Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web – πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
Τετάρτη 27 & Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024
Ώρες 09:30 – 12:45
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, προθεσμιών και μηχανισμών ελέγχου και την γενικότερη Οργάνωση των Εκκρεμοτήτων με ταυτόχρονη αναβάθμιση της Επικοινωνίας.
Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα της McKinsey, τα Στελέχη αφιερώνουν κατά μέσο όρο 1,8 ώρες την ημέρα για αναζήτηση και συλλογή Πληροφοριών. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να έχουμε αποτελεσματικούς τρόπους Διαχείρισης και σύγχρονα Εργαλεία, ώστε να μειωθεί δραστικά αυτός ο Χρόνος.
Και σήμερα με την εξέλιξη της Τεχνητή Νοημοσύνης, το κάθε στέλεχος μπορεί να αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να βελτιστοποιήσει τις οργανωτικές δεξιότητες του, την συγγραφή κειμένων και email, την έρευνα και γενικότερα την απόδοσή του συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της Επιχείρησης.
Παρουσιάζονται επίσης Εφαρμογές με τις οποίες διαχειριζόμαστε τις Επιχειρηματικές Λειτουργίες (Έγγραφα, Αρχεία, Επαφές, Ημερολόγια, Εκκρεμότητες, Αναθέσεις, Ευκαιρίες, Επικοινωνία κλπ), που οδηγούν σε ένα “Paperless Office”, βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την Ποιότητα και την Παραγωγικότητα της Λειτουργίας του Στελέχους. Σημαντική καινοτομία στο σεμινάριο αυτό αποτελεί το ότι έχει εμπλουτιστεί με εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης, που αυξάνουν κατακόρυφα την αποδοτικότητα.
Για την μέτρηση της παραγωγικότητας χρησιμοποιούνται Εργαλεία, με τα οποία αποτυπώνεται η Αποδοτικότητα της Λειτουργίας του γραφείου, με χρήση Δεικτών για την Εξέλιξη των Εκκρεμοτήτων και των Projects, καθώς και την Αξιοποίηση του Χρόνου με βάση το Time Matrix του Stephen Covey και το Σύστημα 5S για την ευταξία του γραφείου.
Το Σεμινάριο αυτό, θα αποτελέσει ακόμη σημαντικότερο βοήθημα στις περιπτώσεις που ο Οργανισμός έχει διάσπαρτα Γεωγραφικά Σημεία, όπου αναπτύσσονται Επιχειρησιακές Δράσεις ή έχει καθιερώσει για τους Συνεργάτες του διαφόρων Επιπέδων Σύστημα Τηλεργασίας, προτείνοντας την διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών για ένα ενιαίο Δίκτυο ενός online γραφείου.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη, από τη Γραμματέα Διεύθυνσης ως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Ελεύθερο Επαγγελματία, που θέλουν να μειώσουν την «εσωτερική» γραφειοκρατία, να αυξήσουν την ταχύτητα διακίνησης των Πληροφοριών, να βελτιώσουν την Ποιότητα του Management και να αυξήσουν την Αποτελεσματικότητά τους.
ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
- Εξοικειωθούν με Εφαρμογές που διευκολύνουν την εσωτερική Επικοινωνία
- Γνωρίσουν σύγχρονους τρόπους για τη Διαχείριση της Πληροφορίας και των Εκκρεμοτήτων
- Βελτιώσουν Δομές και τρόπους Αρχειοθέτησης ώστε να μην χάνεται Χρόνος
- Κάνουν χρήση Εργαλείων που έχει σχεδιάσει η Εταιρεία μας και θα τους δοθούν δωρεάν
- Αξιοποιούν Tablets / Smartphones για όλες τις Λειτουργίες της Επιχείρησης
- Ενημερωθούν για τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους συγχρονισμού και τους πιο Ασφαλείς τρόπους Διακίνησης Αρχείων, ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτά από οποιοδήποτε σημείο και από οποιοδήποτε Μέσο
- Ξεναγηθούν στις σημαντικότερες εφαρμογές (αρκετές διατίθενται δωρεάν) που αυξάνουν με εντυπωσιακό τρόπο την Παραγωγικότητα
- Εφαρμόσουν με σχετικό Case Study την μεθοδολογία David Allen για θεαματική Βελτίωση στη Διαχείριση του Χρόνου και στη Βελτίωση της Παραγωγικότητας
- Αποκτήσουν μια εικόνα των νέων τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης, που ήδη εφαρμόζονται από Επιχειρήσεις σε παγκόσμια κλίμακα, ώστε να μπορούν να διακρίνουν τον “μύθο” από την πραγματικότητα.
- Μάθουν πώς μπορούν να αναβαθμίσουν την εργασία τους, ώστε να αυξήσουν σημαντικά την παραγωγικότητα τους χρησιμοποιώντας Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
- Μετάβαση στο Paperless Office
- Ο χρόνος που χάνεται στην αναζήτηση Πληροφοριών
- Τεχνητή Νοημοσύνη και Επιχειρήσεις
Β. ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
- Κανόνες και Διαδικασίες ενός Paperless Office
- Μεθοδολογίες και Πρακτικές Διαχείρισης Χρόνου
- Δομή Συστήματος Αρχειοθέτησης
- Συστήματα David Allen και Stephen Covey
- Διαχείριση Κινδύνων και Θέματα Ασφαλείας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ISO 27001
Γ. ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ CLOUD
- Scanners, Εκτυπωτές και Δίκτυα
- Υποδομές στο Cloud (Server, Backup κ.α.)
- Εφαρμογές στο Cloud (CRM / ERP κ.α.)
- Τηλεφωνία και Επικοινωνία μέσω VOIP
- Πρόσβαση από παντού (Remote Desktop, VPN)
- Τηλεδιάσκεψη και Παρουσιάσεις εξ αποστάσεως (Conference – Meetings)
- iPad, Tablets, Smartphones και εφαρμογές
Δ. ΕΡΓΑΛΕΙΑ
- Δουλέψτε με το MS Office / G-Suite
- Η Διαχείριση των Ημερολογίων και των Επαφών
- Εφαρμογές Διαχείρισης Εκκρεμοτήτων, Εργασιών και Έργων
- Εφαρμογές Διαχείρισης Εγγράφων και Πληροφοριών
- Μετατροπή γραπτών κειμένων σε ηλεκτρονικά (OCR)
- Διαμοιρασμός Αρχείων – Κοινόχρηστες Πληροφορίες
- Εργαλεία 5S
- Εργαλεία βελτίωσης Διαχείρισης Χρόνου με βάση το Time Matrix του Covey και Εργαλεία Χρόνου/Προγραμματισμού
- Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης για αύξηση της Παραγωγικότητας
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Παναγιώτης Σταθόπουλος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Επίσης διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία σε εκπαιδευτικά σεμινάρια Οργάνωσης Γραφείου όπως “Paperless Office”, “Office Operations Excellence”.
Περιλαμβάνονται:
- Εγχειρίδιο «Paperless Office»
- Παρουσίαση του σεμιναρίου
- Για καθημερινή Εφαρμογή στο γραφείο δίνονται:
- Εργαλείο Προγραμματισμού και Παρακολούθησης Έργων
- Εργαλείο Βελτίωσης της Διαχείρισης Χρόνου
- Εργαλείο ABC Analysis
- Εργαλείο Time Matrix του Stephen Covey
- Εργαλείο Επίλυσης Προβλημάτων
- Εργαλείο Λήψης Αποφάσεων
- Εργαλείο Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
Κόστος Συμμετοχής: 550 ευρώ. Έκπτωση 10% στην δεύτερη, 20% στην τρίτη και κάθε επόμενη συμμετοχή.
Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε “Δήλωση Συμμετοχής“ για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 210 81 43 341.
No comment yet, add your voice below!