Skip to content

Eurolife ERB: προσφέρει ασφάλιση αυτοκινήτου σχεδιασμένη από τον πελάτη

Στη νέα γενιά ασφαλιστικών προϊόντων τα οποία παρέχουν στον καταναλωτή τη δυνατότητα όχι μόνο να επιλέγει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και μάλιστα με το κόστος που ταιριάζει στις οικονομικές δυνατότητές του, αλλά και να ασφαλίζεται στο χρόνο και με τον τρόπο που ο ίδιος αποφασίζει «επενδύει» η Eurolife ERB Ασφαλιστική. Πρόσφατα μάλιστα εγκαινίασε ένα νέο προϊόν – υπηρεσία, το «σπονδυλωτό» πρόγραμμα ασφάλισης.

Γράφει: Ελένη Πετροπούλου (petropoulou@underwriter.gr)

Άρτεμις Μαΐλη, Product Manager στη Διεύθυνση Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Εργασιών της Eurolife ERΒ Ασφαλιστικής

Όπως ανέφερε στο Underwriter η κα Άρτεμις Μαΐλη, Product Manager στη Διεύθυνση Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Εργασιών της Eurolife ERΒ Ασφαλιστικής, «πρόκειται για το νέο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου που παρέχεται online από τον διαδικτυακό τόπο της Eurobank. Ο χαρακτηρισμός σπονδυλωτός έγκειται στην ιδιαιτερότητα του προγράμματος καθώς οι ασφαλισμένοι διαμορφώνουν οι ίδιοι την ασφάλεια αυτοκινήτου που επιθυμούν, επιλέγοντας το συνδυασμό καλύψεων που χρειάζονται αντί προκαθορισμένων «πακέτων». Επιπλέον, μπορούν να δουν ξεχωριστά για κάθε κάλυψη το κόστος και την περιγραφή της, διαμορφώνοντας αναλυτική εικόνα για τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους».

Έρευνες που αναλύουν την καταναλωτική συμπεριφορά καταδεικνύουν πως πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων επιθυμεί καινοτόμα προϊόντα που θα καλύπτουν τις μοναδικές τους ανάγκες. Από ανάλογη έρευνα που διεξήγαγε η Eurolife ERB, προέκυψε ότι πάνω από ένας στους δύο καταναλωτές επιθυμεί προσωποποιημένη ασφάλιση, και ειδικότερα όσον αφορά την ασφάλιση αυτοκινήτου το ποσοστό αυτό αυξάνεται σημαντικά.

«Η ιδέα του συγκεκριμένου προγράμματος γεννήθηκε μέσα από την παρατεταμένη μελέτη της συμπεριφοράς υποψήφιων πελατών. Κατά τη μελέτη αυτή έγινε χρήση διαφόρων μεθοδολογιών όπως το Design Thinking προκειμένου να καταλάβουμε τις ανάγκες και τους προβληματισμούς των υποψήφιων πελατών και να βγάλαμε συμπεράσματα για τα χαρακτηριστικά, τις υπηρεσίες και τις εκπτώσεις του ιδανικού προγράμματος ασφάλισης αυτοκινήτου», σημείωσε η κα Μαΐλη.

Σύμφωνα με την ίδια, μέσω της ευελιξίας που προσφέρουν αυτού του είδους τα προγράμματα, μπορούν να καλύψουν τις προσωποποιημένες ανάγκες της πλειονότητας των πελατών. «Η ασφάλιση αυτοκινήτου αποτελεί τον κλάδο για τον οποίο κατέχουν τη μεγαλύτερη γνώση οι ασφαλισμένοι, τόσο λόγω της υποχρεωτικότητας που την καθιστά διαδεδομένη όσο και λόγω της μικρής πολυπλοκότητάς της» τόνισε προσθέτοντας ότι κατά τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας του συγκεκριμένου προϊόντος δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή προκειμένου να μπορούν με ευκολία, ακόμη και λιγότερο έμπειροι χρήστες, να διαμορφώσουν και αποκτήσουν το προϊόν που τους ταιριάζει».

Αναφορικά με τους κλάδους που μπορούν να αναπτυχθούν σπονδυλωτά προγράμματα ασφάλισης η κα Μαΐλη υπογράμμισε ότι όλοι οι κλάδοι προσφέρονται γι’ αυτού του είδους την ασφάλιση. Όμως – σημείωσε- ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε κλάδου «θα πρέπει να γίνεται μελέτη για το κανάλι διανομής μέσω του οποίου θα διατίθεται, τη διαδικασία πώλησης, την υποστήριξη και εκπαίδευση που θα παρέχεται στον πελάτη ώστε αυτό που αποκαλείται customer journey, να αποδεικνύεται και στην πράξη ένα εύκολο και ευχάριστο ‘ταξίδι’».

Καταλήγοντας, η κα Μαΐλη τόνισε ότι στην Eurolife ERB Ασφαλιστική, «σκοπός μας είναι να μελετάμε τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να σχεδιάζουμε ασφαλιστικά προϊόντα που θα προσφέρουν προστιθέμενη αξία και ευχάριστη συνολική εμπειρία. Κάθε κλάδος ασφάλισης έχει τις ιδιαιτερότητές του και γι’ αυτό πρέπει να μελετάται ξεχωριστά. Στην Eurolife ERB έχουμε αποφασίσει να επενδύσουμε στη βαθύτερη κατανόηση των αναγκών και της συμπεριφοράς των καταναλωτών και σταδιακά προχωράμε προς αυτή την κατεύθυνση για κάθε κλάδο ασφάλισης».

Παροχές σπονδυλωτού πακέτου ασφαλιστικής κάλυψης αυτοκινήτου

Σε ειδικά διαμορφωμένη ενότητα εντός του www.eurobank.gr, όλοι οι ενδιαφερόμενοι (ανεξάρτητα εάν είναι πελάτες της Eurobank ή όχι) μπορούν με μια απλή, γρήγορη και συγχρόνως ασφαλή διαδικασία να διαμορφώνουν οι ίδιοι την ασφάλεια αυτοκινήτου που επιθυμούν, επιλέγοντας το συνδυασμό καλύψεων που χρειάζονται αντί προκαθορισμένων «πακέτων». Στο ίδιο περιβάλλον βλέπουν, για πρώτη φορά online, ξεχωριστά για κάθε κάλυψη το κόστος και την περιγραφή της, διαμορφώνοντας αναλυτική εικόνα για τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους. Έτσι, έχοντας πλήρη εικόνα του κόστους του συνδυασμού των καλύψεων που οι ίδιοι «χτίζουν», καθώς και της σύνοψης των χαρακτηριστικών της ασφάλειας που επιλέγουν, μπορούν να πραγματοποιούν online την αίτησή τους, να επιλέγουν τον τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων και να πληρώνουν μεταβαίνοντας στην πλατφόρμα επιλογής τους.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *