Skip to content

Interamerican: Στο 87% ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών

Η INTERAMERICAN, ενισχύοντας συνεχώς με νέες πρωτοβουλίες τη στρατηγική εστίασης στον πελάτη, δημιούργησε ένα ιδιαίτερο πρόγραμμα αναγνώρισης της εμπιστοσύνης και επιβράβευσης των πιστών πελατών της. Πρόκειται για μία υπηρεσία ψηφιακής εφαρμογής και διαχείρισης, στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης ψηφιακής εξέλιξης της εταιρείας, που εξασφαλίζει στους πελάτες σημαντικές εκπτώσεις μέχρι 50% και προσφορές σε σειρά καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών, σε συνεργασία με αρκετές επώνυμες επιχειρήσεις της ελληνική αγοράς.

Συγκεκριμένα, το INTERAMERICAN Club δημιουργεί για τους πελάτες της εταιρείας ένα ευρύ δίκτυο ελκυστικών αγορών σε προνομιακές τιμές για την ένδυση, το σπίτι, υπηρεσίες αυτοκινήτου, ψυχαγωγία κ.ά. ανάγκες. Η πρωτοβουλία ανοίγει δρόμο νέων συνεργασιών αμοιβαίους οφέλους της εταιρείας με επιχειρήσεις διαφορετικών δραστηριοτήτων, αναδεικνύει τη χρήση της ηλεκτρονικής εφαρμογής “my interamerican”, για την επικοινωνία με τους πελάτες και την εξυπηρέτησή τους, προωθεί την έννοια της «κοινότητας» στο πελατολόγιο και υπογραμμίζει το έμπρακτο ενδιαφέρον για τη σταθερή ικανοποίηση των πελατών.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης πελατών, ο συνολικός δείκτης ικανοποίησης φθάνει στο 87% έναντι 73% του μέσου όρου της ασφαλιστικής αγοράς, με ιδιαίτερα υψηλή την πρόθεση καλής σύστασης από τους πελάτες για την εταιρεία. Ειδικότερα, όσον αφορά την ικανοποίηση των ασφαλισμένων που συνδέονται με την INTERAMERICAN μέσω ασφαλιστικού συμβούλου, ο δείκτης ανέρχεται στο 93%. Οι ιδιότητες της εταιρείας που εκτιμώνται περισσότερο από τους πελάτες είναι η οικονομική ευρωστία και φερεγγυότητα, η διασφάλιση προστασίας των προσωπικών δεδομένων, η αμεσότητα ενδιαφέροντος και συνέπεια, η καινοτομία και τα προϊόντα.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *