Skip to content

Limra: Ο Ασφαλιστής του αύριο θα “συν-εργάζεται” με την τεχνολογία και θα προσφέρει εξατομικευμένη κάλυψη

Ο μεγάλος διεθνής και έγκυρος οργανισμός μελετών και εκπαίδευσης της Limra, “διαβάζει” τις παγκόσμιες τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς, πολύ πριν αυτές γίνουν “κτήμα” των ανθρώπων της.  Η κ. Λουίζα Τσιροπούλου, αντιπρόεδρος Ελλαδοκυπριακής Επιτροπής LIMRA συνοψίζει στο Underwriter.gr τις επαναστατικές αλλαγές και προκλήσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο κλάδος το επόμενο διάστημα. Πρόκληση για τον ασφαλιστικό κλάδο παραμένουν δύο μεγάλα και συνάμα διαφορετικής προσέγγισης πελατειακά groups της αγοράς, ασκώντας «πιέσεις» στους experts του κλάδου παγκοσμίως. Η προσέγγιση των Millennials (όσον γεννήθηκαν μεταξύ 1980 – 2000) και των Boomers (1946 – 1964), απαιτεί διαφοροποιημένες στρατηγικές απο τις εταιρείες. Σε συνδυασμό με τις τεχνολογικές εξελίξεις και τον συσχετισμό με τα ασφαλιστικά προϊόντα, καταργούν την καθιερωμένη ενιαία λογική στην ασφάλιση και δίνουν θέση στην εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

Συνέντευξη στον Κοσμά Ζακυνθινό
kosmas@underwriter.gr

Λουίζα Τσιροπούλου, Αντιπρόεδρος Ελλαδοκυπριακής Επιτροπής LIMRA

Κυρία Τσιροπούλου, τι αλλάζει στην ασφαλιστική βιομηχανία, ποιες οι νέες τάσεις που διαμορφώνονται στο εγγύς μέλλον;

Η Eλλαδοκυπριακή Eπιτροπή της LIMRA αποτελούμενη από στελέχη μεγάλων ασφαλιστικών εταιρειών της Ελλάδας και Κύπρου προσπαθεί πάντα να μεταφέρει την τεχνογνωσία που προσφέρει ο διεθνής οργανισμός της LIMRA & LOMA στα μέλη της, στο πλαίσιο της αποτελεσματικής προετοιμασίας τους.
Ως Αντιπρόεδρος της Επιτροπής για την Ελλάδα και ως marketer, συμμετέχοντας σε Συνέδρια και Ημερίδες της LIMRA στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, θεωρώ ότι βρισκόμαστε στο σταυροδρόμι σημαντικών αλλαγών κυρίως ως προς τον τρόπο εξυπηρέτησης του πελάτη και διαχείρισης του κινδύνου, που σχετίζονται με τη νέα τεχνολογία η οποία εξελίσσεται ραγδαία και τείνει να προσομοιάσει την ανθρώπινη σκέψη και δράση.

Η ασφαλιστική βιομηχανία, βρίσκεται μπροστά σε νέες προκλήσεις και σταδιακές αλλαγές που επέρχονται κυρίως μέσω της νέας τεχνολογίας .
Οι δυνάμεις που επιδρούν στην αναδιαμόρφωση της σημερινής ασφαλιστικής αγοράς παγκοσμίως φαίνεται να είναι:
το δημογραφικό που δημιουργεί νέα εικόνα του πληθυσμού,
οι νέοι κανονισμοί και το νομοθετικό πλαίσιο (GDPR, IDD, νέος κώδικας δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο κ.λ.π)
η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI κ.λπ)
η αύξηση της δύναμης του καταναλωτή.

Τα νέα εξελιγμένα συστήματα διαχείρισης data δημιουργούν μια κούρσα ανταγωνισμού με επίκεντρο τις επενδύσεις για την  δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους υποψήφιους και υφιστάμενους πελάτες. Έτσι διαφαίνεται ότι θα επικρατήσει στην αγορά αυτός που θα κάνει πρώτος τη διαφορά και θα κατακτήσει τον πελάτη.

Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά και σε σημαντικές σχετικές εισηγήσεις στο πρόσφατο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της LIMRA στη Βιέννη, ο προβληματισμός των ασφαλιστών επικεντρώνεται στο ερώτημα «Ποιο είναι το κόστος του να μην γνωρίζω καλά τον πελάτη μου;»

Πώς η νέα τεχνολογία καθορίζει τις νέες στρατηγικές που καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις σήμερα; Είναι κατάλληλα προετοιμασμένες γι’ αυτή τη μετάβαση;

Η ανάπτυξη και εφαρμογή σειράς νέων τεχνολογιών (όπως cognitive computing και systems decentralization) βλέπουμε ότι επηρεάζουν και αλλάζουν τον τρόπο συναλλαγής μεταξύ των ανθρώπων και των οργανισμών. Αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού του κινδύνου και το τι είναι απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία των ασφαλιστών.

Ειδικότερα, η υιοθέτηση της cognitive τεχνολογίας που προσομοιάζει τον ανθρώπινο τρόπο σκέψης σε μοντέλα πληροφορικής που χαρακτηρίζονται από την ικανότητα να συλλέγουν γνώση, να μαθαίνουν, να κατανοούν, να μιλούν, να συναλλάσσονται και να συζητούν με ανθρώπινο τρόπο, δημιουργεί ντόμινο αλλαγών που σύμφωνα με τις έρευνες της LIMRA, εστιάζονται κυρίως στα παρακάτω:
[box]• Χρησιμοποιώντας μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (AI) για τη έκδοση συμβολαίων και για την αποζημίωση, η ασφάλιση γίνεται για τον πελάτη απλούστερη, γρήγορη, διαφανής.
• Αλλαγές στο σχεδιασμό των προϊόντων. Αντί για τις κλασσικές καλύψεις βλέπουμε πλέον προσωποποιημένα προϊόντα με ασφάλιση at point of risk και usage based ασφάλιση.
• Ο συνδυασμός του συμβούλου και της τεχνολογίας φαίνεται να αποτελεί σημαντική τάση (hybrid advice model), ενδυναμώνοντας τον συμβουλευτικό ρόλο του ασφαλιστή και την προσωποποιημένη εμπειρία του πελάτη από τη συνεργασία του με τον ασφαλιστή. Ο ασφαλιστής του αύριο καλείται χρησιμοποιώντας με τον βέλτιστο τρόπο τα διαθέσιμα data και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης και πρόβλεψης που έχει στη διάθεσή του, να προσφέρει στον πελάτη του εξατομικευμένη λύση και θετική εμπειρία από την αγορά που έκανε.
• Οι ασφαλιστές έχουν ήδη αρχίσει να εφαρμόζουν παγκοσμίως νέες μεθόδους εξυπηρέτησης του πελάτη, δημιουργώντας νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Αξιοποιώντας την τεχνολογία ΑΙ προσφέρουν υπηρεσίες «ερωτήσεων – απαντήσεων» (Q&As) καθώς και τηλεφωνική εξυπηρέτηση με robot, φτιάχνουν chat που θα κρατάει τον πελάτη κοντά στην εταιρεία ή προσφέρουν σύγκριση προσφορών μέσω cognitive εφαρμογής [/box]

 

Millennials & Boomers: Δύο κατηγορίες που αποτελούν μεγάλα τμήματα-ευκαιρίες «επένδυσης» του κλάδου. Με ποιο τρόπο σκοπεύει να τους προσελκύσει η αγορά;

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες της LIMRA & LOMA και ομιλία του προέδρου της Mr. R. Κerzner στο συνέδριο της LIMRA, διαπιστώνεται ότι παγκοσμίως κυριαρχούν πληθυσμιακά 2 μεγάλα groups πελατών: Millennials (1980-2000) – Boomers (1946-1964).
Οι έρευνες δείχνουν ότι οι ανάγκες τους, οι τρόποι αγοράς και συμπεριφοράς τους είναι αρκετά διαφορετικοί σήμερα, που οι εταιρείες καλούνται να αναπτύξουν διαφορετικές στρατηγικές σε αυτά τα τμήματα.
Το θέμα εστιάζεται στο πώς οι ασφαλιστές σήμερα θα αντιμετωπίσουν επιτυχώς το φαινόμενο αυτό, καταφέρνοντας να προσεγγίσουν τα 2 μεγάλα target groups πελατών συνδέοντάς τα μεταξύ τους και δημιουργώντας νέες στρατηγικές.
Οι Millennials για παράδειγμα, βλέπουμε ότι έχουν τάση να αγκαλιάζουν την οικονομία κοινής χρήσης (sharing economy) όπως airbnb κ.λ.π, δεν θεωρούν την αυτόνομη οδήγηση ελκυστικό προτέρημα σε ένα αυτοκίνητο, αντίθετα από τους συνταξιούχους boomers που πιστεύουν ότι η τεχνολογία self driving θα τους βοηθήσει να μείνουν στο τιμόνι ακόμη περισσότερα χρόνια.

Επίσης τα 2 αυτά groups πελατών, σύμφωνα με την έρευνα, διαφέρουν πολύ και στον τρόπο με τον οποίο επιθυμούν να τους προσεγγίζει ένα brand.

Τους Millennials τους βρίσκουμε κυρίως στα κινητά τους και στα social media, όμως δεν είναι πρόθυμοι να ανοίξουν συνομιλία στα social media, αλλά προτιμούν την επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων χρησιμοποιώντας κυρίως εφαρμογές text messaging.
Είναι πολύ δεκτικοί σε word of mouth ενέργειες και είναι στην καθημερινότητά τους να διαδίδουν καλή φήμη για brands που αγαπούν και εμπιστεύονται.

Όταν θα αγοράσουν ασφάλιση, προτιμούν την face to face συμβουλή του ασφαλιστή, αφού πρώτα έχουν ψάξει στο internet για σχόλια αρνητικά και θετικά σχετικά με τον σύμβουλο/ασφαλιστή και την εταιρία που εκπροσωπεί.

Σύμφωνα με τις έρευνες της LIMRA, οι ανάγκες τους για ασφάλιση εστιάζονται σε συνδυασμό παροχών. Δεν θέλουν να παρακολουθούν πολλά διαφορετικά συμβόλαια, θέλουν αν είναι δυνατόν, να έχουν ένα με όλες τις καλύψεις μαζί.
Oι Boomers τώρα (μαζί με τους συνταξιούχους) φαίνεται ότι αποτελούν το 2ο μεγάλο group πληθυσμού, σύμφωνα με δημογραφικές έρευνες της LIMRA στην Αμερική και στην Ευρώπη, με σημαντικό χαρακτηριστικό του, ότι σήμερα κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό περιουσιακών στοιχείων.

Τι ανάγκες έχουν όμως οι Boomers σήμερα για ασφάλιση, ποιες ανησυχίες κυριαρχούν στο group αυτό;

Κυρίως τους απασχολεί η ισόβια ασφαλιστική προστασία της υγείας τους και η διασφάλιση του εισοδήματός τους. Βλέπουν ότι ο κρατικός φορέας δεν έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει όλες τις αναγκαίες παροχές και ανησυχούν για το μέλλον.

Όμως η πρόκληση για τους ασφαλιστές βρίσκεται στο γεγονός ότι το δεύτερο μεγαλύτερο group υποψήφιων πελατών δυστυχώς είναι πιθανό να πάσχει από χρόνιες ασθένειες (Αlzheimer, Διαβήτη, Καρκίνο κ.λπ)

Aναγνωρίζοντας τη δημογραφική πραγματικότητα λοιπόν, διαφαίνεται η ανάγκη στην ασφαλιστική αγορά για νέες συνεργασίες/συνέργιες, νέες στρατηγικές, νέα προϊόντα, βελτιωμένες διαδικασίες έκδοσης –αποζημίωσης.
Η παλαιά ενιαία λογική στην ασφάλιση δίνει τη θέση της στις νέες στοχευμένες στρατηγικές, δημιουργώντας προϊόντα και υπηρεσίες που θα καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες και ανησυχίες και των δυο μεγάλων groups του πληθυσμού.

Η μεγάλη συζήτηση για την εφαρμογή συστημάτων αυτοματισμού στην αυτοκινητοβιομηχανία πόσο γρήγορα θα επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά, δεδομένου ότι αναδύονται νέα «σημεία» ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων;

Ναι, είναι γεγονός ότι σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα ερευνών της LIMRA τα πλήρως αυτοματοποιημένα Self-driving οχήματα επηρεάζουν την κλασική οδηγική εμπειρία, ενώ οι οδηγοί τείνουν να κάνουν χρήση περισσότερο υπηρεσιών sharing νοικιάζοντας την χρήση των αυτοκινήτων.
Τα μοντέλα του κινδύνου διαφοροποιούνται, μειώνονται τα ατυχήματα, η συνεργασία των ασφαλιστών με τους κατασκευαστές οχημάτων καθώς και ο σχεδιασμός νέων ασφαλιστικών προγραμμάτων βασισμένων στα νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας των οχημάτων, αποτελούν τη νέα τάση.

Έτσι, βλέπουμε να αναδύονται νέα ασφαλιστικά προϊόντα με πιο εύστοχα τιμολογημένα ασφάλιστρα και προσωποποιημένες εκπτώσεις για τους καλούς οδηγούς. Αντί για τις κλασσικές καλύψεις δημιουργούνται νέα προϊόντα με usage based ασφάλιση.
Ήδη, σήμερα οι ασφαλιστές μπορούν να καταγράφουν την οδηγική συμπεριφορά του ασφαλισμένου μέσω τηλεματικής και να χρησιμοποιούν αυτά τα data για τις ανάγκες του underwriting.

Η καινοτομία προϊόντων αποτελεί ένα κεφάλαιο πολλά υποσχόμενο. Υπάρχουν σήμερα καινοτόμα προϊόντα; Τι σημαίνει για την αγορά;

Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της LIMRA στη Βιέννη τον Σεπτέμβριο,

  • το 79 % των ασφαλιστών CxOs (Chief Experience Officers, υπεύθυνοι για την συνολική εμπειρία των προϊόντων και εξυπηρέτησης μιας εταιρείας), πιστεύουν ότι η νέα τεχνολογία θα επηρεάσει σημαντικά τη λειτουργία των οργανισμών τους
  • το 71 % των ασφαλιστών δηλώνει ότι έχουν αρχίσει ήδη να χρησιμοποιούν Cognitive Technologies στην εξυπηρέτηση των πελατών τους και στον σχεδιασμό των προϊόντων

Μέχρι το 2050, περισσότερες από 100 δις συνδεδεμένες συσκευές προβλέπεται να χρησιμοποιούνται
Επομένως, η ευελιξία, η υιοθέτηση καινοτομίας, και η έγκαιρη προετοιμασία όλων των μερών είναι σημαντικές ενέργειες για την αντιμετώπιση/αξιοποίηση των νέων τάσεων στην ασφαλιστική αγορά που απορρέουν από την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών.

Η ασφαλιστική αγορά συμμετέχει και στηρίζει συστηματικά ενέργειες προώθησης και αξιοποίησης της καινοτομίας και στη χώρα μας, βλέποντας τις εξελίξεις από κοντά και προετοιμάζοντας τη νέα εποχή για τη ασφάλιση.
Παράλληλα, η Ελλαδοκυπριακή Επιτροπή της LIMRA οργανώνοντας τακτικές συναντήσεις και παρουσιάσεις στα μέλη της καθώς και μέσω των Συνεδρίων της που γίνονται στην Ελλάδα και Κύπρο– φέτος το 13ο Συνέδριο θα γίνει στην Κύπρο- στοχεύει στην ενημέρωση και αφύπνιση των ασφαλιστών για την βέλτιστη αντιμετώπιση και αξιοποίηση των νέων ευκαιριών και προκλήσεων .

[box] Οι 4 βασικοί πυλώνες υπηρεσιών που παρέχει η LIMRA σε Ελλάδα και Κύπρο

Το όνομα LIMRA είναι οικείο στους ανθρώπους της ασφαλιστικής βιομηχανίας και άμεσα συνδεδεμένο με την ανάπτυξη των δικτύων πωλήσεων τόσο στην ελλαδική, όσο και κυπριακή βιομηχανία του Κλάδου Ζωής.
Η συμβολή της LIMRA στην ανάπτυξη των αγορών, ειδικότερα των δικτύων διανομής υπήρξε καθοριστική για την περαιτέρω εξέλιξή της. Στις δεκαετίες 1980-1990, μεταξύ άλλων, ένας μεγάλος αριθμός των στελεχών της Ελληνικής και Κυπριακής βιομηχανίας των ασφαλίσεων ζωής πέρασαν από εργαστήρια και σχολεία της LIMRA.
Παρόλα αυτά η LIMRA δεν είναι καθαρά εκπαιδευτικός οργανισμός. Οι υπηρεσίες που προσφέρει στις εταιρείες-μέλη της και στις εν γένει αγορές που έχει παρουσία, είναι πολυποίκιλες και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ωφελημάτων και λύσεων στα σύγχρονα προβλήματα που απασχολούν τους οργανισμούς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Τι είναι η LIMRA;

Η LIMRA είναι ένας διεθνής οργανισμός με πείρα και ιστορία πάνω από 100 χρόνια στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Ιδρύθηκε το 1916 κυρίως για να παρέχει έρευνα στον τομέα του μάρκετινγκ σε σχέση με τον κλάδο των ασφαλίσεων ζωής.
Η LIMRA έκτοτε έχει εξελιχθεί σε ένα οργανισμό μελών για τον παγκόσμιο κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, με καθοριστικό ρόλο και προσφορά στις διεθνείς αγορές. Σήμερα αριθμεί περίπου 900 μέλη σε 85 χώρες.
Για μεγαλύτερη γνώση των αγορών και αποτελεσματικότερη προσφορά των υπηρεσιών προς τα μέλη της, η LIMRA έχει δημιουργήσει τις ηπειρωτικές πλατφόρμες, οι οποίες είναι στελεχωμένες με εξειδικευμένο προσωπικό. Στον γεωγραφικό χώρο της Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής λειτουργεί η LIMRA ΕΜΕΑ, η οποία χωρίζεται σε περιφέρειες με στόχο την ακόμα πιο άμεση παρουσία. Ο δικός μας γεωγραφικός χώρος υπάγεται στην Περιφέρεια Μεσογείου και Μέσης Ανατολής.
Από το 2008 η LIMRA έχει συγχωνευτεί με την LOMA έναν άλλο, εξίσου σημαντικό οργανισμό, ο οποίος απευθύνεται στο διοικητικό/υποστηρικτικό μέρος μιας εταιρείας του κλάδου ζωής.

Οι υπηρεσίες που παρέχει στα μέλη περιλαμβάνονται, επιγραμματικά, σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:
• Την Έρευνα – Benchmarking, Consumer and Strategic, Consortium and Custom Research, Research Anthology Series και Research Web Casts. Στα μέλη της προσφέρεται απεριόριστη πρόσβαση στην Τράπεζα Πληροφοριών μέσω της Ιστοσελίδας της LIMRA, όπως και πρόσβαση στο Διεθνές Κέντρο Πληροφοριών για την εξασφάλιση πληροφοριών πάνω σε συγκεκριμένα θέματα.
Το Ερευνητικό Κέντρο LIMRA είναι μοναδικό διεθνώς στο είδος του και παρέχει μια συνεχή ροή πληροφοριών στα μέλη της.
• Την Αξιολόγηση και Ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού – Στρατολόγηση, Επιλογή και Εργαλεία Αξιολόγησης, Εκπαιδευτικά Προγράμματα για Ασφαλιστικούς Συμβούλους και Διευθυντές Δικτύου, Εκπαιδευτικά Προγράμματα σε συγκεκριμένα θέματα, Προγράμματα Ανάπτυξης Στελεχών Διοίκησης, Συνέδρια, Ομάδες Μελετών και Επιτροπές σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές, Εργαλεία Πωλήσεων και Εκδόσεις.
Σημειώνεται ότι τα προγράμματα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού δεν είναι απλά εκπαιδευτικά προγράμματα. Το κύριο χαρακτηριστικό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της LIMRA είναι η εργαστηριακή τους δομή, η συνοχή μεταξύ τους, αλλά και η συνέχεια. Η διαχρονική οικοδόμηση, δηλαδή, της απαραίτητης γνώσης και κατάρτισης για να καταστεί το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεσματικό και παραγωγικό. Η ύλη που χρησιμοποιείται είναι το απόσταγμα πολυετούς πείρας ειδικών στον τομέα, η οποία διανθίζεται με τα ευρήματα της έρευνας και των μελετών που διεξάγει η LIMRA πάνω σε συνεχή βάση. Οι υγιείς επαγγελματικές αρχές και πρακτικές, όπως και η επαγγελματική δεοντολογία αποτελούν βασικά στοιχεία σε όλα τα προγράμματα της LIMRA.
• Τη Συμβουλευτική – Συστήματα Διανομής, Αμοιβών, Στρατηγικό Σχεδιασμό, Εξειδικευμένη συμβουλευτική σε ειδικά θέματα, Εργαστήρια Στρατηγικού Προγραμματισμού, Συστήματα Τεχνολογίας, Μέντορινγκ, Συγχωνεύσεις και Εξαγορές, κτλ.
Συμμόρφωση σε Νομοθεσίες και Κανονισμούς – Πελάτες, Ασφαλιστικούς Συμβούλους και Εργαλεία Αξιολόγησης σχετικά με τη Συμμόρφωση. [/box]

[box]Στο Ντουμπάι το Ετήσιο Ευρωπαϊκό Συνέδριο

Από τις αρχές του 1980 συγκροτήθηκε από τις εταιρείες – μέλη της LIMRA και η Ελλαδοκυπριακή Επιτροπή LIMRA, η οποία συνεχίζει απρόσκοπτα και με επιτυχία το έργο της μέχρι σήμερα. Στην Επιτροπή συμμετέχουν ανώτατα στελέχη των εταιρειών – μελών, τα οποία συζητούν τρέχοντα προβλήματα στις δύο αγορές και ενημερώνονται πάνω στις εξελίξεις και τα δεδομένα της περιφερειακής και διεθνούς βιομηχανίας.
Πέρα από τις τοπικές συναντήσεις, ειδικά σεμινάρια, webinars και άλλες δραστηριότητες, κάθε χρόνο η LIMRA διοργανώνει το Ετήσιο Ευρωπαϊκό Συνέδριο στο οποίο παρευρίσκονται στελέχη των εταιρειών-μελών της LIMRA EMEA. Στο Συνέδριο προσκαλούνται αξιόλογοι ομιλητές με ειδικότητα σε ποικιλία θεμάτων. Οργανώνονται επίσης εργαστήρια πάνω σε ειδικά θέματα.
Το 2018, στις 11-13 Νοεμβρίου, το Ετήσιο Ευρωπαϊκό Συνέδριο θα λάβει χώρα στο Ντουμπάι.
Άλλη δραστηριότητα στον ιδιαίτερο χώρο της Ελλάδας-Κύπρου, είναι το Πανελλήνιο Συνέδριο που διοργανώνεται από την Ελλαδοκυπριακή Επιτροπή κάθε δύο χρόνια. Τον Οκτώβριο του 2018 το 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο θα λάβει χώρα στην Κύπρο. [/box]

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *