Με μεγάλη έκπληξη λάβαμε ενυπόγραφο μήνυμα αναγνώστη, με το οποίο μας προωθούσε e-mail που φέρεται να αποστέλλεται από την εταιρεία Hellas Direct, στους πελάτες ή υποψήφιους πελάτες της. Το παραθέτουμε αυτούσιο:
Αυτό που καταρχήν προκαλεί εντύπωση, είναι ότι ελεγχόμενες για την ακρίβειά τους πληροφορίες, χρησιμοποιούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργείται η εντύπωση ότι μέρος της Διαμεσολάβησης, προβαίνει σε παράνομη πράξη, δηλαδή παρακρατεί ασφάλιστρα!
Στη συνέχεια του μηνύματος, υπονοείται και συνέργια (ή σιωπηρή ανοχή) των ασφαλιστικών εταιρειών στη “παράνομη” αυτή πρακτική, μιας και αναφέρεται ότι οι εταιρείες “αποκρύπτουν” από τον καταναλωτή, την δυνατότητα ελέγχου της ασφάλισής του.
Το συμπέρασμα δε το οποίο προκύπτει από όλο το μήνυμα, είναι ότι τα παραπάνω, αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την Hellas Direct.
Σε επικοινωνία του Underwriter με φορείς της Διαμεσολάβησης, προέκυψε πως αντίστοιχες πρακτικές, έχουν παρατηρηθεί και στο παρελθόν από την ίδια εταιρεία και όπως τότε είχε σταλεί εξώδικη διαμαρτυρία, το ίδιο προφανώς θα συμβεί και τώρα.
26 Comments
Δεν φέρεται να έστειλε! Το έχει στείλει και το διαβάζω αυτή την στιγμή στο gmail μου.
Το επιβεβαιώνω!
Απλά απαράδεκτοι.
Το έχω παραλάβει & εγώ, όπως & πλειάδα πελατών – φίλων – συνεργατών.
Περιμένουμε καλό στην αγορά μας από ανθρώπους, οι οποίοι είναι ταγμένοι , βάση των δηλώσεων τους & συμπεριφορών τους, υπέρ των ολιγοπωλίων ;
¨Οτι δε φτανει η αλεπου τα κάνει κρεμασταρια!!απλα προσβάλει ενα κλάδο και τους βάζει όλους σε ενα κουβα ,δειχνοντας πως αυτοι ειναι σωστοι και οι ασφαλιστες απατεωνες..θα ρθει και το επομενο εξωδικο μπας και στρωσουν να μη προσβάλουν ετσι ολο το κόσμο.
Ξαφνικά βρεθηεκ ο καθένας να ξυπνήσει το κόσμο ωστε να τους πει :”κοιτα εγω θα σου πω την αληθεια ..ολοι οι αλλοι ειναι απατεώνες”…’Ημαρτον κυριοι!!!
Επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δεν μου κάνει εντύπωση η συμπεριφορά. Η ιστοσελίδα θέλει να αύξηση τους πελάτες της, έτσι επιτίθεται στον ανταγωνισμό. Τίποτα καινούργιο!
Αυτό που πρέπει να δούμε όμως, είναι τι θα κάνει η εποπτική αρχή που επιτρέπει αυτή την ιστοσελίδα να λειτουργεί με τον τρόπο αυτό, και στην συνέχεια, οι ασφαλιστικές εταιρίες που συνεργάζονται μαζί της, θα συνεχίσουν να την υποστηριζόσουν. Εδώ, στην Ελλάδα, είμαστε πάντα, – “ας κάψουμε τα άγρια χόρτα και δεν πειράζει που θα καούν και τα χλωρά!” Λόγο τον μη-επαγγελματιών Ασφαλιστών φτάσαμε τον κλάδο ασφάλισης σε αυτή την κατάσταση, κάτι που είναι γνώριμο σε όλους μας.
Αυτή την στιγμή όμως στην Ελλάδα υπάρχουν πολύ αξιόλογες Ασφαλιστικές Εταιρίες (διεθνής & ενδοχωριες), Διαμεσολαβητές, Μεσίτες και Μεσιτικά γραφεία που ξέρουν πολύ καλά την δουλεία τους και δεν είναι σωστή και επαγγελματική συνεισφορά της ιστοσελίδας που μας βάφει όλους με την ίδια μπογιά!
ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ!ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΑΘΕΜΙΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΥΟ ΟΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΔΩ.ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ HELLAS DIRECT ΘΑ ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ INTERAMERIKAN ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ANYTIME ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΠΩΛΗΣΗΣ.ΑΛΛΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΜΕ ΘΕΜΙΤΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΔΙΑ ΑΥΤΗ.ΩΣ ΠΟΤΕ ΚΥΡΙΟΙ?ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟΥ SOLVENSY 2 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΟΔΗΓΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ………………..
ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ!ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΑΘΕΜΙΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΥΟ ΟΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΔΩ.ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ HELLAS DIRECT ΘΑ ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ INTERAMERIKAN ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ANYTIME ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΠΩΛΗΣΗΣ.ΑΛΛΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΜΕ ΘΕΜΙΤΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΔΙΑ ΑΥΤΗ.ΩΣ ΠΟΤΕ ΚΥΡΙΟΙ?ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟΥ SOLVENSY 2 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΟΔΗΓΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ………………..
ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!!!!!!
Εδώ δεν χρειάζεται εξώδικο αλλά να διερευνηθεί αν στοιχειοθετείται μύνηση συκοφαντικής δυσφήμισης μια που το κείμενο στοχοποιεί το σύνολο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
Δεν συζητάμε βέβαια οτι έχει ξεφτυλίσει τον κώδικα δεοντολογίας που υποτίθεται οτι έχουμε μεταξύ μας.
Συμφωνώ για την διερεύνηση μήνυσης.
Αναρωτιέμαι, αν μόνο αυτή η πρακτική (τα ενημερωτικά e-mail της “αλήθειας”) ή και τα εξωφρενικά χαμηλά ασφάλιστρα, που σε κάποιες περιπτώσεις έχω διαπιστώσει ότι προσφέρει η Η.D., μπορούν να θεωρηθούν αθέμιτος ανταγωνισμός. Αλήθεια, τι υπηρεσίες, εκτός από τα ενημερωτηκά μηνύματα, μπορεί να προσφέρει μια εταιρία και σε τι βαθμό θα μπορεί να καλύψει τις απαιτούμενες αποζημιώσεις, όταν εισπράτει 50% ή λιγότερο ενός λογικού ασφάλιστρου;
Μήπως κάποια στιγμή να αντιδράσουν τα όργανα και να κατατεθεί μια αγωγή για επαγγελματική Δυσφήμιση και οχι απλά ένα ξώδικο ??
εν τω μεταξύ, όπου άρθρο με απατεωνιές απο κάτω η διαφήμιση τους.
βλέπε εδώ
http://www.asfalisinet.gr/%CF%80%CF%89%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC-%CE%B1%CF%83/
ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΟΥΝ ?
Στο σχόλιο αυτό του αναγνώστη να επισημάνουμε επειδή χρησιμοποιεί το link μας , προφανώς δεν γνωρίζει πως λειτουργεί η διαφήμιση στο internet .
H διαφήμιση είτε είναι της Google είτε απευθείας στο site διαμοιράζεται σε διάφορες θέσεις είτε στα ποστ είτε στις σελίδες . Και δεν επιλέγει ο διαφημιζόμενος συγκεκριμένα άρθρα.
Ετυχε την ώρα που κλικαρε στο αρθρο αυτό να εμφανιστεί αυτή η διαφήμιση . Αν έκανε ένα update θα έβλεπε ίσως μια άλλη διαφήμιση . Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που ήταν οποιοσδήποτε διαφημιζόμενος είτε απευθείας στο site, είτε μέσω της google.
Αυτά προς διευκρίνηση για αποφυγή παρερμηνειών είτε για την σελίδα μας είτε για τον οποιοδήποτε διαφημιζόμενο …
Ευχαριστώ
Δεν έκλεισε ακόμα αυτό το μαγαζάκι ;;
ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΑΥΤΕΣ , ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΙΛ ΟΜΩΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΩΣΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ (ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ…. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ??? ΟΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ Ή ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΜΟΛΙΣ ΕΚΤΥΠΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ?) ΒΕΒΑΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ!!!! ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΟΤΑΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΑΣΤΑ….. ΑΡΑ ΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ????ΑΠΟΡΩ…. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ…. ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ…. ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ E-MAIL…ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΥ (ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΙΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ…..)
Η ένωση ασφαλιστών ή η ομοσπονδία ,γιατί δεν κάνει κάτι;;;;
Εχει ενημερωθεί;;;; ΕΕΕΕΕΕΕ
Το άσχημο είναι οτι μας βάζει όλους στο ίδιο καλάθι.
Οπως λέει και ο αξιότιμος κος Ταμβάκης – πόσες φορές πληρώσαμε τα ασφάλιστρα ώστε να είναι ασφαλισμένος ο πελάτης και εξώφλησε στο τέλος του μήνα.
Η προσωπική εξυπηρέτηση στη διαμεσολάβηση δεν θα πεθάνει ποτέ.
Ολες οι διαδυκτιακές εταιρείες ζητούν 15 ημέρες μπροστά τα ασφάλιστρα.
Αντε χαίρετε
Αποφεύγω να σχολιάσω τέτοιες πρακτικές από την συγκεκριμένη εταιρεία, η οποία στο παρελθόν έχει παρακάμψει τους διαμεσολαβητές οι οποίοι αν δεν υπήρχαν η Ασφαλιστική Βιομηχανία στην χώρα μας δεν θα είχε το μέγεθος παραγωγής που έχει τώρα.
Στηρίζουμε τις Ασφαλιστικές οι οποίες σέβονται τον αγώνα των διαμεσολαβητών…
Ρε παιδιά, κατευθείαν όλοι να μιλήσουμε για μηνύσεις και εισαγγελείς! Συμφωνώ οτι αφήνει άσχημα υπονοούμενα, οτι αποτελεί κατάπτυστη πρακτική. Η πάγια ελληνική επιχειρηματολογία. Έλα σε μένα επειδή ο άλλος είναι χειρότερος και όχι επειδή εγώ είμαι καλύτερος…
Θέλω να ξέρω όμως που λέει ψέμματα. Θέλω υπεύθυνα να βγει κάποιος από εσάς τους συναδέλφους και να ορκιστεί οτι πρώτη φορά την ακούει την πρακτική της μη απόδοσης των ασφαλίστρων!
Δεν υπερασπίζομαι την HD, αλλά και η υποκρισία έχει όρια.
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ κ’ Γκοροβέση. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ Κ Ο κ’ ΤΑΜΒΑΚΗΣ. ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΤΣΙ ΧΑΛΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΚΑΝΕΝΑΝ…. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΚΑΙ ΙΕΡΟ …. ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΔΟΠΑΤΗΘΕΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΥΠΟΣΧΕΤΙΚΕΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ….. ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ….
Πρός Κο Μιχάλη
πείτε μας παρακαλώ οταν έρχεται ο πελάτης και σου λέει δεν μπορώ τώρα αλλα΄στο τέλος του μήνα,εσείς προσωπικά τι κάνετε ;; τον διώχνετε και ακυρώνετε το συμβόλαιο;; και αν είναι ζωϊκό συμβόλαιο;;;
γράφετε όμως οτι η ασφάλιση είναι σπουδαία και ιερά, (συμφωνώ μαζί σας ). Θα ήθελα πραγματικά την γνώμη σας ,διότι 18 έτη που κάνω την ασφαλιστική διαμεσολάβηση θα ήθελα να ακούσω κάτι άλλο.
Μήπως κάνω κάτι λανθασμένα.
Με εκτίμηση
α);Παρακαλώ να εξηγήσετε κε Γκοροβέση τι εννοείτε με την φράση – θέλω να ξέρω ομως που λέει ψέμματα- ποιός λέει τα ψέμματα και τι ψέμματα λέει.
β)ποιός μίλησε για πρακτική μη απόδοσης ασφαλίστρων;;
Καλησπέρα σας.
Είχα λάβει και εγώ αυτό το email και αμέσως έκανα καταγγελία στην τράπεζα της Ελλάδος πριν 6 μήνες περίπου.
Απλά η τράπεζα κοινοποίησε την καταγγελία μου με αριθμό πρωτοκόλλου στην Hellas Direct και η Hellas Direct με τη σειρά της επικοινώνησε μαζί μου προσβεβλημένη από την κίνηση μου.
Ανταλλάξαμε μερικά email αλλά αυτό ήταν.
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει και η εποπτική αρχή που δεν κάνει κάτι ως προς την συμμόρφωση.
1. Όταν ο κλάδος των Ασφαλιστικών διαμεσολαβητών παραδεχτεί οτι υπάρχει ένα (σημαντικό) ποσοστό που κάνει απατεωνιές και αμαυρώνει ΟΛΟΥΣ τους ασφαλιστές αλλά ταυτόχρονα οι ασφαλιστές ΚΑΝΟΥΝ κάτι για αυτό, θα είναι μια καλή αρχή για να δει ο κόσμος τους ασφαλιστές με άλλο μάτι. Μέχρι τότε, στρουθοκαμηλίζουμε όλοι…
2. Το Internet είναι ένα μέσο ασφάλισης, είτε ως εταιρία είτε ως διαμεσολάβηση, ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ! Η internet εταιρίες/μεσιτικές είναι ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΕΣ γιατί έχουν μάθει να χρησιμοποιούν high end διαδικασίες και μέσα, άρα, σκέφτονται πιο πολύπλευρα από το μέσο ασφλαλιστή. Όταν κάτι δε μπορείς να το αντιμετωπίσεις με τα ίδια μέσα, ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΟΥ! Πούλα την ΑΞΙΑ σε αυτό που κάνεις, τόσο απλά…άλλαξε τρόπο δουλειάς! ΑΛΛΑΞΕ ΓΕΝΙΚΑ! Το κλάμα δε βοηθάει, σε πάει πίσω…
3. Η HD έβγαλε και ασφάλιση κατοικίας με ασφάλιστρο σχεδόν 0,90 στα χίλια, με περιεχόμενο μέσα! Αν αρχίζει ξαφνικά να γράφει ασφάλιστρα σοβαρά και να δηγμιουργεί χαρτοφυλάκιο, πού θα είναι η δικαιολογία του κλάδου οτι “ο έλληνας δεν έχει ασφαλιστική συνείδηση για αυτό δεν ασφαλίζεται”; Υπάρχει εδώ και χρόνια ασφαλιστήριο από (ελληνική) ασφαλιστική με τιμολόγιο 1 στα χίλια, γιατί δεν το πουλάτε και το πουλάει σα λουκούμι ιντερνετική μεσιτική;
Ξυπνήστε!! Αλλάξτε!! Λάβετε δράσεις!! ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΕΊΤΕ! Αλλιώς θα εξαφανισθείτε! Ο Νόμος της Ζωής….καληνύχτα και καλή τύχη σε όλους!!
Εσύ που την υποστηρίζεις, εύχομαι να μην την έχεις στο αμάξι σου, γιατί αν τρακάρεις, όπως εγώ τράκαρα και έπαθα ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ που πήρα τηλέφωνο και μου λένε θα κάνουμε από το τηλέφωνο τη δήλωση ατυχήματος, τότε θα πάρεις χαμπάρι πόσο ΓΕΛΟΙΑ εταιρεία είναι, και ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ κοροιδευει τον πελάτη. Έχετε γίνει όλοι μάγκες επειδή νομίζετε ότι γλιτώνετε 3-4€ στην ασφάλεια αλλά μετά τα πληρώνετε πολλαπλάσια.
Μπορεί κάποιος να μου πει αν η Hellas Direct (αυτή που αναφέρεστε) είναι η 4DIRECT HELLAS ?? Σας ευχαριστώ
Οι άλλες ασφαλιστικές κρατάνε ασφάλιστρα από τους πελάτες τους και τους “εκμεταλλεύονται”… ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ και πρεπει ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ από το τηλέφωνο, να τραβήξει φωτογραφίες, να συμπληρώσει έντυπα, να κάνει να δείξει… ακόμα και αν είναι τραυματίας μπορεί να μην έρθει κανένας… ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΚΑΤΑΚΡΑΤΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ;
Ευτυχώς που αυτοί είναι χουβαρντάδες και τα δίνουν όλα για τον πελάτη! Ντροπή…