Εταιρείες, αγγίξτε το συναίσθημα των πελατών για να αναπτυχθεί η αγορά

1 Δεκεμβρίου 2014

Η εικόνα και η φήμη της εταιρείας έχει τεράστια σημασία όταν ο διαμεσολαβητής προσεγγίζει τον πελάτη.

Ένα ισχυρό brand name μπορεί να βοηθήσει τον πωλητή να "κλείσει" περισσότερες δουλειές. Και αυτή είναι μια ευκαιρία τόσο για τις εταιρείες όσο και για τους συμβούλους.

Ωστόσο, η αγορά στην συντριπτική πλειοψηφία της δεν ασχολείται σοβαρά με την "καλλιέργεια" της εικόνας. Οι διαφημιστικές ενέργειες που βλέπουμε είναι δύο ειδών: η διαφήμιση τιμής για τις Direct πωλήσεις, και η προβολή του ονόματος (έτσι ώστε να μην είναι παντελώς άγνωστο για τον πελάτη όταν θα το προφέρει ο πωλητής).

Όμως, αυτό που λείπει είναι η δημιουργία μιας εικόνας που θα "ξυπνήσει" το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την αγορά. Που θα αλλάξει τη φήμη.

Όπως αναφέραμε και στο προηγούμενο άρθρο "Έτσι θα γίνει μια εταιρεία το πρώτο όνομα στις ασφάλειες ζωής (και όχι μόνο)" το ανώτερο επίτευγμα για μια εταιρεία είναι να κερδίσει τη συμπάθεια και τον θαυμασμό των καταναλωτών.

Τότε, η δουλειά του διαμεσολαβητή θα γίνει πιο εύκολη. Τα ποσοστά θα ανέβουν.

Το σημαντικό είναι δε, ότι όσο περισσότερες εταιρείες βελτιώσουν την εικόνα τους, τόσο πιο γρήγορα θα αναπτυχθεί η αγορά. Είναι δηλαδή ένα βήμα που όλοι πρέπει να ακολουθήσουν.

Ήρθε η ώρα λοιπόν να δούμε την βασική τοποθέτηση των εταιρειών να μεταφέρεται από την εγωιστική προβολή του μεγέθους της εταιρείας, στην προβολή αξιών που απασχολούν την κοινωνία. Μόνο τότε θα ασχοληθεί η κοινωνία μαζί μας.

Η τοποθέτηση αυτή είναι μεγάλη ευκαιρία ειδικά για τις μικρότερες εταιρείες, που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να επικαλεστούν το "μέγεθος" ως συγκριτικό πλεονέκτημα, όπως οι μεγάλες.

Βέβαια, δεν αρκεί ένα slogan της λογικής "Ενδιαφερόμαστε για εσάς" ή "Είμαστε δίπλα σας" ή "Βάζουμε μπροστά τον πελάτη". Αυτού του τύπου τα μηνύματα αγνοούνται πλήρως από το κοινό εδώ και δεκαετίες.

Αν θέλεις να δείξεις ότι είσαι πραγματικά ευαίσθητος και σκέφτεσαι τον πελάτη, θα πρέπει να το κάνεις με τέχνη, δηλαδή κάπως έτσι:

* Το συγκεκριμένο βίντεο είδαν 23 εκατομμύρια καταναλωτές.

** Ποιος διαμεσολαβητής δεν θα ένιωθε περήφανος να πουλάει γι' αυτήν την εταιρεία;

*** Ποιος πελάτης δεν θα ένιωθε περήφανος να ασφαλίζεται σε αυτήν την εταιρεία;

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Ξεπεράστε τη φοβία με τις συστάσεις

Όταν συναντούμε έναν πελάτη και του κάνουμε ανάλυση αναγκών, ένα από τα δύο συμβαίνει: ή ανακαλύπτουμε σημεία όπου χρειάζεται βελτίωση...

Close