Skip to content

Η πανδημία ανέδειξε την ανάγκη για αναβάθμιση του σύγχρονου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Η κρίση του τελευταίου έτους έφερε στην επιφάνεια πολλές παθογένειες σχετικά με το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, αλλά και πολλές ευκαιρίες καθώς ο κόσμος διαπίστωσε ότι η Υγεία μπαίνει σε πρώτη προτεραιότητα. Οι επαγγελματίες πέρασαν και περνούν πολλές δυσκολίες με πτώση παραγωγική και εισοδηματική.

Του Φυτούση Μιχάλη

Ωστόσο, έκανε την εμφάνισή της και η ανάγκη για αναβάθμιση του σύγχρονου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Να μάθει να επικοινωνεί με τον πελάτη του από απόσταση, να μάθει να εκπαιδεύεται από απόσταση και να συνεργάζεται με την εταιρία από απόσταση. Αυτή η κατάσταση έκανε το σύγχρονο ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να γίνει πιο digital και να πλησιάσει στο πώς θα γίνεται το επάγγελμα μελλοντικά.

Υπάρχει, όμως, ένα τεράστιο κενό και μια σύγχυση. Η απόσταση αυτή απέδειξε ότι τελικά ο ασφαλιστής μπορεί να είναι ακόμα πιο κοντά στον πελάτη του με όλα τα καταπληκτικά μέσα που έχει στη διάθεση του όπως τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και οι πλατφόρμες επικοινωνίας, όπως το Viber, Messsenger, Whatsapp κτλ. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, όμως, παραμένει επιφυλακτικός με αυτά τα μέσα φοβούμενος ότι αλλάζει τη φύση του επαγγέλματος, το οποίο, όμως, νομοτελειακά θα αλλάξει, όπως έγινε με όλα τα επαγγέλματα στην ιστορία. Το θέμα είναι αυτή η αλλαγή να γίνει ομαλά, ώστε να μπορέσει να συνεχίσει και να εξελιχθεί.

Τι λείπει, όμως, από αυτή την εξίσωση; Λείπει το Personal Branding. Γιατί να επιλέξει εμένα; Που μπορεί να με βρει; Πώς είμαι; Που φαίνομαι; Πώς είναι το γραφείο μου;

Η απάντηση στα ερωτήματα αυτά έρχεται μέσα από την παρουσία που μπορεί να έχει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μέσα από τα Social Media. Ένα δυνατό και ποιοτικό προφίλ με συχνή παρουσία στα μέσα μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα τη δραστηριότητα σε παραγωγή και στελέχωση. Πώς μπορώ να προσεγγίσω ένα νέο να συνεργαστεί μαζί μου αν δεν του δίνω τη δυνατότητα να πάρει και πρώτη γεύση από το mindset που έχω πάνω στη δουλειά μου. Που θα βρει τις κριτικές μου όπως ακριβώς και με ένα εστιατόριο. Πώς θα μιλάω την ίδια γλώσσα με τους μελλοντικούς πελάτες μου, οι οποίοι είναι όλοι συνδεδεμένοι. Εγώ που είμαι;

Ειδικά στις εποχές αυτές όπου ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος ανάμεσα σε ασφαλιστές, τράπεζες και πλατφόρμες, ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσει ένας επαγγελματίας είναι η προσωπικότητα του. Μόνο μέσα από τα Social Media μπορεί να απευθυνθεί σε χιλιάδες κόσμο ταυτόχρονα και να αλληλεπιδράσει μαζί τους όχι απαραίτητα για να πουλήσει, αλλά και για να εκπαιδεύσει στις ασφαλιστικές έννοιες το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Το ασφαλιστικό λογισμικό λοιπόν χρειάζεται αναβάθμιση. Πρέπει ο καθένας να αναδείξει τις αξίες, τις οποίες πρεσβεύει γιατί ναι μεν ο κόσμος συνειδητοποίησε ότι η Υγεία είναι το πιο σημαντικό, αλλά συνειδητοποίησε επίσης ότι μπορεί και να αγοράζει με κλειστά τα μαγαζιά.

Και αυτό κάτι δείχνει και για το δικό μας ανθρωποκεντρικό επάγγελμα.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *