Skip to content

Η AXA ενημερώνει για τον κορονοϊό: Μένουμε σπίτι

#MenoumeSpiti
Μένουμε στο σπίτι μας και συνεχίζουμε τις εμπορικές συναλλαγές μας με ασφάλεια

  • Αποφεύγουμε να επισκεπτόμαστε ένα κατάστημα ή μία εταιρεία
  • Επιλέγουμε την τηλεφωνική ή ηλεκτρονική συνομιλία
  • Επισκεπτόμαστε τα websites των εταιρειών και ενημερωνόμαστε μέσω αυτών
  • Κάνουμε τις πληρωμές μας ηλεκτρονικά
  • Εάν πρέπει να επισκεφθούμε κάποιο κατάστημα τηρούμε τις οδηγίες των κρατικών φορέων

Στην ΑΧΑ κάνουμε τις συναλλαγές μας από το σπίτι μας με ασφάλεια.

1.Επισκεπτόμαστε το www.axa.gr για να:

  • Βρούμε έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή στην περιοχή μας
  • Βρούμε ό,τι πληροφορίες χρειαζόμαστε για ένα πρόγραμμα ασφάλισης
  • Ζητήσουμε προσφορά ασφάλισης
  • Υπολογίσουμε τα ασφάλιστρά μας
  • Ζητήσουμε επικοινωνία με έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή για την αγορά ενός προγράμματος
  • Πληρώσουμε τα ασφάλιστρά μας και με δυνατότητα επιλογής άτοκων δόσεων

2.Επικοινωνούμε τηλεφωνικά με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή μας και με την Εξυπηρέτηση Πελατών της ΑΧΑ στο 210 72 68 000, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ή στο info@axa.gr 

3.Γινόμαστε σήμερα ψηφιακοί πελάτες στο myaxa.gr και:

  • Λαμβάνουμε τις ειδοποιήσεις πληρωμής και το συμβόλαιό μας.
  • Ανανεώνουμε την ασφάλισή μας.
  • Παρακολουθούμε την εξέλιξη της αποζημίωσής μας.

Ενώ ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μας έχει πλήρη εικόνα.

4.Με τη βοήθεια της υπηρεσίας MyAXA check-in λαμβάνουμε με email την προέγκριση της νοσηλείας μας.

5.Με τη βοήθεια της υπηρεσίας MyAXAway κάνουμε την καταγραφή ζημιάς στο σπίτι, την επιχείρηση ή το αυτοκίνητό μας μέσω κινητού τηλεφώνου.

6.Με τη βοήθεια της υπηρεσίας MyAXA Doctor λαμβάνετε πληροφορίες για θέματα σχετικά με την υγεία σας, τηλεφωνικώς ή μέσω βιντεοκλήσης (κάτοχοι προγράμματος Mediσυν 3)

Ενημέρωση για τον κορωνοϊό COVID-19

Η ΑΧΑ Ελλάδος παρακολουθεί πολύ προσεκτικά, μέσα από τους επίσημους κρατικούς φορείς τις εξελίξεις που αφορούν την εξάπλωση του κορωνοϊού COVID-19. Γι’ αυτό το λόγο έχει δημιουργήσει ειδική γραμμή για να καθοδηγήσει τους πελάτες της σε ερωτήματα που σχετίζονται με τον κορωνοϊό COVID-19.

Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων όπως περιγράφονται στη επίσημη ιστοσελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.), θα πρέπει να καλέσετε το τηλεφωνικό νούμερο του Ε.Ο.Δ.Υ.: 1135 για να σας καθοδηγήσει.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ., η προσωπική υγιεινή αναφέρεται ως το σημαντικότερο μέτρο πρόληψης. Ειδικότερα, τα συνιστώμενα μέτρα προστασίας είναι τα ακόλουθα:

  1. Πλένετε τακτικά τα χέρια σας με αλκοολούχο διάλυμα ή νερό και σαπούνι.
  2. Διατηρήστε αποστάσεις, τουλάχιστον 2 μέτρων, από εσάς και τους άλλους ανθρώπους, ιδιαίτερα από ανθρώπους που βήχουν, φτερνίζονται ή έχουν πυρετό.
  3. Αποφύγετε τις χειραψίες, τις αγκαλιές και τα φιλιά όταν χαιρετάτε κάποιον.
  4. Αποφύγετε να αγγίζετε τη μύτη, το στόμα και τα μάτια σας.
  5. Καλύψτε τη μύτη και το στόμα σας με χαρτομάντιλο όταν βήχετε και φτερνίζεστε.
  6. Πετάξετε το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο αμέσως μετά τη χρήση του.
  7. Εάν έχετε πυρετό, βήχα ή δυσκολία στην αναπνοή, αναζητήστε άμεσα ιατρική βοήθεια. Ενημερώστε τον θεράποντα ιατρό σας εάν έχετε ταξιδέψει σε πληγείσα περιοχή ή εάν έχετε έρθει σε επαφή με άτομα που έχουν επιστρέψει από πρόσφατο ταξίδι σε πληγείσες περιοχές.
  8. Εάν έχετε συμπτώματα, αποφύγετε το χώρο εργασίας, το σχολείο ή χώρους με συνωστισμό.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *