Skip to content

Γ. Καντώρος: “Σε 2-3 χρόνια η Interamerican θα είναι μια άλλη εταιρεία”

Σε δύο δεδομένα εστίασε την ομιλία του προς τους περίπου 300 συγκεντρωμένους Συνεργάτες στην ετήσια βραδιά βραβεύσεων της Interamerican ο Γιάννης Καντώρος την Πέμπτη το βράδυ. 

Ρεπορτάζ: Χριστίνα Μωράκη

Πρώτον, «στο γύρισμα της σελίδας στην Ελλάδα». Στο ότι η οικονομία πάει καλά,  ότι υπάρχουν δουλειές, ότι τα νοικοκυριά έχουν εισοδήματα, γιατί  όπως είπε, παρά τα «θρυλούμενα περί φτώχιας» δεν βλέπει να υπάρχουν ακυρώσεις στο χαρτοφυλάκια όχι μόνο της Interamerican,  αλλά και γενικότερα στην αγορά. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ρευστότητα, υπάρχει ανάπτυξη και όπου υπάρχει ανάπτυξη υπάρχει και ασφάλιση, γιατί χωρίς αυτήν δουλειές δεν γίνονται.  Υπάρχει η κλιματική κρίση και το 85% των ανασφάλιστων κατοικιών , υπάρχει το 90% που επαναπαύεται στο ΕΣΥ, υπάρχουν χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις χωρίς ομαδική ασφάλιση.  Πρόκειται για ένα παράθυρο ευκαιρίας, είπε χαρακτηριστικά, το οποίο όπως άνοιξε, έτσι θα κλείσει. H χώρα αυτή τη στιγμή μπορεί να κάνει τα όνειρά μας πραγματικότητα. Είναι περισσότερο δικό μας θέμα, παρά θέμα του περιβάλλοντος, δήλωσε. 

2. Η ψηφιοποίηση έχει προχωρήσει πέρα από τη γρήγορη έκδοση συμβολαίου & αποζημίωσης ή από το αυτόματο underwriting. Αυτά είναι πλέον δεδομένα. Η ψηφιοποίηση αφορά τα πάντα, είναι επανάσταση που αφορά όλους και όλα.  

Αφορά τους γιατρούς, αφορά τους δικηγόρους, αφορά τους Διευθύνοντες Συμβούλους. Όλα όσα κάναμε και θα κάνουμε. Ειδικά οι δουλειές γραφείου, οι λεγόμενες white-collar εργασίες, είναι στο στόχαστρο αυτής της τεχνολογικής επανάστασης. Η οποία έχει ένα χαρακτηριστικό. Προχωρά πάρα πολύ γρήγορα. Τα μηχανήματα μαθαίνουν με εκθετικό ρυθμό, γίνονται εξυπνότερα, πιο αποδοτικά, μέρα με τη μέρα κάνουν τα πράγματα καλύτερα και αποδοτικότερα, με μεγαλύτερη ευφυΐα. Πολλοί λένε ακόμη και με συναισθηματικό τρόπο, κάτι που δεν μπορούν να το εξηγήσουν, αλλά κάπως έτσι γίνεται. 

Άρα πρέπει όλοι να ετοιμαστούμε τα επόμενα χρόνια για ένα πολύ διαφορετικό τοπίο στις ασφαλίσεις. Η δουλειά μας θα αλλάξει.

Αυτό που δεν θα αλλάξει είναι ότι οι άνθρωποι θέλουν να μιλάνε με ανθρώπους,  όχι με ρομπότ, συνέχισε. Για δουλείες ρουτίνας, ναι, θέλουν τις μηχανές, αλλά για κάτι σοβαρότερο, θέλουν να μιλήσουν με έναν άλλον άνθρωπο. Αυτή η ανάγκη δεν αντικαθίσταται, αυτός είναι ο ρόλος των ασφαλιστών. Όλα τα υπόλοιπα όμως, θα αλλάξουν χρόνο με το χρόνο.

Τα καλά νέα είναι ότι η Ιντεραμέρικαν είναι μια εταιρεία που αγαπά την τεχνολογία και τις αλλαγές, που αμφισβητεί συνέχεια τον εαυτό της. Όταν ο ίδιος εισήλθε είχε ένα δίκτυο, το agency, και πούλαγε κυρίως επενδυτικά προϊόντα με βασικό προϊόν την ασφάλιση ζωής. Στις γενικές ήταν εκτός δεκάδας. Σήμερα είναι η μεγαλύτερη στις Γενικές με 1 εκατ. πελάτες. 

Είναι μία εταιρεία λοιπόν που συνέχεια αμφισβητεί και συνέχεια αλλάζει τον εαυτό της. Και είναι μία εταιρεία που θα πρωταγωνιστήσει στις τεράστιες αλλαγές που έρχονται. Σε δύο με τρία χρόνια από τώρα η Interamerican θα είναι μία εντελώς διαφορετική εταιρεία.  Την ανθρώπινη επαφή δεν μπορούμε να την αντικαταστήσουμε και εκεί είναι ο δικός μας ρόλος, σε αυτήν θα επενδύσουμε – δηλαδή σε εσάς, στους ανθρώπους μας. Όλα τα υπόλοιπα όμως, θα αλλάξουνριζικά. Εδώ θα είμαστε. Σημειώστε τη σημερινή ημερομηνία και ας δώσουμε ένα ραντεβού σε 2-3 χρόνια από τώρα. Θα είναι πάρα πολύ διαφορετικά. Σας το λέω. Οπότε buckle up and enjoy the ride.” (προσδεθείτε και απολαύστε τη βόλτα – αμερικάνικη έκφραση για τη βόλτα με το τρενάκι του λούνα παρκ).

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *