Eurolife: Σύναψη συμβολαίου ακόμη και από το κινητό

9 Φεβρουαρίου 2018

Εφαρμογή για την «επιτόπου» έκδοση συμβολαίου από τον Διαμεσολαβητή παρουσίασε η Eurolife στους Συνεργάτες της. Σε περίπτωση εξόφλησης, καταβάλλεται αυτόματα και η αμοιβή του.

Την ψηφιακή εφαρμογή “Eurolife Partners” που φιλοδοξεί να γίνει το δεξί χέρι των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, να τους συνοδεύει στη συνεργασία τους με την εταιρεία και να τους λύνει τα χέρια στην καθημερινότητά τους, παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα η Eurolife ERB Ασφαλιστική.

Το πρώτο κομμάτι του έργου, για το οποίο χρειάστηκε περίπου 1,5 χρόνος σκληρής δουλειάς, αφορά στην πλήρη ψηφιακή ενημέρωση και τιμολόγηση γύρω από τα προγράμματα υγείας, έτσι ώστε οι συνεργάτες να μπορούν να «φτάνουν» μέχρι και την σύναψη των συμβολαίων:

''Η ασφαλιστική εταιρεία που δεν επενδύει σοβαρά στην τεχνολογία κινδυνεύει να μην έχει νόημα στο απολύτως εγγύς μέλλον.'' Αλέξανδρος Σαρρεηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος. Eurolife ERB Ασφαλιστική

Χάρη στο Eurolife Partners, ο διαμεσολαβητής έχει τη δυνατότητα -με ελάχιστα βήματα- να βρει την καλύτερη δυνατή επιλογή για την ασφάλιση υγείας του υποψήφιου πελάτη, συγκρίνοντας άμεσα και εύκολα όλες τις διαθέσιμες επιλογές της εταιρείας.

Επιπλέον, από εκείνη κιόλας τη στιγμή είναι σε θέση -με τη σύμφωνη γνώμη του φυσικά - να προχωρήσει στην ολοκλήρωση της αίτησης, ακόμη και στην έκδοση του συμβολαίου, εάν δεν υπάρχουν εκκρεμότητες που να απαιτούν επιπλέον παραστατικά.

Αν ο πελάτης, τη στιγμή που θα παραλάβει το ψηφιακό του συμβόλαιο, είναι σε θέση και να το εξοφλήσει ηλεκτρονικά, τότε είναι εφικτή και η άμεση καταβολή των αμοιβών του Συνεργάτη.

Η εφαρμογή λειτουργεί σε όλες τις φορητές συσκευές - κινητό τηλέφωνο, tablet και φυσικά, κάθε είδους υπολογιστή.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό, εύχρηστο και λειτουργικό εργαλείο, το οποίο προσφέρει στο συνεργάτη πληθώρα δυνατοτήτων και πληροφοριών – δεν είναι τυχαίο που το κοινό το υποδέχτηκε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό κατά την επίσημη παρουσίασή του.

Το όλο έργο στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό στις επιθυμίες, στις απόψεις και στις προσδοκίες των ίδιων των συνεργατών της Eurolife, αποδεικνύοντας στην πράξη, την διαχρονική φιλοσοφία της εταιρείας να «ακούει τις ανάγκες» των ανθρώπων της.

Σημαντικό είναι να τονισθεί ότι η Eurolife, σεβόμενη τους Συνεργάτες της, ταυτόχρονα με την νέα εφαρμογή, θα διατηρήσει ανοιχτό τον καθιερωμένο τρόπο ενημέρωσης και πληροφόρησης που είχε μέχρι τώρα, το γνωστό MySpot, όπως και τον παραδοσιακό τρόπο υποβολής των αιτήσεων, δίνοντας στους συνεργάτες όσο χρόνο χρειάζονται για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους θα παραδίδονται και νέα «κομμάτια» του Eurolife Partners, σταδιακά και για τους υπόλοιπους κλάδους, με στόχο να καταστεί ένα ολοκληρωμένο εργαλείο υποστήριξης, ξεχωριστό από τα υπόλοιπα γιατί θα συνδυάζει την απλότητα με τις αμέτρητες δυνατότητές του. Πρόκειται για μια ουσιαστική υποστήριξη στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, προκειμένου και αυτή να ολοκληρώσει σιγά σιγά το πέρασμά της στην ψηφιακή εποχή, κατά την προσέγγιση και την επικοινωνία με τον πελάτη.

Το Eurolife Partners είναι μέρος του Εurolife 2.0 Transformation to the point, του ευρύτερου προγράμματος ψηφιακής επικοινωνίας συνεργατών, πελατών και εργαζομένων που εκπονεί η εταιρεία, συνολικού κόστους 5,5 εκ ευρώ. Η Eurolife, που δεν είχε επενδύσει στην τεχνολογία μέχρι την αλλαγή στην μετοχική της σύνθεση πριν από δύο χρόνια, είναι τώρα αποφασισμένη να καλύψει γρήγορα το χαμένο χρόνο. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, αυτό που θα γεννηθεί από το συγκεκριμένο πρότζεκτ θα γεννηθεί γρήγορα και θα είναι μπροστά από τις εξελίξεις -  μιας και η εταιρεία έχει τώρα την οικονομική δυνατότητα να επενδύσει πολύ και να επενδύσει άμεσα.

Ο ίδιος άλλωστε έχει πει ότι η ασφαλιστική εταιρεία που δεν επενδύει σοβαρά στην τεχνολογία κινδυνεύει "να μην έχει νόημα στο απολύτως εγγύς μέλλον" : "Οι πελάτες μας είναι πολύ νέοι, εικοσάρηδες και τριαντάρηδες. Πρέπει να επικοινωνούμε μαζί τους όπως επιβάλλει η σύγχρονη πραγματικότητα. Στη Eurolife έχουμε καταλάβει ότι πρέπει να ακούμε και τον πελάτη" δήλωσε πρόσφατα ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.

Διαβάστε περισσότερα: Eurolife ERB: Κανείς δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον σωστό Ασφαλιστικό Σύμβουλο

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Διαμεσολάβηση, η επιχείρηση του "ενός"

Το Ίντερνετ και τα Social Media έχουν δύναμη και για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, αποτελούν πύλη εισόδου νέων πελατών και γνωριμιών....

Close