- Ο κόσμος παρακολουθεί το Ίντερνετ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης “για να παρακολουθεί, να ανακαλύπτει και να αξιολογεί τα brands και τους πωλητές”.
- Tα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το Ίντερνετ δεν αναμένεται να αποτελέσουν σημαντικό κανάλι πωλήσεων στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο και ενισχύουν τις πωλήσεις σε όλα τα κανάλια διανομής.
- Πολλοί καταναλωτές δηλώνουν ότι πραγματοποιούν έρευνα αγοράς online αλλά οι περισσότεροι προτιμούν να αγοράζουν ακόμα από καταστήματα.
- Οι ταμπλέτες και τα έξυπνα τηλέφωνα δεν προβλέπεται να προτιμηθούν περισσότερο από τους υπολογιστές στο εγγύς μέλλον, όμως ενδέχεται να ενισχυθεί η χρήση τους όσον αφορά άλλα στάδια της διαδικασίας αγοράς.
- Οι πελάτες αναζητούν την ποιότητα και την καινοτομία έναντι της χαμηλής τιμής όταν κάνουν αγορές στο πολυκαναλικό μοντέλο πωλήσεων.
Η έρευνα της Price Waterhouse Coopers είχε τίτλο “Ερμηνεύοντας τον online καταναλωτή: 10 μύθοι για το πολυκαναλικό μοντέλο πωλήσεων (Demystifying the online shopper: 10 Myths of multichannel retailing)”. Βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο στο οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 11.000 online καταναλωτές από 11 χώρες και 3 ηπείρους, συμπεριλαμβανομένων τόσο ώριμων οικονομιών όσο και αναδυόμενων αγορών. Συγκεκριμένα, η έρευνα διεξήχθη στη Βραζιλία, στον Καναδά, στην Κίνα, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ολλανδία, στη Ρωσία, στην Ελβετία, στην Τουρκία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ.
1 Comment
Όσον αφορά κλάδους που ενέχουν την συμβουλευτική πώληση με ταυτόχρονο σχεδιασμό, (πχ ασφάλιση), δεν υπάρχει περίπτωση να αντικατασταθεί η συμβουλή του εξειδικευμένου επαγγελματία από το internet.