MDRT workshop: Ιστορίες ανθρώπων, πηγές έμπνευσης

11 Φεβρουαρίου 2022

γράφει: Χριστίνα Μωράκη

Την περασμένη Τρίτη, στο Falirikon arts & events, ένα νέο, εναλλακτικό πολυχώρο τέχνης και εκδηλώσεων στην Ακτή Δηλαβέρη στο Μικρολίμανο, έλαβε χώρα το ετήσιο workshop της ελληνικής επιτροπής επικοινωνίας του MDRT. Η Πρόεδρος Σοφία Ζερβουδάκη και τα μέλη θέλησαν να διοργανώσουν εκεί ένα event με ζωντανή παρουσία του κοινού, έστω περιορισμένων θέσεων λόγω πρωτόκολλων υγείας, και με δυνατότητα να το παρακολουθήσουν λοιποί συμμετέχοντες μέσω διαδικτύου.

Στο βήμα η Πρόεδρος, Σοφία Ζερβουδάκη

Το πρόγραμμα για άλλη μια φορά ήταν διανθισμένο με τις παρουσιάσεις επιτυχημένων ελλήνων και ξένων επαγγελματιών που τυγχάνει(;) να είναι και εξαιρετικοί ομιλητές και ακόμη πιο εξαιρετικές, προσωπικότητες.

Είναι δύσκολο να μεταφερθούν στο χαρτί όλα όσα ειπώθηκαν μέσα σε 8 ολόκληρες ώρες, ειδικά όταν σχεδόν κάθε πρόταση ήταν γεμάτη "τροφή για τη σκέψη", δηλαδή πλούσια σε περιεχόμενο και πρακτική γνώση. Το Underwriter παρακολούθησε το workshop και παρακάτω θα διαβάσετε αυτά που "πήρε μαζί του" από την εξαιρετική εκδήλωση.

Το workshop παρακολούθησαν τα μέλη του MDRT, σπόνσορες, εκπρόσωποι εταιρειών και του κλαδικού τύπου. Όλοι ευχήθηκαν την επόμενη χρονιά οι συνθήκες να επιτρέψουν και πάλι μια μεγάλη εκδήλωση όπως αυτές που που πραγματοποιούνταν προ πανδημίας.

Η Vanessa Bucklin

Σαν ταινία του Χόλυγουντ

Η Vanessa Bucklin μεγάλωσε σε αγροτική οικογένεια στη Μοντάνα, και σπούδασε οικονομικά. Ξεκίνησε την καριέρα της στην τράπεζα Wells Fargo Bank στο Λας Βέγκας και αργότερα μεταφέρθηκε πάλι στην Μοντάνα. Το 2013 ίδρυσε τη δική της εταιρεία PCI Conrad, LLC και την ίδια χρονιά έγινε μέλος του MDRT. Έχει λάβει πλήθος βραβείων για τον ηγετικό της ρόλο στη βιομηχανία και είναι συγγραφέας του «Προτελευταίου Βήματος». Στον τελευταίο της μαραθώνιο έτρεξε 80 χλμ σε 10 ώρες, αντίστοιχο της απόστασης Αθήνα - Λουτράκι.

Παρατηρώντας στο βήμα την γλυκιά, σεμνή κοπέλα, τόσο συγκρατημένη σε τρόπους και εκφράσεις, κανείς δεν περιμένει τα όσα θα ακούσει στη πορεία. Προκαλεί έκπληξη η δύναμη και το πάθος που μαθαίνει οτι κρύβεται μέσα της. Και είναι ιστορίες σαν τη δική της που κάνουν τις καθημερινές δυσκολίες και αντιξοότητες όλων μας να φαντάζουν…απλές δικαιολογίες.

Μεγαλωμένη σε μία μικρή κωμόπολη στα βάθη των ΗΠΑ, η Βανέσα ξεκίνησε δουλεύοντας στην τοπική τράπεζα όπου γρήγορα, χάρη στην ικανότητά της, κατέκτησε τη θέση της Αντιπροέδρου. Στο νέο της πόστο δεν άργησε να αντιληφθεί ότι τα συμφέροντα των πελατών της έρχονταν συχνά σε αντίθεση με τα συμφέροντα και τους στόχους της τράπεζας. Όλοι ξέρουμε ποιος κερδίζει στις περιπτώσεις αυτές, ωστόσο το ήθος και η αγάπη της νεαρής αντιπροέδρου για την πόλη και τους κατοίκους της, την έσπρωξαν να εγκαταλείψει την προνομιούχα θέση και να αποφασίσει να ανοίξει το δικό της, ανεξάρτητο, γραφείο ασφαλιστικών πωλήσεων.

Όμως οι πιθανότητες ήταν εναντίον της. Ήταν γυναίκα, 35 ετών, άσχετη με τις ασφάλειες, μητέρα τριών μικρών παιδιών, με μεγάλες οικονομικές υποχρεώσεις, σε μια πόλη 2500 κατοίκων, αγρότες οι περισσότεροι, όπου ήδη δραστηριοποιούνταν διάφορα άλλα ασφαλιστικά υποκαταστήματα.

Τα εφόδιά της ήταν λιγοστά: η αποφασιστικότητα, η αγάπη για τις ρίζες της και οι γεωργικές γνώσεις που είχε αποκτήσει από την οικογένειά της.

Χρειάστηκαν χρόνια και πολλά, πολλά χιλιόμετρα με αυτοκίνητα, με τρακτέρ και με…γαλότσες σε κάθε χωράφι της μικρής κωμόπολης της Μοντάνα όπου πήγαινε ξανά και ξανά προκειμένου να πείσει τους δύσπιστους αγρότες να την ακούσουν και στη συνέχεια, να δεχτούν να ασφαλιστούν.

Οδηγούσε ακόμη και 7 ώρες, σε αντίξοες καιρικές συνθήκες, για να συναντήσει έναν υποψήφιο πελάτη. Πόσοι άραγε απο μας, θα έκαναν το ίδιο;

Υπάρχει ένα παλιό ρητό που λέει «Γιατί πετυχαίνουν πάντα οι Ινδιάνοι με τον χορό της βροχής»; Και η απάντηση είναι «Γιατί χορεύουν μέχρι να βρέξει.»

"Δεν ξεκινάμε όλοι με τις ίδιες προδιαγραφές, ούτε με το ίδιο «οπλοστάσιο». Όμως αυτό δεν έχει σημασία. Κοιτάμε την καλύτερη επιλογή που έχουμε μπροστά μας, στη θέση που βρισκόμαστε, και ριχνόμαστε στη μάχη. Δεν μένουμε στο γραφείο, να σκεφτόμαστε στρατηγικές κινήσεις, τεχνικές ή κόλπα που θα κερδίσουν τη μάχη. Ούτε παθαίνουμε εμμονή με τις αδυναμίες μας, κολλώντας σε ό,τι μας δυσκολεύει. Αντίθετα, επικεντρωνόμαστε στο ταλέντο μας, σε αυτό που κάνουμε καλά και επενδύουμε σε αυτό. Δηλαδή, του δίνουμε χρόνο και ενέργεια. Η ανάπτυξη έρχεται σε αυτό που είμαστε ήδη καλοί- αντίθετα με την κοινή πεποίθηση ότι κανείς πρέπει να εστιάζει στις αδυναμίες του και στο πώς να τις βελτιώσει" μας αφηγήθηκε η Βανέσα Μπάκλιν.

Αν πάρουμε πάνω μας την ευθύνη για τη ζωή μας, τότε και μόνο τότε μπορούμε να την αλλάξουμε. Μόνο εμείς μπορούμε να κάνουμε αυτό που θεωρούμε το καλύτερο για εμάς, είπε.

Μικρά και μεγάλα καρδιοχτύπια

Ο Dr. Sanjay Tolani

Ο Dr. Sanjay Tolani είναι 19 χρόνια μέλος του MDRT, έγινε το νεότερο μέλος το 2003 στην ηλικία των 19 ετών και το νεότερο ισόβιο μέλος το 2012 σε ηλικία 28 ετών. Έγινε CEO της Goodwill Insurance Brokers LCC το 2004. Η εταιρεία του παρέχει επενδυτικές και οικονομικές συμβουλές σε 53 χώρες. Είναι εξαιρετικά δημοφιλής ομιλητής και έχει συμμετάσχει σε ομιλίες σε συνέδρια και πανεπιστήμια στο Ντουμπάι, την Ινδία, τη Σιγκαπούρη, την Ινδονησία, τη Μαλαισία, το Χονγκ Κονγκ, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και σε πολλές άλλες χώρες.

Δύο πράγματα μας δίδαξε η πανδημία, είπε ο Dr Sanjay Tolani, Ινδός με μεγάλη καριέρα στα χρηματοοικονομικά και έδρα το Ντουμπάι, συγγραφέας και διεθνής ομιλητής. To πρώτο είναι ότι οι άνθρωποι συνεχίζουν να μη θέλουν να αγοράσουν ασφάλιση. Το δεύτερο, είναι ότι η τεχνολογία δεν πρόκειται ποτέ να αντικαταστήσει τον άνθρωπο. Όποιος θέλει να έχει ένα πετυχημένο 2022, το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνει, είναι να σηκώσει το τηλέφωνο και να κανονίσει να δει δια ζώσης τους υποψήφιους πελάτες του.

"Αν δεν το κάνετε εσείς, θα το κάνει κάποιος άλλος στη θέση σας" είπε ο Sanjay. "Είμαστε στα μέσα Φεβρουαρίου, αν δεν έχετε ήδη ολοκληρώσει το 30% του ετήσιου στόχου σας, είστε κάτω από το μέσο όρο του επαγγέλματος. Όλοι οι top advisors στον κόσμο το έχουν ήδη καταφέρει. Εσάς ποια είναι τα σχέδιά σας;"

Υπάρχουν δύο τρόποι για να πουλήσει κανείς, συνέχισε. Είτε φοβίζοντας τον κόσμο, είτε κάνοντάς τον χαρούμενο. Ο φόβος, είπε ο Sanjay Tolani μπορεί να πουλάει γρηγορότερα, αλλά η χαρά. κάνει μεγαλύτερους λογαριασμούς. Όταν ο κόσμος είναι χαρούμενος, με μια ευχάριστη σκέψη στο μυαλό του, είναι διατεθειμένος να ξοδέψει περισσότερα. "Εσείς τί πουλάτε; Πουλάτε φόβο ή πουλάτε ευτυχία;"

Φέτος η οικονομία αρχίζει να ανοίγει, συνέχισε, τα σύνορα θα αρχίσουν να ανοίγουν, ο κόσμος θα ξαναρχίσει να ξοδεύει. Πριν λοιπόν ξοδέψει όλα τα λεφτά του, ως αντίδραση στην κλεισούρα και την απομόνωση των τελευταίων ετών, πρέπει να προλάβετε να του μιλήσετε - έστω και πέντε λεπτά μέσω zoom. Αν σας πει ότι δεν έχει χρόνο, πείτε του ότι χρειάζονται μόνο πέντε λεπτά από το χρόνο του, θέλετε να του κάνετε μια μόνο ερώτηση. Ποια είναι αυτή;

"Θέλεις ή όχι να πάρεις σύνταξη αγαπητέ υποψήφιε πελάτη; Έτσι θα τρέχεις μια ζωή; Αν είναι να πεθάνεις απ' το στρες τότε οκ, δεν με χρειάζεσαι, αλλά αν δεν θέλεις να πεθάνεις πριν την ώρα σου και θέλεις μια μέρα να δουλεύεις λιγότερο και να χαίρεσαι περισσότερο, ε τότε με έχεις πολύ μεγάλη ανάγκη και θα σου αποδείξω γιατί..."

Η δουλειά μας, κατέληξε, είναι πολύ εύκολη, εμείς οι ίδιοι την κάνουμε πολύπλοκη. Η δουλειά μας, είναι όπως οι χτύποι της καρδιάς: οι μικροί, καθημερινοί τακτικοί χτύποι είναι αυτοί που μας κρατούν ζωντανούς. Αλλά τα μεγάλα καρδιοχτύπια είναι αυτά που μας κάνουν ευτυχισμένους. Τα τηλέφωνα, οι συναντήσεις, τα μικρά συμβόλαια, είναι η δραστηριότητα που μας κρατά ζωντανούς. Ενίοτε, ένας μεγάλος πελάτης, ένας ευγνώμον πελάτης, ένας μεγάλος στόχος, μια επιβράβευση, μια συνεργασία, είναι τα καρδιοχτύπια που μας κάνουν και πολύ ευτυχισμένους.

Κι ένα μυστικό: μην φοβάστε να απορρίψετε εσείς πρώτοι έναν πελάτη, έναν πελάτη που δεν σας αρέσει, που αισθάνεστε ότι θα σας δημιουργήσει τρομερά προβλήματα και δεν θα μπορέσετε να έχετε μια αρμονική συνεργασία μαζί του. Ένα τέτοιο άτομο, μη διστάσετε να τον απορρίψετε εσείς. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι θαύματα θα κάνει αυτό για την αυτοπεποίθησή σας, κατέληξε ο Sanjay.

Μια φορά κι ένα καιρό

Ο Κύπριος Δρ. Σάββας Τρίχας

Ο Κύπριος Σάββας Τρίχας, Δόκτωρ διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και μάρκετινγκ, είναι εξαιρετικός ομιλητής που συνδυάζει την τελευταία λέξη της έρευνας με οδηγίες που δημιουργούν κινητοποίηση με πρακτική αξία. Είναι τρεις φορές ομιλητής του TEDx (ΗΠΑ, Ελβετία και Ελλάδα) και έχει συνεργαστεί με διάφορα πανεπιστήμια και οργανισμούς όπως το Πανεπιστήμιο του Durham, το υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, το MDRT και την Ένωση Κυπριακών Τραπεζών.

Το θέμα της παρουσίασης του ήταν απρόσμενο και ήταν η... προσοχή!: Πόση σημασία έχει να μπορούμε να αιχμαλωτίσουμε την προσοχή του συνομιλητή μας, πόσο εύκολα αυτή διασπάται και με τι τρόπους μπορούμε να την φέρουμε πίσω σε εμάς.

Η προσοχή του ανθρώπου, είπε ο κ. Τρίχας, λειτουργεί ως προβολέας, πέφτει εκεί που ο άλλος έχει φροντίσει να φωτίσει. Συνήθως δε, το άτομο δεν αντιλαμβάνεται τίποτα άλλο γύρω του, εκτός από εκείνο στο οποίο έχει στρέψει την προσοχή του. Κατά συνέπεια οι Σύμβουλοι, πρέπει, εκτός όλων των άλλων, να μάθουν να χειρίζονται στρατηγικά, την προσοχή του συνομιλητή τους. Να φροντίζουν δηλαδή να την κατευθύνουν και ανακατευθύνουν εκεί που θέλουν, σε όσα του λένε ή του δείχνουν. Αλλιώς όλες οι προσπάθειες τους, τα επιχειρήματα, τα διαγράμματα, η παρουσίαση, κινδυνεύουν να πάνε στο βρόντο.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί το μυαλό του ανθρώπου, δεν είναι φτιαγμένο για να αντέχει προσήλωση στο ίδιο ακριβώς θέμα πάνω από 8 περίπου λεπτά. Σε αυτό το συμπέρασμα συγκλίνουν οι επιστημονικές έρευνες και γι αυτό θα πρέπει αν όχι κάθε 8 λεπτά, αλλά σε σύντομα τακτά διαστήματα να δίνουμε στο συνομιλητή μας αυτό που ο Δρ. Τριχας αποκάλεσε «πνευματικό χαστούκι»: Ένα παράδειγμα, ένα ανέκδοτο, ένα βίντεο ή οτιδήποτε. Κάτι που ανανεώνει το ενδιαφέρον του ώστε το μυαλό του να μην πετάξει μακριά. Αυτό που πάντα καταφέρνει να αποσπάσει την προσοχή των ανθρώπων είναι η έκπληξη ή αλλιώς, το ξάφνιασμα. Δηλαδή το να δουν ή να ακούσουν κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που περίμεναν. Αυτό επιστημονικά, λέγεται «παραβίαση των προσδοκιών» (expectancy violation theory).

Ο καλύτερος τρόπος ωστόσο για να αιχμαλωτίσεις την προσοχή του άλλου είναι να αρχίσεις να του διηγείσαι μια ιστορία. Το περίφημο“storytelling”, δηλαδή η επικοινωνία με ιστορίες και με παραδείγματα, κάνει τους ανθρώπους να απορροφούν αβίαστα αυτό που θέλει να τους πει ο άλλος. Μάλιστα, αν οι ιστορίες που περιγράφουμε είναι ευχάριστες, θετικές, τότε δημιουργείται στο μυαλό του ακροατή έκκριση της οξυτοκίνης, ορμόνη της αγάπης και της καλωσύνης. Σε αυτή τη συνθήκη ο ακροατής μας είναι πολύ πιο ανοιχτός και "αγοράζει" το μήνυμά μας πολύ πιο εύκολα! Δεν είναι τυχαίο, συμπλήρωσε, που παγκόσμιες επωνυμίες όπως η ΙΚΕΑ και η Coca Cola δίνουν εκατομμύρια κάθε χρόνο για το περίφημο «brand storytelling», δηλαδή στο να «πωλούν» τα μηνύματά τους μέσα από μικρές ιστοριούλες.

Οι ιστορίες, πρόσθεσε, μπορούν να αυξήσουν την αντικειμενική αξία ενός πράγματος και έφερε ως παράδειγμα ένα βιβλίο με τίτλο "Σημαντικά αντικείμενα". Σε αυτό, οι δύο συγγραφείς περιγράφουν τι συνέβη όταν αποφάσισαν να αγοράσουν πάμφθηνα αντικείμενα χωρίς νόημα και αξία από το Amazon.

Όπως ας πούμε ένα λαγουδάκι με σπασμένο αφτί, ή μία πλαστική μπανάνα! Στη συνέχεια, επιχείρησαν να τα ξαναπουλήσουν, δημιουργώντας όμως ένα story πίσω από το καθένα από αυτά. Έτσι έφτασαν να βγάλουν εκατοντάδες ευρώ και να επιβεβαιώσουν τη θεωρία που λέει ότι μια ιστορία πίσω από το προϊόν είναι ο καλύτερος τρόπος για να διεισδύσει κανείς στο σφραγισμένο εγκέφαλο του καταναλωτή.

Μάλιστα, όσο πιο πολύ συναίσθημα κουβαλά αυτό που περιγράφουμε, αν αγγίζει δηλαδή πτυχές όπως η οικογένεια, τα παιδιά, οι παππούδες, η γέννηση, ο γάμος, η αποφοίτηση κλπ., τόσο πιο εύκολα και πιο βαθιά αποτυπώνεται αυτό που θέλουμε να πούμε στον άλλον. Δεν μιλάμε για μεγάλα δράματα ή καταστροφές, αλλά για καθημερινά πράγματα που όμως συγκινούν, όπως οι ιστορίες με τα παιδιά μας, ιστορίες αγάπης, ιστορίες αποτυχίας που καταλήγουν σε επιτυχία κλπ. Αυτά πρέπει να τα χρησιμοποιούμε στις ιστορίες μας και να προσπαθούμε με κάθε τρόπο να κάνουμε τον συνομιλητή μας να δει με τα δικά μας μάτια, το μυαλό και την καρδιά μας.

Και ένα τελευταίο. Οπωσδήποτε, τόνισε ο Δρ. Τρίχας, μην χρησιμοποιείτε πολλές δύσκολες έννοιες ή λέξεις στην ίδια πρόταση. Οι ερευνητές έχουν δει ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν να κουράζουν τον εγκέφαλό τους για να καταλάβουν τι θέλει να τους πει ο συνομιλητής τους. Όταν χρησιμοποιούμε μία μακρά πρόταση με πολλές μαζί διαφορετικές έννοιες, βάζουμε τον εγκέφαλο του άλλου να διασπάται προσπαθώντας να απορροφήσει το νόημα της κάθε μιας, με αποτέλεσμα στο τέλος να χάνει τελείως το νόημα της πρότασης.

Το γυμνό πόδι της μπαλαρίνας

O Eszylfie Taylor

O Eszylfie Taylor είναι ιδρυτής και πρόεδρος των Ασφαλιστικών και Οικονομικών Υπηρεσιών Taylor στην Πασαντίνα της Καλιφόρνια και παρέχει οικονομικές συμβουλές σε ιδιώτες και επιχειρηματίες. Τα πρώτα του δύο χρόνια στην New York Life έβγαλε περίπου 55.000 δολάρια και 58.000 δολάρια αντίστοιχα. Τον τρίτο χρόνο σχεδόν τριπλασίασε το εισόδημά του. Αυτό το άλμα επικεντρώθηκε στο πως να βελτιώσει την αγορά του και να επικεντρωθεί στην επίλυση προβλημάτων και όχι στην πώληση προϊόντων. Είναι μεταξύ άλλων μέλος του MDRT.

Λες και ήθελε να αποδείξει στην πράξη τους ισχυρισμούς του προηγούμενου ομιλητή, ο Eszylfie Taylor ξεκίνησε να μιλά περιγράφοντας τη δική του, προσωπική ιστορία.

Από πολύ μικρός, μας είπε, είχε αποφασίσει ποιο ήταν το όνειρό του. Μέχρι την ηλικία των 25 ετών, να έχει προλάβει να γίνει...εκατομμυριούχος. Όταν κάποτε βρέθηκε απέναντι σε έναν αληθινό εκατομμυριούχο επιχειρηματία, τον ρώτησε πώς θα μπορούσε να γίνει και αυτός σαν εκείνον. "Να δουλέψεις σκληρά τριάντα, σαράντα χρόνια. Και τότε θα τα καταφέρεις" του είπε εκείνος. Η απάντηση απογοήτευσε αλλά δεν έπεισε τον νεαρό απόφοιτο. Λίγο αργότερα η μοίρα του χαμογέλασε, ρίχνοντάς τον στην αγκαλιά της ασφάλισης.

Ξεκινώντας, του δήλωσαν ότι για να πάει καλά στο επάγγελμα, θα πρέπει από την πρώτη στιγμή να φέρνει δέκα αιτήσεις ασφάλισης το μήνα. Αυτό προσπάθησε, τον πρώτο μήνα το πέτυχε, το δεύτερο μήνα έκανε και παραπάνω από δέκα αιτήσεις αλλά τον τρίτο μήνα, έφτασε μόνο τις επτά.

Όταν έφτασε η τελευταία μέρα που είχε περιθώριο να πιάσει το στόχο του, έτυχε να έχει ραντεβού από το οποίο έλπιζε να βγάλει τις τρεις αιτήσεις που του έλειπαν. Κατέφθασε αποφασισμένος στο σπίτι της οικογένειας, χτύπησε την πόρτα, αλλά, απόκριση δεν πήρε. Δεν ήταν κανείς μέσα, έλειπαν όλοι. Απογοητεύτηκε, απελπίστηκε και αποφάσισε αίφνης να τους περιμένει στο αυτοκίνητό του μέχρι να επιστρέψουν. Είναι το σπίτι τους εδώ σκέφτηκε, δεν μπορεί να μην επιστρέψουν κάποια στιγμή. Ε όταν επιστρέψουν, θα μπω μέσα και θα φύγω με τρεις αιτήσεις. Και μια μέρα, χρόνια μετά από σήμερα, θα λέω αυτή την ιστορία και θα είναι καταπληκτική. Αυτά και άλλα παρόμοια έλεγε στον εαυτό του, καθώς καθόταν στο αυτοκίνητό του και περίμενε με τις ώρες. Κάποια στιγμή, η οικογένεια φάνηκε. Τους άφησε λίγα λεπτά να μπουν στο σπίτι τους, χτύπησε την πόρτα τους και τους χαιρέτησε χαμογελαστός. «Αχ, χίλια συγγνώμη, σας ξεχάσαμε» είπαν εκείνοι, δεν πειράζει είπε αυτός, ήμουν στην περιοχή, είπα να περάσω, είστε κι εσείς εδώ, είμαι κι εγώ, ας μιλήσουμε για λίγο.

Εκείνο το βράδυ ο Taylor γύρισε σπίτι με τις τρεις αιτήσεις.

Πόσοι από σας θα κάνατε το ίδιο; ρώτησε το ακροατήριο, υπενθυμίζοντας ότι οι επιτυχημένοι άνθρωποι απλώς κάνουν αυτό που οι αποτυχημένοι δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν. Ο καθένας μας θέλει να γίνει σπουδαίος και να κάνει μεγάλα πράγματα μέχρι που βλέπει τις θυσίες που κρύβονται πίσω απο κάθε μα κάθε επιτυχία, είπε. Γιατί δυστυχώς οι θυσίες μένουν στο σκοτάδι, οι άλλοι βλέπουν μόνο το λαμπερό αποτέλεσμα. Για να τονίσει τα λόγια του ανέβασε μία φωτογραφία από μία μπαλαρίνα που στο ένα πόδι φοράει το υπέροχο πουέντ, το πόδι της είναι καλλιτεχνικό, υπέροχο και στο άλλο το πόδι της είναι γυμνό, γεμάτο αίματα, κάλους και εκδορές. Η άνεση και η ευκολία είναι μεγαλύτερη απειλή για την πρόοδο από τις δυσκολίες είπε ο κ. Taylor, όμως η αλήθεια είναι ότι μέσα από δοκιμασίες, προκλήσεις, αντιξοότητες μεγαλώνουμε και προχωράμε στη ζωή. Γινόμαστε είτε καλύτεροι, είτε χειρότεροι. Πάντως ίδιοι, δεν μένουμε.

Δεν μπορεί κανείς να στενοχωριέται για τα αποτελέσματα που δεν είχε από τη δουλειά που έπρεπε να κάνει αλλά δεν έκανε. Αποστασιοποιηθείτε από το αποτέλεσμα, επικεντρωθείτε στη μέθοδο υπενθύμισε ο κ. Taylor, που, αξίζει να σημειωθεί, το 2015 βγήκε ανάμεσα στους τέσσερις πιο επιτυχημένους χρηματοοικονομικούς συμβούλους του MDRT κάτω από την ηλικία των 40.

Δείτε εδώ το πρόγραμμα του workshop.

Δείτε εδώ τα μέλη της Ελληνικής Επιτροπής Επικοινωνίας του MDRT

Για να μάθετε τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία ένταξης στο MDRT Greece, κάντε κλικ εδώ.

*Την εκδήλωση υποστήριξαν με τη χορηγία τους οι εταιρείες Interamerican, Metlife, Mega Brokers, Απόλλων Brokers

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας. Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Διαδικτυακή εκδήλωση της Designia Insurance Agents για τους συνεργάτες της

Αγκαλιάζοντας τους ανθρώπους του δικτύου της και ανακοινώνοντας περαιτέρω αναβαθμίσεις στη λειτουργία της, η Designia Insurance Agents καλωσόρισε με αισιοδοξία...

Close