Skip to content

Gama: 80% των καταναλωτών θέλουν τον προσωπικό τους σύμβουλο για ζωή και υγεία

“To πιο σημαντικό στοιχείο της δουλειάς μας είναι να καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει στο καταναλωτικό σύμπαν, στον κόσμο του πελάτη. Έχει περάσει η εποχή που οι εταιρείες επέβαλαν στον  πελάτη τι να κάνει, τώρα υπαγορεύει εκείνος αυτό που θέλει να κάνουμε. Είναι η νέα παγκόσμια πραγματικότητα”, είπε ανεβαίνοντας στο βήμα του 7ου Συνεδρίου της Gamma Hellas, η Βonnie Godsman, CEO Gama International.

Γράφει: Χρ. Μωράκη

Αντιμετωπίζουμε σημαντικές απειλές παραδέχτηκε η Bonnie και πριν από μας, τις αντιμετώπισαν κι άλλοι κλάδοι, όπως για παράδειγμα ο μεσιτικός (πλέον ψάχνουμε μόνοι μας για σπίτι από το Ίντερνετ), τα πρακτορεία ταξιδίων (κλείνουμε μόνοι μας εισιτήρια από το Ίντερνετ), τα ξενοδοχεία (κλείνουμε όχι πια δωμάτια, αλλά σπίτια από το Ίντερνετ). Η τεχνολογία εκδημοκράτισε τον τρόπο με τον οποίο παίρνουμε την πληροφορία. Τώρα όλοι μπορούν να τα μαθαίνουν σχεδόν όλα από το Ίντερνετ, χωρίς να χρειάζονται την παρέμβαση ειδικών. Ο μέσος καταναλωτής απέκτησε πρόσβαση στην μέση πληροφορία με αποτέλεσμα η μέση εταιρεία να φαίνεται πλέον… απαρχαιωμένη. Το ίδιο έχει συμβεί και σε διάφορες άλλες φάσεις της ανθρώπινης ιστορίας κατά τη μετάβαση πχ. από την αγροτική στη βιομηχανική επανάσταση, από αυτήν στην επανάσταση της υψηλής τεχνολογίας και τώρα στην επανάσταση της ψηφιοποίησης.

Μάλιστα, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι ο ρυθμός και η ένταση με τα οποία χρησιμοποιούμε την τεχνολογία βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε αρχικό στάδιο και στο μέλλον θα γίνει πολύ πιο γρήγορος.

Στις ΗΠΑ επί του παρόντος υπάρχουν τρεις εταιρείες που έχουν ήδη προκαλέσει «disruption» (σ.σ. ανατροπή) στην ασφαλιστική αγορά.

Η Lemonade παρέχει ασφάλιση σπιτιού και ασφάλιση ενοικιαστή σε πέντε λεπτά μέσω Ίντερνετ, η Root παρέχει ασφάλιση υγείας εντός 24ωρου από τη στιγμή της αίτησης, χωρίς ιατρικά έγγραφα ή εξετάσεις, αλλά απλά υποβάλλοντας 4 ερωτήσεις για την κατάσταση της υγείας του καταναλωτή και τέλος η Fabric, παρέχει δωρεάν νομική υποστήριξη για τη δημιουργία…διαθήκης και αμέσως μετά ρωτά τον καταναλωτή αν έχει ασφάλιση ζωής, υγείας και κατοικίας – εισχωρώντας έτσι έμμεσα, στην πώληση ασφαλειών.

Όλα τα άνω γίνονται μέσα σε λίγη ώρα μέσω Διαδικτύου, χωρίς να μιλήσει κανείς σε κανέναν!

Γίνεται όλο και πιο φανερό ότι στις μέρες μας, το τρίπτυχο επιτυχίας στην προσέγγιση του καταναλωτή απαρτίζεται από τρεις λέξεις: εύκολο, γρήγορο και φτηνό. Παράλληλα, έρευνες που διεξάγει η Gama λένε ότι οι καταναλωτές θεωρούν τη διαδικασία ασφάλισης ακριβώς το αντίθετο: πολύπλοκη και χρονοβόρα.

(Κεντρική Φωτό – Στιγμιότυπο από τη βράβευση των ομιλητών του φετινού Συνεδρίου – Από αριστερά προς τα δεξιά: Το μέλος του Board της Gama Hellas κ. Δημήτρης Γαβαλάκης, ο Πρόεδρος της Gama Hellas κ. Θανάσης Κατσιγιάννης, ο President & Consultant, Korsgaden International κ. Troy Korsgaden, ο Head Coach του Παναθηναϊκού κ. Ρικ Πιτίνο, ο ChFC, CLU, Executive Vice President AXA Advisors κ. J. Christopher Noonan, η CEO της Gama International κα. Bonnie Godsman, η Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Gama Hellas κα. Φανή Θεοφανίδου, το μέλος του ΔΣ του ΠΣΣΑΣ και Συντονιστής, κ. Εμμανουήλ Πετρόχειλος, ο οποίος μεσολάβησε να έρθει ο Ρικ Πιτίνο στο Συνέδριο και ο Πρόεδρος του ΠΣΣΑΣ κ. Γιάννης Τοζακίδης.)

Η CEO της Gama International, Bonnie Godsman κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου.

Από την άλλη, έρευνες στο Ίντερνετ δείχνουν ότι 80% των καταναλωτών αγοράζουν μεν διαδικτυακά, αλλά για προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με την υγεία ή τα χρηματοοικονομικά επίσης σε ποσοστό 80%, θέλουν να έχουν προσωπικό σύμβουλο!

Εφόσον το πιο βασικό στοιχείο στη δουλειά μας είναι να ξέρουμε τι συμβαίνει στο σύμπαν του καταναλωτή και εφόσον αυτό το σύμπαν επιβάλλει ταχύτητα, ευκολία στην κατανόηση και χαμηλό κόστος, αλλά ταυτόχρονα την παρουσία ενός συμβούλου, το πρώτο που πρέπει να προσέχουμε είναι αν όντως στέλνουμε εκεί έξω ανθρώπους που ξέρουν να παρουσιάσουν υπεύθυνα, γρήγορα και απλά το προϊόν της ασφάλισης, τόνισε η Bonnie Godsman.

Αυτό απαιτεί κόπο, προσπάθεια, δέσμευση από την πλευρά του διαμεσολαβητή για αυτό συστήνεται οι μάνατζερ να μην προσλαμβάνουν αυτούς που απλά «ψάχνουν δουλειά» είτε σε εταιρεία είτε σε κατάστημα ρούχων, αλλά ανθρώπους που έχουν αληθινό πάθος για επιτυχία, που αγαπούν τους άλλους ανθρώπους και τους αρέσει να προσφέρουν, που έχουν χάρισμα και σπιρτάδα και που είναι διατεθειμένοι να μάθουν, να βελτιωθούν, και δεν πιστεύουν ότι τα ξέρουν όλα! Όχι αυτούς που θα πάνε απλά να πουλήσουν “όπως όπως” για να πάρουν την προμήθεια. Ο ασφαλιστικός κλάδος άλλωστε δεν “πουλά προϊόντα”, αλλά λύνει προβλήματα.

Ο ανταγωνισμός, είναι δεδομένος. Έτσι είναι η ζωή. Όμως όσοι κάνουν το ίδιο επάγγελμα, πρέπει να μάθουν και να μοιράζονται. Το μοίρασμα μας κάνει όλους καλύτερους. Αρκεί να μειώσουμε λίγο το φόβο του ανταγωνισμού και να μπορέσουμε να εμπιστευθούμε ο ένας τον άλλο, προέτρεψε το κοινό η CEO της Gama.

Το μοίρασμα της πληροφορίας είναι αυτό που κάνω, αυτό που αγαπώ είπε, τονίζοντας ότι οι δύο ομιλητές που θα επακολουθούσαν, διοικούν τεράστιες επιχειρήσεις και παρόλα αυτά, βρίσκουν το χρόνο να μοιράζουν τη γνώση τους! Αυτό είναι η Gama και αυτό έχει καταφέρει! Να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο δίκτυο ανταλλαγής γνώσεων και να εμφυσήσει ένα τεράστιο πάθος για την αναβάθμιση του επαγγέλματος! Πώς; Προσφέροντας τους τρόπους με τους οποίους ο μάνατζερ θα μπορέσει να αναπτύξει περισσότερο την επιχείρησή του, τους ανθρώπους του, αλλά και τον εαυτό του.

Σύντομα η Gama θα εκσυγχρονίσει ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες της, προσφέροντας καθημερινή διαδικτυακή μάθηση, podcasts, διαδραστικές ομάδες μελέτης, υποτιτλισμένα βίντεο και παρουσιάσεις στα ελληνικά, αλλά και ομαδικές συζητήσεις με τους Έλληνες, προκειμένου να εστιάσει στα τοπικά προβλήματα και αντιξοότητες.

2 Comments


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *