Interasco: ολοκληρωμένα μέτρα για πελάτες και συνεργάτες

15 Απριλίου 2020

Η Interasco, θέλοντας να στηρίξει έμπρακτα τους συνεργάτες και πελάτες της μέσα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, προχώρησε στην υλοποίηση επιπλέον μέτρων:

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελατολογίου των Συνεργατών, ανανέωσε την πλατφόρμα ψηφιακής εξυπηρέτησης My Interasco. Πλέον μέσω της πλατφόρμας οι Συνεργάτες έχουν την δυνατότητα:

  • Στον κλάδο υγείας: Να κάνουν προσφορές, και να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα δικαιολογητικά και τις αιτήσεις ασφάλισης λαμβάνοντας την ψηφιακή υπογραφή του πελάτη τους. Ειδικά για το πρόγραμμα ασφάλισης Immigrants, παρέχεται επιπλέον η δυνατότητα εκτύπωσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και της βεβαίωσης ασφάλισης για όλες τις εξοφλημένες προσφορές.
  • Στον κλάδο περιουσίας: Να υποβάλλουν προσφορές και να προχωρούν σε ηλεκτρονική αίτηση και έκδοση (στα πακέτα κατοικίας) καθώς και να επισυνάπτουν ηλεκτρονικά όλα τα δικαιολογητικά στον κλάδο περιουσίας.
  • Στον κλάδο αυτοκινήτου:
    Να προχωρούν σε ταυτόχρονη τιμολόγηση όλων των διαθέσιμων πακέτων / προγραμμάτων της Εταιρίας, εξασφαλίζοντας αμεσότητα πολλαπλών επιλογών προσφοράς για τους ίδιους και δυνατότητα σύγκρισης για τους πελάτες.
    Να εκδίδουν, να ακυρώνουν και να επανεκδίδουν πράσινες κάρτες, άμεσα και απλά.
    Να υποβάλλουν ηλεκτρονικές αιτήσεις ασφάλισης λαμβάνοντας την ψηφιακή υπογραφή του πελάτη.

Οι πελάτες της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα άμεσης ψηφιακής εξυπηρέτησης, μέσα από την πλατφόρμα My Interasco Πελατών, όπου μπορούν:

  • Να έχουν άμεση πρόσβαση στα εξοφλημένα τους συμβόλαια, κατεβάζοντάς τα στον υπολογιστή, στο tablet και στο κινητό τους.
  • Να εξοφλούν ηλεκτρονικά τα συμβόλαιά τους.
  • Να παρακολουθούν την πορεία των αποζημιώσεών τους.
  • Μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ», να κερδίζουν πόντους για τα ενεργά τους συμβόλαια και να τους εξαργυρώνουν στο δίκτυο των συνεργατών του προγράμματος, καλύπτοντας τις καθημερινές τους ανάγκες.

Αποσκοπώντας στην περαιτέρω βοήθεια και στήριξη των πελατών, η εταιρεία προχώρησε και στην σχεδίαση εξαιρετικών προσφορών και προνομίων που είναι οι ακόλουθες:

  • Έκπτωση 10% από το δεύτερο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που αποκτούν οι πελάτες, ανεξαρτήτως κλάδου και προϊόντος, στα πακέτα τιμολογημένων κινδύνων.
  • Έκπτωση 10% σε όλα τα προγράμματα τιμολογημένων κινδύνων Κατοικιών & Επιχειρήσεων της Interasco, με εφαρμογή της έκπτωσης και στις ανανεώσεις αυτών.
  • Μειωμένο τιμολόγιο κατά 10% σε όλες τις νέες αιτήσεις προγραμμάτων νοσηλείας, και σταθερό κόστος για την πρώτη επέτειο της ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
  • Βελτιωμένα ασφάλιστρα στα νέα συμβόλαια αυτοκινήτων τρίμηνης και εξάμηνης διάρκειας και επιπλέον έκπτωση για τους πελάτες που είναι και συνδρομητές Forthnet/Nova.

Με τις παραπάνω ενέργειες η εταιρεία ευελπιστεί ότι θα βοηθήσει ακόμη περισσότερο τόσο τους συνεργάτες όσο και τους πελάτες της.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Interlife: Προσφορά τροφίμων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Με την Εταιρική Υπευθυνότητα ως βάση της στρατηγικής της η INTERLIFE Ασφαλιστική, για άλλη μια φορά, διέθεσε 2,5 τόνους τροφίμων...

Close