Skip to content

International Life – Eθνική: ο πελάτης βρίσκεται κάπου ανάμεσα

Παρότι εδώ και καιρό έχει ανακοινωθεί ότι τα συμβόλαια υγείας της International Life θα μεταφερθούν στην Εθνική Ασφαλιστική, στην πράξη συμβαίνει το εξής “απρόοπτο”: ενώ η διαδικασία μεταβίβασης των συμβολαίων βρίσκεται σε εξέλιξη κάποιοι ασφαλισμένοι…αρρωσταίνουν.

Αρρωσταίνουν και χρειάζονται νοσηλεία. Όσοι λοιπόν από αυτούς το τελευταίο τρίμηνο νοσηλεύτηκαν, αναγκάστηκαν, για να βγουν απο το νοσοκομείο να υπογράψουν συναλλαγματικές στο όνομά τους (εφόσον οι συμβάσεις της Int. Life με τα νοσοκομεία σταδιακά καταγγέλονται). Όπως είναι φυσικό όταν κατόπιν λήγουν οι συναλλαγματικές, βρίσκονται, αν και ασφαλισμένοι,  αντιμέτωποι με την υποχρέωση καταβολής των εξόδων νοσηλείας.

Και αυτό γιατί απο τη μια δεν έχουν συμβόλαια της Εθνικής στα χέρια τους και από την άλλη, αν υπάρχουν περιπτώσεις όπου η σύμβαση του νοσοκομείου με την Int. Life δεν έχει καταγγελθεί, η εταιρεία ούτως ή άλλως δεν είναι σε θέση να καταβάλει αποζημιώσεις.

Όλο αυτό παρότι σύμφωνα με γραπτή ανακοίνωση -διαβεβαίωση του Διαχειριστή, “η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα συνεχίσει να γίνεται από την International Life” (δες εδώ)

Ενώ λοιπόν σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες αυτό δεν ισχύει στην πράξη ταυτόχρονα, οι ασφαλισμένοι δεν λαμβάνουν καμία ενημέρωση για το πότε θα διευθετηθεί η αποζημιώσή τους.

Το συγκεκριμένο πρόβλημα πρέπει να λυθεί άμεσα γιατί βλάπτει την αξιοπιστία της αγοράς  προς τον ασφαλισμένο και από την άλλη οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές βρίσκονται στην εξαιρετικά δύσκολη θέση να πρέπει να αντιμετωπίσουν τον πελάτη τους που απαιτεί πληροφορίες σημαντικές, που εκείνοι δεν κατέχουν.

Στα πηγαδάκια δεν των Διαμεσολαβητών ακούγεται και το εξής: Σε ανθρώπους του Δικτύου της International οι οποίοι υπέγραψαν συμβάσεις με την Εθνική, συχνά πυκνά προτείνεται, σε πελάτες τους που έχουν ήδη νοσοκομειακά προγράμματα, να γίνονται νέες αιτήσεις προς την Εθνική – για ευνόητους λόγους.

Και ενώ δίνονται διαβεβαιώσεις ότι δεν θα ελεγχθεί η ασφαλισιμότητα των συγκεκριμένων πελατών στην πράξη αυτό σκοντάφτει, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα, πολύ σοβαρά, και για τον Ασφαλισμένο και φυσικά και για τον Διαμεσολαβητή…

1 Comment

  1. Avatar

    Αναξιόπιστία του Θεσμού , συνεπεία των θεσμικών διαχειριστών του.
    Ποίος βάλλεται; Οι καταναλωτές , οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι και εν τέλη τό επίσημο κράτος που αποδεικνύει πως δεν λειτουργεί


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *