαλισμένους.

Παρακολουθώντας την εξέλιξη των χαρτοφυλακίων, αλλά και της αγοράς γενικότερα, η τεχνική διεύθυνση της εταιρείας κατέληξε ότι η σωστότερη τιμολόγηση ασφαλίστρου είναι αυτή που βασίζεται σε διαφορετικές παραμέτρους και διαμορφώνεται με μικρές παρεμβάσεις και όχι με μία μεγάλη αλλαγή κάθε ένα ή δύο χρόνια.

Στην ανανέωση των συμβολαίων, ωστόσο, οι  ετήσιες συμβάσεις συμπεριφέρονται πολύ καλύτερα από τις εξάμηνες. Τα στοιχεία της εταιρείας έδειξαν ότι τα ετήσια συμβόλαια προσφέρουν διατηρησιμότητα υψηλότερη κατά 11% σε σχέση με τα εξάμηνα. Στα τρίμηνα συμβόλαια, η διατηρησιμότητα σε σχέση με τα ετήσια, είναι χαμηλότερη κατά 29%. Στα αυτοκίνητα, στις αρχές του 2018, το ποσοστό ετήσιων συμβολαίων ήταν στο 16%, ενώ ένα χρόνο μετά ακριβώς, έχει αυξηθεί στο 36%. «Σας ακούσαμε και τα αποτελέσματα είναι όντως εντυπωσιακά», τονίστηκε σχετικά στους συνεργάτες, στη χθεσινή εκδήλωση.

Στη retail κατοικία αναμένεται νέα τιμολόγηση των υφιστάμενων προγραμμάτων το επόμενο διάστημα. Στα corporate προγράμματα πυρός το δίκτυο επέφερε αύξηση εργασιών 12,8% σε σχέση με το 2018 ενώ σταδιακά μεγαλώνει η έκθεση σε όλο και μεγαλύτερους κινδύνους – παραδοσιακά ισχυρό κομμάτι είναι η ασφάλιση ξενοδοχείων.

Το χαρτοφυλάκιο αυτή τη στιγμή διαμορφώνεται σε 28% αποταμιευτικά προϊόντα περιοδικών καταβολών, 10% στην Υγεία, 10% στη Ζωή, 27% στις Γενικές Ασφαλίσεις, 20% στο Αυτοκίνητο και 5% σε επιχειρηματικούς κινδύνους.

Τεχνολογική πρωτοπορία

Το 2018 η εταιρεία εγκαινίασε δύο μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, το portal συνεργατών Eurolife Partners και το καινοτόμο, για την ασφαλιστική αγορά, σύστημα CRM της Salesforce, κορυφαίας εταιρείας διεθνώς στα CRM συστήματα – σύμφωνα με το Forbes – η πιο καινοτόμος εταιρεία τεχνολογίας της τελευταίας δεκαετίας.

Το Salesforce επιτρέπει στο σύνολο των ανθρώπων της Eurolife ERB, από όπου και αν βρίσκονται και μέσω οποιασδήποτε συσκευής να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που χρειάζονται, καθώς και άμεση πληροφόρηση για το πώς βλέπει, αντιλαμβάνεται και αξιολογεί ο πελάτης τις υπηρεσίες της.

Τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία που είναι ήδη σε εφαρμογή, προσφέρουν πλήρη ψηφιακή ροή εργασιών σε ζωή, υγεία και αυτοκίνητο καθώς και σφαιρική παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου του πελάτη και του συνεργάτη. Σιγά σιγά το σύστημα αυτό θα μεταφερθεί και στην κατοικία, όπως ενημέρωσε στη συνάντηση ο Σωτήριος Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών & Εξυπηρέτησης. Η εταιρεία εδώ και λίγα χρόνια έχει ξεκινήσει και υλοποιεί ένα μεγάλο πρόγραμμα επένδυσης στην ψηφιοποίηση, το Eurolife 2.0. Οι υπηρεσίες τεχνολογίας στεγάζονται στα κεντρικά και δημιουργούν, παρακολουθούν, αξιολογούν και εξελίσσουν συστηματικά νέα ψηφιακά συστήματα.

[box] Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι στιγμής, το 25% των αιτήσεων Ζωής και Υγείας καταχωρείται ψηφιακά στο Eurolife Partners. [/box]

Για το 2019 οι στόχοι αύξησης έχουν διψήφια ποσοστά που ανέρχονται μέχρι και 30% σε κάποιους κλάδους. Η Eurolife δηλώνει προετοιμασμένη να υποδεχτεί ό,τι προσφέρει το μέλλον: έχει δυνατό ισολογισμό με οργανικά κέρδη, υψηλούς τίτλους φερεγγυότητας – χωρίς μεταβατικά μέτρα όπως τονίστηκε – ψηφιακά αντανακλαστικά και λειτουργική σχέση με τα δίκτυά της. Ως προς τη μητρική της «κερδίζει» σε πόρους και knowhow, χωρίς να χρειάζεται να θυσιάσει την αυτοδυναμία σε πρωτοβουλίες και αποφάσεις, συνδυασμός ιδανικός που μόνο θετικά μπορεί να την επηρεάσει.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται στην αρχή του καλοκαιριού το ετήσιο συνέδριο, όπου και θα ανακοινωθούν κάποιες «εκπλήξεις» για τις οποίες κρατά κλειστά τα χαρτιά της. Χθες ανακοινώθηκε ότι μεταξύ άλλων για πρώτη φορά θα παρουσιαστεί εκτεταμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Ρεπορτάζ: Χρ. Μωράκη – Ν. Σακελλαρίου – Ν. Εμμανουήλ

Οι βραβευμένοι Συνεργάτες της Eurolife για το 2018 σε αναμνηστική πόζα

1 Comment


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *