Skip to content

“Ένα πολύ σημαντικό μέρος της παραγωγής μας απειλείται”

  • Με την εφαρμογή Be in Life για tablet, ο Σύμβουλος σχεδιάζει το προϊόν σχεδόν μαζί με τον πελάτη, ανακαλύπτοντας το επενδυτικό ή ασφαλιστικό του προφίλ μέσω ερωτηματολογίου.
  • Στα επενδυτικά προϊόντα τον καθοδηγεί να δει το συνολικό ποσό απόδοσης μετά από κάποια έτη με βάση συγκεκριμένους παράγοντες που μπορεί να αλλάζει: πόση διάρκεια επιθυμεί, πόσες τακτικές και έκτακτες καταβολές θα καταθέτει, τι απόδοση θέλει και τι συχνότητα πληρωμών. Στα προγράμματα υγείας, ο πελάτης μπορεί να διαμορφώσει το πρόγραμμά του όπως ακριβώς το επιθυμεί ο ίδιος, μέσα από 80 διαφορετικούς συνδυασμούς. Συμπληρώνει με τη βοήθεια του Συμβούλου τη θέση νοσηλείας που θέλει, το επιθυμητό κεφάλαιο κάλυψης και το εκπιπτόμενο που θέλει και υπολογίζει το αντίστοιχο ασφάλιστρο. Η εφαρμογή περιλαμβάνει την δυνατότητα άμεσης τιμολόγησης, σύγκρισης τιμών και λύσεων και ακόμη, έτοιμες ερωτήσεις που μπορεί να υποβάλει ο Σύμβουλος, αλλά και πιθανές απαντήσεις σε ενδεχόμενες «δύσκολες» ερωτήσεις του υποψήφιου πελάτη.
  • Ένα πολύ σημαντικό μέρος της παραγωγής μας απειλείται. Το 38% της παραγωγής μας είναι αστική ευθύνη στον κλάδο του αυτοκινήτου. Δεν θέλουμε να τη χάσουμε. Ενδεχομένως όμως φέτος να είναι αν όχι η τελευταία, μια από τις τελευταίες χρονιές που μπορούμε να υπολογίζουμε στην υποστήριξη που μπορεί να προσφέρει ο κλάδος αυτοκινήτου στον τζίρο, αλλά κυρίως στην κερδοφορία της εταιρείας μας. Άρα, κάτι πρέπει να αλλάξουμε. Τι είναι αυτό;
  • Είναι πάρα πολύ απλό. Δεν θα σταματήσουμε να προσφέρουμε τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου. Είναι μέρος των βασικών αναγκών του πελάτη. Αλλά πρέπει να προχωρήσουμε και πιο πέρα. Στο Be Happy, το Be Open, το Be Smart. Προς τα εκεί θα πάει ο κόσμος και πρέπει να τους συμβουλεύσουμε.
  • Και όχι μόνο να τους συμβουλεύσουμε, αλλά να τους εκπαιδεύσουμε. Να τους εκπαιδεύσουμε ότι το φτηνό, είναι ακριβό! Να μην ξεκινάμε από τα 600 ευρώ και στη συνέχεια να πηγαίνουμε με αυξήσεις 10% και 11% το χρόνο. Το φθηνό, είναι ακριβό.
  • Το συνταξιοδοτικό ζήτημα, είναι παγκόσμιο. Το ζούμε εδώ στην χώρα μας με πολύ πιο έντονο τρόπο για λόγους που δεν είναι η ώρα τώρα να αναλύσουμε. Αλλά είναι μια τεράστια ανάγκη των συμπολιτών μας. Και εμείς έχουμε δώσει την απάντηση. Έχουμε δώσει μια πολύ ωραία απάντηση σε μια εξαιρετική συνεργασία που ξεκινήσαμε με την Alpha Trust. Μέσα από όλους αυτούς τους διαχειριστές μπορούμε να επιλέγουμε και να δημιουργούμε χαρτοφυλάκια. Χαρτοφυλάκια τα οποία σήμερα έχουν στα χέρια τους ως υπηρεσία κάποιοι από τους πλουσιότερους ανθρώπους αυτού του κόσμου. Αυτό το φέρνουμε στον πελάτη στην International Life με 50 ευρώ το μήνα. Αγοράσαμε το χαρτοφυλάκιο της CNP, θα ανακοινωθεί επισήμως για λόγους τυπικούς στις αρχές Ιουνίου.
  • Πιστός πελάτης είναι εκείνος που επιλέγει συνειδητά να αγοράσει υπηρεσίες από την ίδια εταιρεία ανεξαρτήτως της τιμής τους. Η τιμή δεν είναι η μόνη παράμετρος. Του προσφέρεται η ίδια υπηρεσία σε καλύτερη τιμή και εκείνος μένει πιστός στην μέχρι τώρα εταιρεία του γιατί μας πιστεύει. Γιατί μας σέβεται, γιατί τον έχουμε σεβαστεί. Μας διαφημίζει στους φίλους του. Αυτός είναι ο πιστός πελάτης. Οι πιστοί πελάτες είναι αυτοί που δεν φεύγουν. Που δεν θα φύγουν για 10, για 15, για 20 ευρώ στο τιμολόγιο αυτοκινήτου.
  • Θέλουμε να πάμε σε συμβουλευτικές υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας. Πώς θα το καταφέρουμε αυτό; Θα το κάνουμε με εσάς, με το Agency. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Αλλά πρέπει να μας παρακολουθήσετε. Πρέπει να κάνουμε μαζί την αλλαγή, πρέπει να οδηγήσουμε μαζί αυτή την εταιρεία στην επόμενη μέρα και πρέπει αυτό να το κάνουμε σε σύντομους χρόνους. Να ασφαλίσουμε την περιουσία των υποψήφιων πελατών. Τι άλλο μπορεί να έχει μέλλον;
  • Η εταιρεία συνέχισε ένα δρόμο που ξεκίνησε ο Γιάννης αναλαμβάνοντας Διευθύνων Σύμβουλος τα τελευταία μόλις 2.5 χρόνια. Συνέχισε να επενδύει σε 2 πράγματα που είναι εξαιρετικά σημαντικά. Ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογία. Ξέρετε πόσα στελέχη νέα ήρθαν στην εταιρεία μας τους τελευταίους 18 μήνες μόνο για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του Agency System; Εβδομήντα ένα στελέχη.
  • Γιατί το κάναμε αυτό; Το κάναμε για έναν πολύ απλό λόγο, γιατί ξέρουμε ότι την διαφορά θα την κάνουμε με τους ανθρώπους. Ότι για να δώσουμε τα εργαλεία εκείνα που χρειάζονται οι πελάτες μας, που χρειάζονται οι συνεργάτες μας, που χρειάζεστε εσείς, θα πρέπει να φέρουμε την αφρόκρεμα μέσα. Θα πρέπει να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά. Θα πρέπει να είμαστε άριστοι, για να γίνετε και εσείς άριστοι.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *