Skip to content

Άψογη Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

Live Online Training
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

02 (Πέμπτη) Μαρτίου 2023
Εγγραφείτε Τώρα και επωφεληθείτε με 20% έκπτωση 

 

H Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση είναι η Πρώτη εντύπωση που λαμβάνει ο πελάτης σχετικά με την Εξυπηρέτηση που μπορεί να του προσφέρει μια Εταιρεία / Οργανισμός.

Έτσι υπάρχουν 2 επιλογές, να Εντυπωσιάσεις ή να μείνεις Αδιάφορος!

Μέσα από αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα μάθουν:

  • Πώς να αλλάξουν την στάση τους (attitude) κατά την τηλεφωνική επικοινωνία και να εντυπωσιάζουν. 
  • Όλα τα εργαλεία, τεχνικές και μεθόδους που χρειάζονται για να κερδίζουν τον Πελάτη διασφαλίζοντας την Άψογη Εξυπηρέτηση του.
  • Πώς να εφαρμόζουν τεχνικές και μεθόδους για την αντιμετώπιση θυμωμένων, αναστατωμένων και παραπονεμένων πελατών.
  • Μετατρέπουν την Επικοινωνία τους από Αρνητική σε Θετική.

Κάντε την Εγγραφή σας Τώρα!

H Εκπαιδεύτρια Επαγγελματικής Κατάρτισης Βασιλική Χριστοφή, είναι Πτυχιούχος στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία με 11ετή πείρα και έχει επιλεχθεί από πληθώρα Εταιρειών για να εκπαιδεύσει προσωπικό 1ης Γραμμής με στόχο την βελτίωση του Επιπέδου Εξυπηρέτησης και Ικανοποίησης των Πελατών.

Κάντε κλικ εδώ και δείτε: Πως να Επιλέξετε τον Εκπαιδευτή/τρια

Γνώμες Πελατών για την Βασιλική Χριστοφή μπορείτε να βρείτε εδώ.


Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *