Eurolife ERB: Ό,τι κάνουμε είναι δική μας απόφαση

7 Μαρτίου 2017

Η ελευθερία που αφήνει ο νέος μέτοχος (σ.σ. Fairfax Financial, κατέβαλε 350 εκ ευρώ για το 80% της εταιρείας) είναι τέτοια, που ως μάνατζερ 35 χρόνια σε Ελλάδα και Αμερική ο ίδιος δεν έχει ξαναδεί, δήλωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος, προσθέτοντας ότι ούτε εκείνος ούτε κανείς άλλος στην Διοίκηση της εταιρείας "δεν πρόκειται ποτέ να κρυφτεί πίσω από μέμο του εξωτερικού", προκειμένου π.χ. να μειώσει προμήθειες.

Γράφει: Χριστίνα Μωράκη

Τα παραπάνω ειπώθηκαν ενώπιον του δικτύου των Συνεργατών, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ετήσιας συνάντησης βραβεύσεων της εταιρείας (Gazarte 1/3 2017): "Ό,τι κάνουμε είναι δική μας ευθύνη και δική μας απόφαση" είπε ο Αλ. Σαρρηγεωργίου. "Αυτό είναι δέσμευση για μας αλλά και όπλο ταυτόχρονα. Έχουμε τα κυβικά ενός μεγάλου ξένου επενδυτή και την ευελιξία μιας ελληνικής εταιρείας, είναι σαν να είναι δική μας. Ξέρουμε την αγορά, είμαστε έλληνες, γνωριζόμαστε και παίρνουμε τις αποφάσεις γρήγορα, χωρίς να ρωτήσουμε κανένα".  

Και οι αποφάσεις αυτές φαίνεται να αποδίδουν αφού πέρυσι η εταιρεία είχε χρονιά ρεκόρ, με κέρδη προ φόρων 106 εκ ευρώ, αποτέλεσμα μεταξύ άλλων και σωστών επενδυτικών επιλογών. Η Eurolife είναι σταθερά και με απόσταση η δεύτερη μεγαλύτερη στην κατάταξη των εν Ελλάδι εταιρειών (πρώτη η Εθνική) σε σχέση με το ενεργητικό και την καθαρή της θέση: πέρυσι 2,4 δις και 400 εκ ευρώ αντίστοιχα. Το 2015 ο Όμιλος παρήγαγε 498 εκ. ασφάλιστρα - ενδέχεται να ήταν πρώτος και σε τζίρο σε ασφάλιστρα ζωής και σε κερδοφορία.

Όσο για το μέλλον, αυτό περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μια τεράστια επένδυση ψηφιακής αναδιάρθρωσης της εταιρείας ύψους 5 εκ. ευρώ. Όλες οι διαδικασίες (τιμολόγηση, έκδοση, είσπραξη κ.λπ.) πρόκειται να ψηφιοποιηθούν  άμεσα, αρχής γενομένης από τον κλάδο υγείας και αυτοκινήτου. Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα, που θα περιλαμβάνει και νέους τρόπους επικοινωνίας, θα χτιστεί από έξω προς τα μέσα, δηλαδή με βάση αυτά που θέλουν τα δίκτυα και όχι «αυτά που νομίζει η εταιρεία ότι θέλουν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Νίκος  Δελένδας, Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της εταιρείας. Μεταξύ άλλων θα ξεκινήσει μια εφαρμογή άμεσης καταβολής προμηθειών: Σχεδόν ταυτόχρονα με τη στιγμή που θα καταγράφεται στο σύστημα ένα συμβόλαιο ως είσπραξη, θα μπορεί ο Συνεργάτης να «κατεβάζει» και αυτός την προμήθειά του, και να την εισπράττει. Η δυνατότητα αυτή θα είναι πάντοτε ανοιχτή, συμπεριλαμβανομένων ΣΚ και αργιών.

EUROLIFE 2016

  • Ασφάλιστρα 498 εκ ευρώ
  • Ενεργητικό 2,4 δις ευρώ
  • Καθαρή Θέση 400 εκ ευρώ
  • Νέα Παραγωγή Ζωής & Υγείας +121% (+71% περ.καταβολές)
  • Συνολική αύξηση χαρτ. Ζωής & Υγείας +31%
  • Νέα Παραγωγή Αυτοκινήτου +150%
  • Συνολική αύξηση χαρτ. Aυτοκινήτου +34%
  • Συνολικά Κέρδη 106 εκ ευρώ

Φέτος η Eurolife στοχεύει να επανασχεδιάσει τα προϊόντα της προκειμένου να γίνουν πιο απλά και να έχουν μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά. Παράλληλα θα ενισχύσει τις κατηγορίες στις οποίες ήδη «παίζει» δυνατά, όπως η Δημιουργία Κεφαλαίου και η Υγεία (με βάση και την τεχνογνωσία του μετόχου) ενώ έμφαση το 2017 θα δοθεί και στις ομαδικές και επιχειρηματικές ασφαλίσεις αλλά και σε κάποιες κατηγορίες αστικής ευθύνης.  Αυτά «αποκάλυψε» στη συνάντηση ο Νίκος Δελένδας ενώ ο Λεωνίδας Σιδέρης, Διευθυντής Δικτύου Πωλήσεων, παρουσίασε τον νέο Διαγωνισμό Πωλήσεων. Η ετήσια χρήση αυτοκινήτου που δίνεται στους διακριθέντες ως επιβράβευση των προσπαθειών τους, θα εμπλουτιστεί και με τρία Mercedes A class (για πωλήσεις κλάδου Ζωής) ενώ στόχος είναι του χρόνου μεταξύ άλλων να επιβραβευθούν και οι σταυροειδής πωλήσεις (cross selling).

Στη διάρκεια της βραδιάς τρεις τυχεροί έλαβαν με κλήρωση δωρο-επιταγή αξίας 500 ευρώ από τo Πλαίσιο.

«Θέλω να μας λέτε τα στραβά μας»

Η ψηφιακή αναδιάρθρωση της εταιρείας θα γίνει σε συνεννόηση με το Δίκτυο προκειμένου όσα αλλάξουν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. Αυτό που θέλει η εταιρεία είναι οι άνθρωποι του Δικτύου να λένε τα παράπονά τους, να δίνουν στην Διοίκηση να καταλάβει τι έκανε σωστά και τι θα μπορούσε να κάνει καλύτερα: «Θέλω να μας λέτε τα στραβά μας, αυτό που θέλω από εσάς είναι να μας δίνετε την πληροφορία ώστε ό,τι κάνουμε καλά να το συνεχίζουμε και ό,τι χρειάζεται να το αλλάζουμε. Αν αυτά δεν τα γνωρίζουμε τότε θα έχουμε πεθάνει και δεν θα το έχουμε καταλάβει», δήλωσε σχετικά ο Αλ. Σαρρηγεωργίου.

Η αγορά πέρυσι έκλεισε με άνοδο 4% στα 3,9 δις και ένα πολύ μεγάλο μέρος αυτού του 4% είναι και η Eurolife, ανέφερε. Το μέλλον διαφαίνεται πολύ αισιόδοξο, όχι μόνο για την συγκεκριμένη εταιρεία, είπε, αλλά και για όλους όσους δραστηριοποιούνται με σοβαρότητα και αξιοπιστία. Γιατί όταν κάποια στιγμή η χώρα βγει από την κρίση,  όλοι οι επαγγελματίες που κατάφεραν να τα πάνε καλά σε αυτό το περιβάλλον, θα νοιώσουν τα πράγματα πολύ πιο εύκολα και θα κάνουν πολύ περισσότερα.

Η κρίση έχει και τα καλά της, πρόσθεσε, γιατί ξεχωρίζει τους επαγγελματίες από τους περαστικούς. Υπό αυτή την έννοια και η αγορά βγαίνοντας θα είναι πιο υγιής.

“Θα έρθει η επόμενη μέρα της οικονομίας και θα είναι πολύ καλή για μας. Τα πράγματα, θα τρέχουν. Είμαι αισιόδοξος, πραγματικά είμαι πολύ αισιόδοξος, κατέληξε.

Δείτε στιγμιότυπα με τους βραβευθέντες:






Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Ιστορίες ενός τηλεφώνου…

Γράφει ο Μανούσος Μαροπάκης* Έχω πια αγανακτήσει. Είμαι ένα εργαλείο στα χέρια σου και με χειρίζεσαι με τόσο λάθος τρόπο…...

Close