Skip to content

Πότε θα δημοσιοποιηθεί ο πίνακας των απαιτήσεων προς Ασπίς & Commercial;

Πολλά έχουν γραφτεί για το θέμα της ανάκλησης αδειών και τη διαδικασία εκκαθάρισης των Ασπίς Πρόνοια & Commercial Value και προφανέστατα, είναι ένα θέμα πολύ γνωστό  σε όλους, όπως πολύ γνωστή είναι και η αρνητική συνέπεια που συνεχίζει να έχει ακόμη και σήμερα, στην αξιοπιστία της αγοράς ιδιωτικής ασφάλισης.

Πολλές και οι λύσεις που έχουν ακουστεί, ωστόσο για καμία δεν φαίνεται στο ορίζοντα πιθανότητα υλοποίησης, παρά τις επίμονες και αγωνιώδεις προσπάθειες όλων των εμπλεκομένων.

Παρόλα αυτά υπάρχει κάτι που, με βάση το χρόνο που έχει περάσει από τότε που ξεκίνησε η εκκαθάριση, όφειλε να είχε γίνει.

Έχουν περάσει 2,5 ολόκληρα χρόνια από τότε και ακόμη δεν έχει δημοσιοποιηθεί, ως όφειλε, ο τελικός πίνακας απαιτήσεων των πρώην ασφαλισμένων – ας τρέχουν, παράλληλα, όλες οι υπόλοιπες διαδικασίες.

Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για τον πίνακα κατάταξης των απαιτήσεων των θιγομένων, ο οποίος συντάσσεται και αναρτάται δημοσίως, στη συγκεκριμένη περίπτωση από τον εκκαθαριστή των Ασπίς και Commercial Value.

Πρόκειται για στάνταρ διαδικασία κάθε φορά που τίθεται σε εκκαθάριση μια εταιρεία, σε οποιονδήποτε κλάδο και για οποιοδήποτε λόγο. Ο νόμος ορίζει, μετά το πέρας των διαδικασιών εσωτερικού ελέγχου, ο εκκαθαριστής να ανακοινώνει δημοσίως πόσοι πελάτες της δικαιούνται αποζημίωση και τι ποσό δικαιούται ο καθένας.

Έτσι δίνεται και η δυνατότητα, σε οποιονδήποτε από αυτούς διαφωνεί με το ποσό που του έχει κατανεμηθεί, να προσφύγει στη δικαιοσύνη και να ξεκινήσει τη νόμιμη διαδικασία αμφισβήτησης.

Όμως όσο αργεί η δημοσιοποίηση αυτού του πίνακα, τόσο χειρότερα είναι για οποιονδήποτε πρώην ασφαλισμένο θελήσει να “προσβάλει” το ποσό που αποφάσισαν οι αρμόδιοι ότι του αναλογεί.

Εάν η καθυστέρηση συνδέεται και οφείλεται,  με οποιονδήποτε τρόπο, με την επεξεργασία κάποιου σχεδίου λύσης πως όφελος των ασφαλισμένων, είναι ευνόητο ότι θα πρέπει να γίνει αποδεκτή. Αν όμως οφείλεται είτε σε λειτουργικές ολιγωρίες, είτε σε ατολμία αντιμετώπισης του προβλήματος στην τελική του φάση, τότε πεποίθησή μας είναι ότι η πληγή που άνοιξε με τις ανακλήσεις των αδειών και την συνακόλουθη απώλεια αξιοπιστίας  της ασφαλιστικής αγοράς, αντί να πάει να κλείσει, βαθαίνει ακόμη περισσότερο.

Σε κάθε περίπτωση, η διαφάνεια και η άμεση και σωστή ενημέρωση των ασφαλισμένων μόνο προς όφελος της αγοράς και των εμπλεκόμενων θεσμών μπορεί να λειτουργήσει.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *