Πολλά έχουν γραφτεί τα τελευταία χρόνια για τη νέα και ανερχόμενη μορφή της “Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας”, που έχει ως στόχο, όχι την μεγιστοποίηση των κερδών για τους μετόχους, αλλά τη δημιουργία αξίας για την κοινωνία.
Οι κοινωνικές επιχειρήσεις ασκούν μια εμπορική δραστηριότητα, όπως η κάθε συμβατική επιχείρηση, με την διαφορά ότι το μεγαλύτερο μέρος των κερδών, κατευθύνεται για την αντιμετώπιση πιεστικών κοινωνικών προβλημάτων.
Σε αυτή την κατεύθυνση, ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2021 η Goodfairy, μια καινοτόμα online πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στον χρήστη να ασφαλίσει οικονομικά και γρήγορα το όχημά του, όπως θα το έπραττε σε κάθε άλλη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, με μόνη διαφορά, ότι με κάθε αγορά ή ανανέωση ασφαλιστηρίου συμβολαίου, η Goodfairy θα καταθέτει το 10% της αξίας του καθαρού ασφαλίστρου σε ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό επιλογής του ασφαλισμένου.
Όπως δήλωσε ο κ. Γιώργος Κασκαρέλης, Co-Founder και Head of Digital της Goodfairy, «στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα σημαντικό, σταθερό και επαναλαμβανόμενο έσοδο για το έργο των συνεργαζόμενων μη κερδοσκοπικών οργανισμών».
Ένα σημαντικό ορόσημο για την Goodfairy, αποτέλεσε η είσοδός της στο Εθνικό Μητρώο Νεοφυών Επιχειρήσεων στις 07/06/2022, καθιστώντας τη νεοϊδρυθείσα εταιρεία, την έκτη ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο του Insurtech.
Το μητρώο νεοφυών επιχειρήσεων τελεί υπό την αιγίδα του Elevate Greece, το οποίο είναι το απαραίτητο εργαλείο της Πολιτείας για τη στοχευμένη υποστήριξη των νεοφυών επιχειρήσεων, ώστε να καταστήσει τις ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις πόλο έλξης για επενδυτικούς αγγέλους και επιχειρήσεις από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σήμερα, η Goodfairy συνεργάζεται με 25 μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και 7 ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ σκοπεύει να διευρύνει τις συνεργασίες της και στους δυο τομείς στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Όπως δήλωσε η κα. Έλενα Μοναχολάκου, Co-Founder και Head of Operations της Goodfairy, «Η καλή μας νεράιδα δεν κάνει διακρίσεις μεταξύ μεγάλων και μικρών μη κερδοσκοπικών οργανισμών, καθώς κάθε κοινωνικό πρόβλημα είναι εξίσου σημαντικό για τους ανθρώπους που έχουν αφιερώσει την ζωή τους για την αντιμετώπισή του».
Η Goodfairy δεν στηρίζει μόνο τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, αλλά στηρίζεται με την σειρά της από αυτούς στη διάδοση της αποστολής της, μέσω των δικών τους μέσων επικοινωνίας (ιστοσελίδα, social media και Newsletter). Μπορείτε να δείτε παρακάτω πώς προσέγγισε η Goodfairy την επικοινωνία του συλλόγου συμπαραστάσεως κρατουμένων «Ονήσιμος»:
No comment yet, add your voice below!