Skip to content
Στιγμιότυπο 2017-05-26, 1.09.46 μμ

Ασφαλίσεις Ζωής 2016: Παραγωγή ανά κανάλι διανομής

kanaliaΕίδε το φως της δημοσιότητας για άλλη μια χρονιά η πάντα πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη της Επιτροπής Ζωής, Υγείας και Συντάξεων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. Μελέτη πολύ χρήσιμη για όλη την αγορά, που φέτος περιλαμβάνει ακόμη περισσότερα στοιχεία αλλά και μια ιδιαίτερα κατανοητή και κατατοπιστική σύνοψη με πίνακες (δες εδώπου προσφέρει πρόσβαση σε πολύτιμα συμπεράσματα.

Στις ατομικές ασφαλίσεις Ζωής, για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται η κυριαρχία των διαμεσολαβητών στην προώθηση σε σχέση με το bankassurance και ταυτόχρονα η υπεροχή των δικτύων αποκλειστικής συνεργασίας σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα.

Στις ομαδικές ασφαλίσεις η διαμεσολάβηση φέρνει αντίστοιχο ποσοστό με τις direct πωλήσεις και υπολείπεται το bankassurance. Στο συγκεκριμένο κλάδο τα μη αποκλειστικά κανάλια διαμεσολάβησης έχουν μεγαλύτερο ποσοστό παραγωγής από τα αποκλειστικά.

Πινακας 1 Ασφαλ Ζωης Περιοδικων Καταβολων 2016

Σημαντικό ρόλο στα νούμερα έχει η παραγωγή ασφαλίστρων μιας καταβολής η οποία ωστόσο ενσωματώνεται στο σύνολο της παραγωγής.  Ο πίνακας δεξιά δείχνει πώς κινήθηκαν τα τρία βασικά δίκτυα το 2016 στην παραγωγή ασφαλίστρων περιοδικών καταβολών. Ενδιαφέρον θα παρουσίαζε και η σύγκριση με παραγωγές παλαιότερων ετών,  ώστε να αναδειχθεί τυχόν διαφοροποίηση.

europeΕξίσου ενδιαφέρον στοιχείο είναι και τα κατά κεφαλήν ασφάλιστρα Ζωής και Ζημιών195 ευρώ στη Ζωή και 182 ευρώ κατά Ζημιών, που αποδεικνύουν εκτός όλων των άλλων, πόσο περιθώριο ανάπτυξης έχει ο κλάδος Ζωής στο μέλλον.

Το γνωστό πια σε όλους γράφημα για την παραγωγή ασφαλίστρων προς το ΑΕΠ στην Ευρώπη (για το 2015), επιβεβαιώνει περίτρανα το συμπέρασμα αυτό: Κατά μέσο όρο, 1.227€ ανά κάτοικο δαπανήθηκαν στην Ευρώπη για ασφαλίσεις Ζωής το 2015, το υψηλότερο ποσό που έχει καταγραφεί από το 2008.

Τα στοιχεία αποζημιώσεων ατομικών και ομαδικών ασφαλίσεων ζωής επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά την αξία της ασφάλισης και του συστήματος της αναδιανομής: της διάθεσης δηλαδή στους λίγους (που τα έχουν ανάγκη κάθε φορά),  των χρημάτων των πολλών που καταβάλονται ως ασφάλιστρα.

lifeΠολύτιμο στοιχείο αυτό στα χέρια κάθε διαμεσολαβητή, κατά την επικοινωνία με τους υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες. Γιατί αποδεικνύει με νούμερα αυτό που ο καθένας προσπαθεί να δείξει: την ομορφιά και την αξία της φιλοσοφίας της ασφάλισης.

Δείτε εδώ την αναλυτική μελέτη της ΕΑΕΕ για την πορεία των ασφαλίσεων Ζωής το 2016 και εδώ την συνοπτική παρουσίαση με τους εξαιρετικά κατανοητούς και κατατοπιστικούς πίνακες.

1 Comment

  1. Avatar

    Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τα links που έχετε στο κείμενο του συγκεκριμένου άρθρου για περαιτέρω ενημέρωση επί του συγκεκριμένου θέματος δεν λειτουργούν.


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *