
Όλα γύρω μας αλλάζουν και αυτό αποφάσισε να κάνει, όπως όλα δείχνουν, και ο αμερικανικός κολοσσός Metlife που αποκάλυψε χθες νέο λογότυπο, νέο μότο και νέα ταυτότητα. Η αλλαγή δεν θα είναι μόνο επιφανειακή αφού σύμφωνα με τα στελέχη της, η εταιρεία στοχεύει "να επανεφεύρει τον εαυτό της" και από μια "αργή αλλά σταθερή ασφαλιστική ζωής με επίκεντρο τις ΗΠΑ, να μεταμορφωθεί σε μια παγκοσμίως τοπ εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, ευρέως φάσματος και δραστηριοτήτων".
"Οι περισσότερες ασφαλιστικές μοιάζουν κολλημένες στη δεκαετία του πενήντα. Συνεχίζουν να προβάλουν ως θέματα την οικογένεια, το καθήκον, την οικονομική σταθερότητα και ένα γενικότερο συναίσθημα φόβου". Συνήθως μιλούν με υπαρξιακούς αφορισμούς και σπανίως αναφέρονται σε αυτά καθαυτά τα προϊόντα και τα ωφέλη που προσφέρουν", δήλωσαν χθες εκπρόσωποι της εταιρείας ενώ ο Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ Richard Hong, ήταν σαφής: "Αποφασίσαμε να αλλάξουμε ριζικά το brand και τον τρόπο που λειτουργούμε. Η εταιρεία θέλουμε να αντικατοπτρίζει τους πελάτες του σήμερα".
Περισσότερους από 90 εκατομμύρια πελάτες σε 60 διαφορετικές χώρες μετρά ο Όμιλος και αυτή είναι η πρώτη μεγάλη στροφή στη στρατηγική μάρκετινγκ μετά από 30 χρόνια. Όταν πρωτοεμφανίστηκε με τον Σνούπυ και την γνωστή "Συμμορία των Φυστικιών", η Metlife ήθελε να προσδώσει μια πιο ανθρώπινη, προσιτή εικόνα σε μια άχρωμη και άοσμη βιομηχανία. Όμως τώρα η κοινωνία υπαγορεύει άλλα πρότυπα:
Έτσι λοιπόν οι συμπαθείς φιγούρες που συντρόφευσαν τον Όμιλο μέχρι σήμερα αποτελούν πλέον παρελθόν δίνοντας τη θέση τους σε νέο λογότυπο, που μαζί με το μόττο "Navigating Life Together" (σε ελεύθερη μετάφραση "διασχίζοντας μαζί τη ζωή") εγκαινιάζουν την νέα ταυτότητα του Ομίλου.
Το νέο λόγκο δεν είναι παρά το γράμμα "M" που συνδυάζει το κλασσικό μπλε της εταιρείας με το πράσινο, συμβολίζοντας το δεσμό της MetLife's με τους πελάτες της. Η σχέση με τους πελάτες είναι στο επίκεντρο του νέου design και της ενιαίας εικόνας που θα βγάλει η εταιρεία σε όλο τον κόσμο. Το μήνυμα, όμως λένε οι άνθρωποί της, είναι πλέον πολύ απλό.
να επανεφεύρει τον εαυτό της - από μια αργή αλλά σταθερή ασφαλιστική ζωής με επίκεντρο τις ΗΠΑ, να μεταμορφωθεί σε μια παγκοσμίως τοπ εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, ευρέως φάσματος και δραστηριοτήτων.
Η καμπάνια για το νέο ίματζ "θα τρέξει" καθ' όλη τη διάρκεια του 2017, ενώ η διαφήμισή της στον Τύπο ξεκινά σήμερα - εκτός από τις ΗΠΑ στο Μεξικό, την Κορέα και την Ιαπωνία.