Skip to content

H MetLife τιμά και βραβεύει τους κορυφαίους

metlifeΣε μία λαμπερή βραδιά με κεντρικό μήνυμα «Helping People Pursue More from Life» (Βοηθώντας τους ανθρώπους να διεκδικήσουν περισσότερα στη ζωή) πραγματοποιήθηκε η Ετήσια τελετή Απονομής Βραβείων της MetLife όπου βραβεύθηκαν και φέτος οι κορυφαίοι του επαγγέλματος.

Την ξεχωριστή αυτή βραδιά τίμησαν με την παρουσία τους ο κ. Eric Clurfain, Επικεφαλής της Περιφέρειας Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης της MetLife, όπως και οι κ.κ. Δημήτρης Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MetLife στην Ελλάδα (κεντρική φωτογραφία) και Γιώργος Ζερβουδάκης, Επικεφαλής Face to Face Distribution Ελλάδος, στελέχη και συνεργάτες της Εταιρείας από ολόκληρη την Ελλάδα, καθώς και εκπρόσωποι του ασφαλιστικού Τύπου.

Ο κ. Eric Clurfain, Head of Eastern & Southern Europe – MetLife
Ο κ. Eric Clurfain, Head of Eastern & Southern Europe – MetLife

Οι οικοδεσπότες στις ομιλίες τους αναφέρθηκαν στο ευρύτερο κλίμα της σύγχρονης ασφαλιστικής αγοράς, δίνοντας έμφαση στην σταθερή δυναμική ανάπτυξης της Εταιρείας.

Συγκεκριμένα, στην ομιλία του, ο κ. Δ. Μαζαράκης ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: «Για την Εταιρεία μας, το 2014 ήταν μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά. Καταφέραμε να πετύχουμε και να ξεπεράσουμε τους στόχους μας, σχεδόν σε όλους τους τομείς που είχαμε προγραμματίσει. Όμως, το πιο σημαντικό, είναι η πρόοδος που έχουμε πραγματοποιήσει στο στρατηγικό μας σχέδιο. Μια στρατηγική 5-ετίας, που σχεδιάσαμε το 2012, και υλοποιούμε με συνέπεια. Οι μεγάλες προκλήσεις αποτελούν μεγάλες ευκαιρίες για σοβαρούς οργανισμούς όπως η MetLife και ανθρώπους των πωλήσεων με υψηλό επαγγελματισμό.

Παρά τις πολλές και μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ασφαλιστική αγορά, δημιουργούνται ταυτόχρονα και σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για οργανισμούς που σχεδιάζουν μακροπρόθεσμα, για οργανισμούς που σέβονται και υποστηρίζουν αυτούς που τους εμπιστεύονται, για οργανισμούς Ηγέτες που διαμορφώνουν τις εξελίξεις, για οργανισμούς όπως η MetLife.

Με στρατηγική που βασίζεται στην Πελατοκεντρικότητα, είμαστε πάντα σε θέση να τηρούμε την υπόσχεσή μας για ουσιαστική ασφαλιστική προστασία, αξιοποιώντας όλα τα δίκτυα πωλήσεων, με επικέντρωση στο ανθρωποκεντρικό σύστημα, με διατήρηση και διεύρυνση της ηγετικής μας θέσης στις Ομαδικές Ασφαλίσεις, στην ανάδειξη και προώθηση του ονόματός μας και στην υποστήριξη της κοινωνίας. Καταλυτικοί παράγοντες για την επίτευξη των στρατηγικών μας στόχων είναι η αξιοποίηση της καινοτομίας, της τεχνολογίας, μα πάνω απ’ όλα, η περαιτέρω ανάπτυξη και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού μας.

Συνεχίζουμε με την δύναμη που πηγάζει από το παρελθόν μας και τις Αξίες μας, ανοίγουμε νέους ορίζοντες, ξεχωρίζουμε και δημιουργούμε το δικό μας ασφαλές μονοπάτι, ενώνουμε τις δυνάμεις μας και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους ανθρώπους μας, τους ασφαλισμένους μας, την αγορά και την ελληνική κοινωνία, πορευόμαστε με ακόμα πιο σταθερά βήματα».

Γιώργος Ζερβουδάκης, , Επικεφαλής Face to Face Distribution
Γιώργος Ζερβουδάκης, , Επικεφαλής Face to Face Distribution

Με την σειρά του ο κ. Ζερβουδάκης αναφέρθηκε στην διαχρονική αξιοπιστία του Παραγωγικού Δικτύου σε επίπεδο αποτελεσμάτων, τα οποία με συνέπεια και παρά τις αντιξοότητες στο εξωτερικό περιβάλλον, ξεπερνούν διακριτά τους αντίστοιχους στόχους: «Νιώθουμε δυνατοί! Είμαστε δυνατοί και δεν εφησυχάζουμε. Κάθε επαγγελματική μας επιτυχία, όσο εντυπωσιακή κι αν φαντάζει, για εμάς είναι σημαντική, μόνον μέχρι την επόμενη.

Η προσαρμοστικότητα που σταθερά επιδεικνύουμε σε ένα περιβάλλον που διαρκώς μετασχηματίζεται είναι αυτή που διαφοροποιεί την διαγραφόμενη μέχρι σήμερα τροχιά μας από τις γενικότερες επικρατούσες τάσεις ύφεσης και συρρίκνωσης, όπως επίσης και αυτή που θα καθορίσει την πορεία μας το προσεχές διάστημα. Εχουμε όλοι βιώσει πράγματι πολλές δοκιμασίες και αντιξοότητες τα τελευταία χρόνια, ωστόσο αντιλαμβανόμαστε ότι το εξωτερικό περιβάλλον παραμένει προκλητικό και ενδεχομένως μελλοντικά, να γίνει ακόμη πιο απαιτητικό για το ανθρωποκεντρικό σύστημα πωλήσεων.

Κλείνοντας, θέλω να επισημάνω ότι η διαχρονικότητα της πρόσωπο με πρόσωπο πώλησης επιτυγχάνεται μόνο μέσα από την ανάδειξη της προστιθέμενης αξίας του Ασφαλιστή Ζωής, ακολουθώντας πάντα αυτές τις επαγγελματικές πρακτικές που την διασφαλίζουν».

Οι εργασίες του ετησίου Συνεδρίου Πωλήσεων που πραγματοποιήθηκε την επόμενη ημέρα, επικεντρώθηκαν σε θέματα περαιτέρω βελτίωσης των διαδικασιών με γνώμονα της πελατοκεντρικότητα, δίνοντας έμφαση στην ακόμη πιο ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των ασφαλισμένων.

Ακολουθούν οι φωτογραφίες των βραβεύσεων:

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *