Skip to content

Κλείσιμο πώλησης: το “όχι” δεν σημαίνει “ποτέ”

Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής,  στην προσπάθειά του να δημιουργήσει πελατολόγιο, συναντά σημαντικό όγκο ανθρώπων, πολλοί εκ των οποίων δεν ολοκληρώνουν την ασφάλισή τους, αναβάλοντας την απόφασή τους “για το μέλλον”.  Με βάση την ελληνική και διεθνή στατιστική ο Διαμεσολαβητής ασφαλίζει 1 στους 4 ανθρώπους που συναντά. Δηλαδή  όποιος έχει ασφαλίσει εναν χ αριθμό ανθρώπων κάθε χρόνο, σημαίνει ότι έχει προσεγγίσει για ασφάλιση περίπου 4 φορές “επί” αυτό τον αριθμό.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρόνο έχει καταφέρει να προσεγγίσει και να κάνει μια αρχική κουβέντα με σημαντικό όγκο ανθρώπων. Συχνά αυτούς τους ξεχνά, και δεν τους επαναπροσεγγίζει στο μέλλον, είτε επηρεαζόμενος από την αρνητική τους απάντηση, είτε απλά και μόνο λόγω έλλειψης οργάνωσης και σχεδιασμού.

Από την άλλη είναι σίγουρο ότι οι περισσότεροι Διαμεσολαβητές πλέον διαθέτουν έστω ένα λογαριασμό σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης (ή θα έπρεπε να διαθέτουν, τουλάχιστον στο LinkedIn).

Αυτό που θα ήταν χρήσιμο είναι αυτός ο λογαριασμός να είναι κυρίως επαγγελματικός και να περιλαμβάνει συχνά αναρτήσεις για θέματα ιδιωτικής και κοινωνικής ασφάλισης. Ένας τρόπος για να μπορεί μετά απο εύλογο χρονικό διάστημα να επαναπροσεγγίζει παλαιότερα “ραντεβού”, θα ήταν, ως εκ τούτου, να συλλέγει, κατά την πρώτη προσέγγιση, το όνομα με το οποίο βρίσκεται ο υποψήφιος πελάτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να του ζητά να συνδεθεί μαζί τους, ανεξάρτητα με το αν σήμερα θα προχωρήσουν ή όχι στην ασφάλισή τους – λέγοντάς τους ότι μέσα από τη σύνδεση που θα έχει μαζί τους θα μπορεί να τους ενημερώνει συχνά για θέματα που αφορούν την ιδιωτική και όχι μόνο, ασφάλιση.

Έχοντας λοιπόν όλους αυτούς, ή όσους δώσουν την συγκατάθεσή τους,  στο λογαριασμό του, και κρατώντας τους ενήμερους με αναρτήσεις που αφορούν θέματα υγείας και ασφάλισης, έχει την δυνατότητα, μετά από ένα ικανό χρονικό διάστημα, π.χ. μετά από ένα χρόνο, να τους επαναπροσεγγίσει. Ζητώντας μια συνάντηση, για να διερευνηθεί η πιθανότητα αν έχουν πλέον ωριμάσει οι συνθήκες για την ασφάλισή τους.

Η αρνητική απάντηση την πρώτη φορά προσέγγισης δεν σημαίνει ότι ο υποψήφιος δεν θα ασφαλιστεί ποτέ στη ζωή του. Οι άνθρωποι και οι συνθήκες αλλάζουν και μεταβάλονται συνεχώς! Μπορεί κάποιοι να χρειάζονταν χρόνο να ωριμάσει μέσα τους η σκέψη, άλλοι μπορεί την συγκεκριμένη περίοδο να είχαν δυσκολίες αλλά τα πράγματα να έχουν βελτιωθεί και να υπάρχει περιθώριο και διάθεση ασφάλισης, άλλοι μπορεί να έγιναν γονείς ή να είχαν μια περιπέτεια υγείας οι ίδιοι ή κάποιος δικός τους, που να τους άλλαξε τα μυαλά… Πολλά “μπορεί” υπάρχουν και αξίζει τον κόπο να διερευνηθούν!

Αν λοιπόν έχει κρατηθεί μια επαφή, με επαγγελματισμό και διακριτικότητα, τότε ίσως επιλέξουν να προχωρήσουν στην ασφάλιση.

Με σωστή οργάνωση και σχεδιασμό, με σωστή τήρηση αρχείων και ορθή επαγγελματική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύσης, σίγουρα μπορεί να αυξηθεί το τελικό ποσοστό κλεισίματος και να αυξηθεί η παραγωγικότητα.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *