Skip to content

Πωλήσεις μέσω Διαδικτύου: πώς να απευθύνεστε στον πελάτη (συνέδριο)

Η αποτελεσματική υλοποίηση μιας user research είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από κάθε πετυχημένο πρόγραμμα Optimization. Πόσο μάλλον η ποιοτική έρευνα, η οποία για να γίνει σωστά, προϋποθέτει να έρθεις κοντά με τους χρήστες. Να τους μιλήσεις. Να τους κάνεις ερωτήσεις. Το κατάλληλο timing, ύφος αλλά και η επιλογή των σωστών λέξεων μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Γνωστή ως “the Queen of User Research” και έχοντας ως motto το “a happy customer is a returning customer”, η χαρισματική Els Aerts θα λάβει μέρος στο e-Commerce Conference 2020 για να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να εμβαθύνουν στην χαμένη τέχνη της υποβολής ερωτήσεων.“From Zero to Millions: Fast-fashion versus traditional retailers”
Πώς κατάφερε το CHIQUELLE.com να εξελιχτεί σε ένα πολυβραβευμένο e-shop με πελάτες σε 70 χώρες και ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 300%; Ο Pouya Boland, CEO της εταιρείας, θα δώσει την απάντηση παρουσιάζοντας στο κοινό του e-Commerce Conference 2020 την fast-fashion στρατηγική της εταιρείας, τα pop-up καταστήματα και την χρήση των Social Media, του Marketing και του AR.“Innovation as enabler and accelerator of exponential Growth”
To Picnic είναι ίσως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο online super market στον κόσμο, γι’ αυτό και πρόσφατα έλαβε funding ύψους 250 εκατ. ευρώ! Αναρωτιέστε ποια είναι η φιλοσοφία και ο τρόπος λειτουργίας που διαφοροποιούν την εταιρεία; Θέλετε να μάθετε πώς αξιοποιούν τα data με καινοτόμο τρόπο σε οργανωτικό επίπεδο αλλά και πώς μετατρέπουν μία ικανοποιητική αγοραστική εμπειρία σε πραγματική απόλαυση; Μην χάσετε την παρουσίαση του Daniel Gebler, CTO του Picnic.

Κλείστε θέση

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *