Skip to content

Πρόγραμμα «Συνεργασία & Καλές Σχέσεις: Αύξηση του Cooperation Quotient»

Cooperation Quotient : Ο κρίσιμος παράγων επιτυχίας (Βαθμός Συνεργασίας)

Το 1912, το IQ (Βαθμός ευφυΐας) προτάθηκε ως ο απαραίτητος παράγων για την επιτυχία ενός ανθρώπου, στην εργασία και στην ζωή του. Απεδείχθη όμως πως άνθρωποι που έχουν υψηλό βαθμό ευφυΐας δεν τους εξασφαλίζει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Το 1965, προτάθηκε το EQ (συναισθηματική νοημοσύνη), ως ο παράγων εκείνος που αναζητούσαν οι Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού των επιχειρήσεων στους νεοπροσληφθέντες, ώστε να εξασφαλίσουν υψηλή παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα. Όμως, στην πράξη απεδείχθη πως ούτε αυτός ο παράγων κάνει τους ανθρώπους πιο επιτυχημένους στην πράξη.

Σήμερα, είναι αποδεδειγμένο πλέον πως ο απαραίτητος παράγων που χρειάζεται να διαθέτει ο άνθρωπος για να εξασφαλίσει την προσωπική του εξέλιξη στην εργασία του και στην ζωή του, για να ανταποκριθεί στα αντίστοιχα καθήκοντα του και για να αυξάνει μονίμως και σταθερά την παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα του, είναι το CQ (Βαθμός Συνεργασίας).

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση του Πανεπιστημίου Harvard των ΗΠΑ, σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας που διήρκεσε 75 ολόκληρα χρόνια και συνεχίζεται, με αντικείμενο την προσωπική ευτυχία στην εργασία και την ζωή, ο «Βαθμός Συνεργασίας» με τους άλλους ανθρώπους, καθιερώθηκε πλέον ως ο πλέον ασφαλής και αποδοτικός παράγων για την συνεχή βελτίωση και αποδοτικότητα όλων των ανθρώπων.

Απεδείχθη πως δεν είναι οι γνώσεις, οι δεξιότητες ή οι εμπειρίες, αφού αυτές είναι επίκτητες και μπορεί ο καθένας να τις αποκτήσει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Για να παρακινηθεί όμως να τις αποκτήσει και να τις εξελίσσει συνεχώς, ο απαραίτητος παράγων είναι ο «Βαθμός Συνεργασίας» με τους άλλους ανθρώπους, που διαθέτει.

Τι είναι ο «Βαθμός Συνεργασίας»

Είναι ο βαθμός ικανότητας του ανθρώπου να συνεργάζεται αρμονικά με τους άλλους ανθρώπους, για την επιτυχία ενός ή περισσοτέρων κοινά αποδεκτών στόχους.

Είναι το σημαντικότερο ζητούμενο σε όλες τις επιχειρήσεις, που βλέπουν την παραγωγικότητας τους να μειώνεται, το κόστος λειτουργίας να μεγαλώνει και τους στόχους να είναι μακριά από τα πραγματικά αποτελέσματα.

Είναι ο μοναδικός απαραίτητος παράγων για κάθε πρόσληψη, ώστε ο νεοπροσληφθής να ενταχθεί αμέσως στο τμήμα του, να δημιουργήσει «Καλές Σχέσεις» με τους συναδέλφους, πελάτες και προμηθευτές της επιχείρησης και να συμβάλλει στο μέγιστο στην επιτυχία των στόχων του. Οι «Καλές Σχέσεις» είναι αποτέλεσμα της «Συνεργασίας» και απαραίτητος όρος σωστής και αποδοτικής λειτουργίας κάθε εργαζόμενου στο τμήμα που ανήκει.

Πώς αυξάνεται ο «Βαθμός Συνεργασίας»

Ένας minimum «Βαθμός Συνεργασίας» υπάρχει σε κάθε άνθρωπο που εργάζεται και ζει με άλλους ανθρώπους. Επειδή όμως η εκπαίδευση της κοινωνίας μας διδάσκει μόνο τον ανταγωνισμό ως το κύριο εργαλείο επιτυχίας, οι άνθρωποι δεν αυξάνουν αυτό τον minimum βαθμό, με αποτέλεσμα να γίνονται περισσότερο «ανταγωνιστικοί» στο περιβάλλον τους, και λιγότερο «συνεργατικοί». Η κατάσταση αυτή, είναι που οδηγεί σε καθημερινές αποτυχίες και δυστυχισμένους ανθρώπους. Είναι ο λόγος για τον οποίον δημιουργούν «Κακές Σχέσεις» με τους άλλους ανθρώπους και γιαυτό έρχονται σε συνεχείς συγκρούσεις μαζί τους, με ολέθρια αποτελέσματα στην εργασία τους.

Ο «Βαθμός Συνεργασίας» αυξάνεται άμεσα και σταθερά με την εκπαίδευση και την καθημερινή εξάσκηση. Όταν οι άνθρωποι μάθουν τι είναι «Συνεργασία», ποια είναι τα «συστατικά» που την αποτελούν, τα οφέλη της και τι γρήγορα και εντυπωσιακά αποτελέσματα δημιουργεί, αμέσως την υιοθετούν ως τρόπο λειτουργίας και αρχίζουν να την εφαρμόζουν σε όλους τους τομείς της εργασίας και της ζωής τους. Άλλωστε ήδη η λέξη «συνεργασία» χρησιμοποιείται ευρέως από όλους, χωρίς όμως να εφαρμόζεται στην πραγματικότητα

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα :

«Συνεργασία και Καλές Σχέσεις – Αύξηση του Cooperation Quotient»

Είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που υλοποιείται σε 8 ώρες, σε ομάδα μέχρι 20 άτομα, και περιλαμβάνει εισήγηση, ασκήσεις, πρακτική εφαρμογή και ανάλυση case studies πραγματικών περιπτώσεων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι συμμετέχοντες.

Συνοδεύεται από υλικά μελέτης και εφαρμογής των θεμάτων του σεμιναρίου και από 12 μηνιαία μαθήματα στα θέματα «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ» και «ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ» που αποστέλλονται στους συμμετέχοντες μια φορά τον μήνα για έναν ολόκληρο χρόνο, εξασφαλίζοντας έτσι την πρακτική εξάσκηση τους και τις μόνιμες αλλαγές στον τρόπο εργασίας τους.

Συνοδεύεται επίσης και από μόνιμη υποστήριξη των συμμετεχόντων από τους δύο εισηγητές, για το ξεπέρασμα δυσκολιών και την λύση προβλημάτων, τα οποία αντιμετωπίζουν καθημερινά.

Ο εισηγητής του εκπαιδευτικού προγράμματος

Είναι ο Παναγιώτης Ρεγκούκος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας και Ομιλητής, ειδικά εκπαιδευμένος στην Συγκριτική Ατομική Ψυχολογία του Ά. Άντλερ, με πάνω από 30 χρόνια εμπειρία στην εκπαίδευση προσωπικού σε θέματα Marketing, Πωλήσεις, Διοίκηση, Εξυπηρέτηση Πελατών κλπ.

Η αξία του εκπαιδευτικού προγράμματος

Η αξία του προγράμματος είναι μόνο : 1.000 ευρώ και περιλαμβάνει την εισήγηση, τα υλικά των συμμετεχόντων και την συνεχή υποστήριξη μετά το πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *