Το Content Marketing δοκιμάζει η EUROLIFE ERB για την προώθηση των προϊόντων της

6 Μαΐου 2015

Με ενδιαφέρον παρακολουθούμε από το ξεκίνημά του το νέο εγχείρημα της EUROLIFE ERB Ασφαλιστικής με τίτλο "Ας μιλήσουμε".

Σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για έναν τόπο συνάντησης όλων όσοι συμφωνούν πως η ζωή είναι για να τη ζεις, όχι να την παρακολουθείς, επιλέγουν να βλέπουν τη θετική πλευρά των πραγμάτων, αντιμετωπίζουν με υπευθυνότητα και αποφασιστικότητα τις δυσκολίες και ασπάζονται τις «καλές συνήθειες» της προνοητικότητας και του προγραμματισμού, οι οποίες είναι απαραίτητες για καλύτερη ποιότητα ζωής.

Ουσιαστικά είναι ένα online περιοδικό ποικίλης ύλης, το οποίο εστιάζει κυρίως σε χρήσιμα θέματα γύρω από την ζωή, την καθημερινότητα, την υγεία και τον άνθρωπο. Παράλληλα, αποτελεί ένα φιλόδοξο εγχείρημα Marketing το οποίο επιχειρεί να συστήσει τα προϊόντα της εταιρείας στους καταναλωτές αφού πρώτα τους παρουσιάσει την ανάγκη. Το πρόβλημα δηλαδή στο οποίο δίνει λύση το εκάστοτε προϊόν.

Αυτός ο τρόπος προώθησης είναι γνωστός στο Internet με την ονομασία "Content Marketing", δηλαδή προβολή της εταιρείας μέσω χρήσιμων για τον αναγνώστη κειμένων.

Για παράδειγμα, σε πρόσφατο άρθρο η εταιρεία αναφέρεται στις δυσκολίες που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι Έλληνες γονείς για την χρηματοδότηση των σπουδών των παιδιών τους. Το άρθρο παρουσιάζει ορισμένους ρεαλιστικούς τρόπους χρηματοδότησης των σπουδών, όπως η ρευστοποίηση των περιουσιακών στοιχείων, και παράλληλα ανάμεσα στις διαθέσιμες λύσεις παρουσιάζει και το πρόγραμμα Value Σπουδές.

Πρόκειται για έναν έξυπνο τρόπο προβολής, ο οποίος είμαστε βέβαιοι πως θα έχει συζητηθεί στα Marketing meetings πολλών Ασφαλιστικών εταιρειών ωστόσο μέχρι και σήμερα δεν είχαμε δει να επιχειρείται. Δεν πρόκειται άλλωστε για ένα εύκολο project. Το κόστος για το στήσιμο της σελίδας, την παραγωγή των κειμένων και την προώθησή στους καταναλωτές δεν είναι αμελητέο. Κάθε άλλο. Παράλληλα, το μεγάλο ζητούμενο για το εγχείρημα είναι το κατά πόσο οι όγκοι της παραγωγής του θα μπορούν να συντηρήσουν το κόστος λειτουργίας του.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζουν συγχαρητήρια στο τμήμα Marketing της EUROLIFE για την κινητικότητα και την τόλμη του, και ασχέτως από την εμπορική έκβαση του project, η μεγάλη εμπειρία που θα αποκομίσει είναι δεδομένη.

Δείτε ορισμένα από τα ενδιαφέροντα θέματα του portal "Ας μιλήσουμε":

 

asmilisoume1

 

asmilisoume2

 

asmilisoume3

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Crisis Management Roadshow από την HDI-Gerling Hellas σε Αθήνα και Κωνσταντινούπολη

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Roadshow του ελληνικού υποκαταστήματος της HDI-Gerling για τα ασφαλιστικά προϊόντα Διαχείρισης Κρίσεων. To Roadshow, στο...

Close