Skip to content

Ψηφιακό μάρκετινγκ στην ασφαλιστική αγορά: Κατακτήστε τη γνώση του μέλλοντος

Την ευκαιρία να εντρυφήσουν στις νέες τεχνικές μάρκετινγκ, ειδικά για την ασφαλιστική αγορά, θα έχουν όσοι παρακολουθήσουν ένα εντελώς καινούργιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ξεκινά στο ΕΙΑΣ σε λίγες ημέρες.

Μιλάμε φυσικά για το ψηφιακό μάρκετινγκ – για το μάρκετινγκ μέσω e-mail, για το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, linked In, Instagram), για το μάρκετινγκ σε πλατφόρμες όπως η Google (Search Engine Marketing) ή το You Tube.

Μιλάμε ακόμη για την ανάλυση επισκεψιμότητας (Analytics), για Search Engine Optimization (πώς να βγαίνει η επωνυμία ψηλά στις αναζητήσεις), για mobile marketing και πολλά άλλα για τα οποία ακούμε όλοι δεξιά κι αριστερά, αλλά πολλοί λίγοι από εμάς γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται.

Όμως το να γνωρίζει κανείς πώς να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του ψηφικού κόσμου σε λίγο καιρό θα θεωρείται τόσο απαραίτητο και δεδομένο στους χώρους εργασίας, όσο είναι σήμερα το να γνωρίζει κανείς αγγλικά ή να χειρίζεται υπολογιστή.

Είναι μεγάλη ευκαιρία το πρόγραμμα αυτό για κάθε επαγγελματία των ασφαλειών, για να εξοικειωθεί και να μπορέσει να “σταθεί” εγκαίρως, στο ψηφιακό περιβάλλον, εντός του οποίου θα δουλεύει όλο και περισσότερο στο μέλλον…

Η εκπαίδευση στα νέα μέσα είναι προϋπόθεση για να επιβιώσει κάθε επαγγελματίας και υπό αυτή την έννοια, το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν θα έπρεπε να το χάσει κανείς.

Το πρόγραμμα διαρκεί έξι εβδομάδες και παρέχεται σε συνεργασία με δύο εξειδικευμένους και αναγνωρισμένους στο αντικείμενο εκπαιδευτικούς οργανισμούς, το Alba Graduate Business School και το Socialab. Ξεκινά στις 18 Οκτωβρίου. Τα μαθήματα θα γίνονται στις εγκαταστάσεις του Alba (Ξενίας 6-8, Πλ. Μαβίλη (στάση Μετρό: Μέγαρο Μουσικής) κάθε Τρίτη και Πέμπτη 17:00–20:15.  Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης.

Συγχαρητήρια στο ΕΙΑΣ που προσπαθεί πάντα να προσφέρει ουσιαστική, σύγχρονη και σχετική με την πραγματικότητα του ασφαλιστή, γνώση και κατάρτιση.

[box]Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals

  1. Introduction to Digital Marketing: Καλύπτει τη βασική ορολογία και την απομυθοποίηση εννοιών του digital marketing που κυκλοφορούν. Το πρώτο μάθημα συνήθως ανοίγει την όρεξη για περισσότερη μάθηση και γνώση στους συμμετέχοντες.
  2. Email Marketing: Συνήθως το email marketing είναι το πιο εύκολο μάθημα για όλους, καθώς οι περισσότεροι είναι εξοικειωμένοι με το να λαμβάνουν newsletters. Αυτό κάνει τους συμμετέχοντες να νιώσουν άνετα για τα επόμενα μαθήματα.
  3. Social Media Marketing (Part 1): Οι περισσότεροι συμμετέχοντες έχουν συνήθως ήδη λογαριασμό σε ένα από τα social media (facebook, instagram, linkedin ανάλογα με το ηλικιακό τους group). Το μάθημα αυτούς τους εξηγεί τη χρήση των social media για λόγους marketing και τους δίνει τη βασική πληροφορία για κάθε μέσο.
  4. Social Media Marketing (Part 2): Συνεχίζοντας από το προηγούμενο μάθημα, εδώ γίνεται ανάλυση αποτελεσμάτων από καμπάνιες στα social media και βλέπουμε κάποια case studies από δημιουργικές καμπάνιες.
  5. Search Engine Marketing & PPC: Αυτό είναι ένα από τα τεχνικά μαθήματα που καλύπτει το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το Adwords. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν για τις διαφημίσεις στην αναζήτηση των χρηστών, στο Google Display Network (GDN) και στο YouTube.
  1. Search Engine Optimization (SEO): Το πιο τεχνικό μάθημα του course, κατά το οποίο οι συμμετέχοντες μπαίνουν στις βασικές αρχές της πρακτικής του να εμφανίζεται το website τους ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα της Google.
  2. Analytics: Αξιοποίηση της βασικότερης πλατφόρμας για καταγραφή επισκεψιμότητας σε websites και applications, των Google Analytics. Με αυτή τη γνώση μπορεί κάποιος να αξιολογήσει την κάθε καμπάνια που έχει κάνει σε κάθε μέσο και να γνωρίζει ποια μέσα αποδίδουν καλύτερα για τις επόμενές του καμπάνιες.
  3. Mobile Marketing: Το mobile είναι το μέσο που έχει τη μεγαλύτερη άνοδο από όλο το digital την τελευταία διετία και παράλληλα είναι και εκείνο που έχει την πιο διευρυμένη χρήση για το μέλλον. Συζητάμε για mobile apps, mobile campaigns, mobile sites, SMS marketing, QR codes και πολλές ακόμα τεχνολογίες που κουβαλάμε στην τσέπη μας.
  4. Digital Display Advertising: Τα banners μας κατακλύζουν από παντού σε κάθε site που μπαίνουμε. Ποιά όμως είναι η αποτελεσματικότητα που προσφέρουν, σε τι formats διατίθενται και πότε αποδίδουν; Αναφέρουμε τάσεις όπως το Ad Blocking και το πρόγραμμα Ad Choices.
  5. Strategy & Planning: Εδώ αναλύουμε το Zero Moment of Truth και συνδέουμε την γνώση όλων των προηγουμένων μαθημάτων, ώστε να δούμε πότε ταιριάζει η αξιοποίηση ποιού μέσου. Βλέπουμε τι είδους κόστη έχει κάθε μέσο και τι είδους benchmarks πρέπει να έχουμε.
  6. Marketing at the service of Digital: Στο τελευταίο μάθημα θα παρατεθούν παραδείγματα από τον ασφαλιστικό κλάδο και θα ακολουθήσει ομαδική εργασία δημιουργίας μιας στρατηγικής ψηφιακού marketing μεταξύ των συμμετεχόντων, με σκοπό την ανάδειξη των σωστών πρακτικών.[/box]

2 Comments

  1. Avatar

    Μ ενδιαφέρει αλλά δυστυχώς ενημερώθηκα καθυστερημένα

  2. Avatar

    Το digital marketing είναι μονόδρομος για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν αποτελεσματικά τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους. Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του είναι το SEO (Search Engine Optimization) μέσα από το οποίο μπορεί να βελτιωθεί η ιστοσελίδα μιας ασφαλιστικής εταιρίας, ενός πρακτορείου ασφαλειών ή ενός ασφαλιστικού συμβούλου προκειμένου να επιτυγχάνει υψηλές κατατάξεις όταν πραγματοποιούν αναζητήσεις στην Google οι υποψήφιοι πελάτες. Άρθρα και δωρεάν εργαλεία για το SEO υπάρχουν στο http://www.seoingreece.org


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *