Skip to content

O κόσμος στα χέρια μας

Ο σύγχρονος καταναλωτής αλλάζει, στην εποχή μας, με ρυθμούς που δεν μπορούν να ακολουθήσουν οι εταιρείες. Όμως, όπως σωστά έχει πει και ο περιβόητος Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ο πατέρας του facebook, «τη στιγμή που ο κόσμος κινείται και μεταβάλεται τόσο γρήγορα, ο μεγαλύτερες κίνδυνος είναι η απραξία». Δηλαδή να μην κάνεις τίποτα για να συμβαδίσεις με τις εξελίξεις, παρά να στέκεσαι στο περιθώριο και να παρατηρείς τα πράγματα να αλλάζουν, και την πελατειακή σου βάση να συρρικνώνεται.

Στην τελική αυτό που εννοεί ο Ζούκερμπεργκ είναι «ή αλλάζεις ή πεθαίνεις»

Ο σωστός επαγγελματίας, αν θέλει να σώσει τη δουλειά του, δεν έχει άλλη επιλογή: πρέπει να παραδεχτεί ότι οι στρατηγικές που δούλευαν κάποτε δεν δουλεύουν πια.

Ίσως να μην το έχετε συνειδητοποιήσει, όμως ακόμη και αυτή τη στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, περίπου οι μισοί φίλοι και γνωστοί σας πρέπει να “βρίσκονται” στο facebook.

Το facebook χρησιμοποιούν γύρω στο 1,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι το μήνα, σύμφωνα με μέτρηση προ ολίγων μηνών. Άρα και ο σύγχρονος υποψήφιος πελάτης περνά πολλές ώρες από το χρόνο του στο facebook – τις περισσότερες φορές μάλιστα μέσω κινητών συσκευών.

Και δεν είναι μόνο το «που» περνά το χρόνο του ο σύγχρονος υποψήφιος πελάτης.

Εξίσου μεγάλη σημασία έχει να καταλάβουμε και τι του τραβάει την προσοχή.

Την εποχή που του Ίντερνετ προσφέρει πρόσβαση σε κάθε είδους πληροφορία και που ο μέσος άνθρωπος «βομβαρδίζεται» από ειδήσεις, μηνύματα και κάθε είδους πληροφορία, το μεγάλο λάθος είναι να επικεντρωθεί κανείς στο προϊόν, στα χαρακτηριστικά του ή στην τιμή του.

Πλέον όλα τα προϊόντα είναι…ένα κλικ μακριά. Και τα περισσότερα, δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους.

Για αυτό σημασία έχουν η«κουλτούρα», η «ταυτότητα» αυτού που παρέχει το προϊόν, η “φιλοσοφία” πίσω από αυτό καθώς και ο τρόπος με τον οποίο θα παρουσιαστεί στον πελάτη.

O σύγχρονος καταναλωτής δεν θέλει μόνο μια καλή τιμή για να αγοράσει κάτι, θέλει και να τον προσεγγίσεις με έξυπνο τρόπο, να απασχολήσεις τον εγκέφαλό του με μια ενδιαφέρουσα πληροφορία ή να ιντριγκάρεις το συναίσθημά του με μια ιδέα.

Σε κάθε περίπτωση, είτε σε επίπεδο ατομικό, είτε σε επίπεδο πρακτορείου, γραφείου ή εταιρείας τα ψηφιακά μέσα, μπορούν να ανεβάσουν την παραγωγή, αρκεί να χρησιμοποιηθούν σωστά:

Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι μια ωραία και όχι της σειράς, ιστοσελίδα, που να περιγράφει την κουλτούρα του ιδιοκτήτη της και να μην δίνει απλά όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο λες και είναι ο χρυσός οδηγός.

Δεύτερον, η ιστοσελίδα αυτή μπορεί να συνοδευτεί και από ένα μπλογκ.

Στο «μπλογκ» αυτό, στην ουσία ένα «ψηφιακό τετράδιο» μπορούν να περιγράφονται προϊόντα με απλό τρόπο, έστω και σε μια παράγραφο. Ακόμη, μπορούν να αναφέρονται και παραδείγματα που εξυψώνουν το θεσμό της ασφάλισης, π.χ. υψηλές αποζημιώσεις ή νοσηλείες, ιστορίες ανθρώπων που έσωσαν τη δουλειά τους ή τη ζωή τους χάρη στην ασφάλιση.

Στη συνέχεια και τα δύο, ιστοσελίδα και μπλογκ, μπορούν να συνδέονται με σελίδα στο facebook, η οποία μπορεί, με πολύ χαμηλό κόστος, να διαφημιστεί παντού. Πρώτα οι φίλοι και μετά ο υπόλοιπος κόσμος μέσω διαφήμισης, μπορούν να δουν την σελίδα στο facebook , μέσω αυτής να κατευθυνθούν στο μπλογκ και από εκεί στην ιστοσελίδα, όλα μέσα σε 10-15 λεπτά.

Με απλό, ξεκάθαρο, και λίγο έξυπνα δοσμένο περιεχόμενο, τα τρία αυτά εργαλεία, μπορούν να σας κάνουν γνωστούς και να σας δώσουν πρόσβαση σε τόσο κόσμο, που υπό κανονικές συνθήκες, θα έπαιρνε χρόνια.

Δοκιμάστε τα. Στην αρχή ίσως φαίνονται περίεργα, αλλά αυτό δεν θα κρατήσει πολύ.

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.

Για αυτό, μην παραμένετε στο περιθώριο. Χρησιμοποείστε τα νέα μέσα προς όφελός σας. Δεν χρειάζεται να περάσουν δεκαετίες για να εκμεταλλευταί η ιδιωτική ασφάλιση το facebook και τις ψηφιακές καμπάνιες. Αρκεί να βρει τη φιλοσοφία της, το μόττο της, το όραμα και την αποστολή της.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *