Skip to content

Περίοδος βραβεύσεων: γιατί να αναγνωρίζεται μόνο η “ποσότητα”;

Από τα τέλη Φεβρουαρίου και καθ ‘όλη σχεδόν τη διάρκεια του Μαρτίου οι εταιρίες διοργανώνουν εκδηλώσεις επιβράβευσης των διακριθέντων συνεργατών τους, είτε στα εταιρικά δίκτυα είτε, σε κάποιες περιπτώσεις, και σε ανεξάρτητα δίκτυα.

Όλες σχεδόν οι εταιρείες “επιβραβεύουν” με βάση τη νέα παραγωγή. 

Εύλογα, θα μπορούσε να πει κανείς, μιας και χωρίς πρόσκτηση νέων εργασιών καμία εταιρία δεν μπορεί να επιβιώσει – σε κανένα κλάδο φυσικά, όχι μόνο στον ασφαλιστικό.

Υπάρχουν, ωστόσο, και άλλοι λόγοι, και άλλοι τομείς της δουλειάς, για τους οποίους θα άξιζε να βραβευθεί ένας συνεργάτης.

Μια άλλη διάκριση, για παράδειγμα, θα μπορούσε να γίνεται ανάλογα με το σύνολο των ασφαλισμένων κεφαλαίων απώλειας ζωής από ασθένεια/ατύχημα και ΜΟΑ από ασθένεια/ατύχημα, που έχει κάθε συνεργάτης στο χαρτοφυλάκιό του.

Αυτή η “κατάταξη” θα έδινε την απαιτούμενη αναγνώριση σε δύο πολύ δύσκολους τομείς ασφάλισης, που απαιτούν ιδιαίτερη δεξιότητα.

Μια άλλη κατηγορία διάκρισης ή επιβράβευσης, θα μπορούσε να αφορά ποσοστά πελατολογίου με κάλυψη άνω των δύο αναγκών! Μια τέτοια κατάταξη θα επιδείκνυε την ικανότητα που έχουν κάποιοι διαμεσολαβητές να καλύπτουν πληρέστερα τους πελάτες τους, χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά την ανάλυση αναγκών.

Τρίτη κατηγορία θα μπορούσε να ήταν η κατάταξη με βάση το μέσο όρο διατηρησιμότητας συμβολαίων, σε συνδυασμό με τα χρόνια που ο εκάστοτε συνεργάτης είναι στο επάγγελμα ή στην εταιρεία. Κάτι τέτοιο περισσότερο απ’ όλα, αποδεικνύει  την ικανοποίηση των πελατών του.

Οι περιπτώσεις που αναφέραμε είναι ενδεικτικές για την αξία όχι μόνο της ποσότητας αλλά και την αξία της ποιότητας.  

Μια μαζική εταιρική εκδήλωση ίσως να μην αφήνει περιθώρια να γίνονται τόσες πολλές βραβεύσεις, υπάρχουν όμως σίγουρα άλλοι τρόποι για να δοθεί η ηθική αναγνώριση και σε αυτούς τους δύσκολους τομείς της δουλειάς.

Θα μπορούσαν αυτές οι διακρίσεις να αναρτώνται σε εταιρικές ιστοσελίδες ή σε “εσωτερικά” συστήματα ενημέρωσης – αν σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι χρήσιμο να φαίνονται τα νούμερα, θα μπορούσε να φαίνεται τουλάχιστον η διάκριση των 3 – 5 καλύτερων συνεργατών!

Τέτοιες ενέργειες ίσως να έδιναν το έναυσμα και το μήνυμα στα δίκτυα να αντιμετωπίσουν διαφορετικά κάποια πράγματα. Είναι σημαντικό οι εταιρίες να επιβραβεύουν και την ποιότητα όσο επιβραβεύουν και την ποσότητα. Η αξία της δεύτερης είναι δεδομένη. Η αξία της πρώτης ίσως δεν έχει προβληθεί αρκετά!

 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *