Skip to content

ΑΡΤ: Επαγγελματική Γραπτή και Τηλεφωνική Επικοινωνία

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά στις 22 Μαρτίου μέσω ειδικής web – πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της Επιχείρησης έχει η επικοινωνία με Πελάτες, Προμηθευτές, Συναδέλφους, Υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.

Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, Στελέχη επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρείας.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής επικοινωνίας, η παρουσίαση των καλών πρακτικών τηλεφωνικής επικοινωνίας, των βημάτων σύνταξης ενός επαγγελματικού email ή επιστολής, καθώς και σχετικών Εργαλείων που θα δοθούν άνευ επιπλέον κόστους.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του online σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός μίας εβδομάδας από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Στα Στελέχη όλων των βαθμίδων της Επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε Πωλητές, Γραμματείς, Στελέχη του customer service, των προμηθειών, του λογιστηρίου, καθώς και σε Υπαλλήλους call centers.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Μέσω Role Playing θα μάθουν να εντοπίζουν τα λάθη που γίνονται στην τηλεφωνική Επικοινωνία, ώστε να βελτιωθούν
  • Θα συντάσσουν ποιοτικότερα επαγγελματικά έγγραφα
  • Θα συντάσσουν αποτελεσματικότερα Δελτία Τύπου
  • Θα ενημερωθούν για τη σχετική Τεχνολογία & Εφαρμογές
  • Θα ασκηθούν μέσω Case Studies στη σύνταξη επιστολών / emails για:
    • Διαχείριση δυσαρεστημένων Πελατών
    • Επικοινωνία με Προμηθευτές που ζητούν αύξηση τιμών
    • Διαχείριση υπολοίπου με Πελάτες
    • Επικοινωνία με Τράπεζες
    • Προώθηση Προϊόντων
    • Θέματα HRM

Μετά τη σύνταξη τους από τους συμμετέχοντες και τον σχετικό σχολιασμό, θα παρουσιαστούν σχετικά πρότυπα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Α. ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Α1. Διάγνωση γράφουμε σωστά

Α2. Η Ποιότητα στην Επικοινωνία

Α3. Τεχνολογία – Οργάνωση

Β. ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Β1. Βασικές Αρχές της Τηλεφωνικής Επικοινωνίας

Β2. Άνοιγμα Επικοινωνίας

Β3. Εισαγωγή στο Θέμα

Β4. Κλείσιμο Επικοινωνίας

Β5. Ειδικά Θέματα

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Γεώργιος Βάβουλας

ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε Συστήματα Οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας. Έχει εμπειρία στην Oργάνωση των Eπιχειρήσεων χρησιμοποιώντας Εφαρμογές που καθιστούν το Σύστημα των Λειτουργικών Διαδικασιών απλό, ευέλικτο και αποδοτικό. Διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών Στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, σε Οργάνωση Γραφείου και Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης Δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών και Επικοινωνίας.
Ιωάννης Κριτσωτάκις

Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στην Επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων στην Επικοινωνία και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις – Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία).

Κόστος Συμμετοχής

Κόστος Σεμιναρίου: 390 ευρώ.
Έκπτωση 25% για τη συμμετοχή στο online σεμινάριο
(τελικό κόστος: 290 ευρώ)
.

Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται

– Παρουσίαση του σεμιναρίου “Επαγγελματική, Γραπτή και Τηλεφωνική Επικοινωνία”, σε ηλεκτρονική μορφή
– Δείγματα επιστολών στην Eλληνική και Aγγλική γλώσσα.
– Εργαλεία σύνταξης επιστολών
– Βεβαίωση Παρακολούθησης
– Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
– On line υποστήριξη επί ένα έτος

Για δήλωση συμμετοχής πατήστε εδώ.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *